Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kādu 125cc izvēlēties?
Autors | Ziņojums |
rskopi | | Kopš: 06. May 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Husqvarna sm 610 e,Escort RS turbo
|
23 Jul 2013, 19:22:39 motoNoob rakstīja:
Labdien,
Ir radusies vēlme pamēģināt kaut ko uz diviem riteņiem. Ir B kat. apliecība un tā kā vasara iet uz beigām un sajēgas par motobraukšanu nav nekādas, izdomāju, ka uz doto brīdi lēts 125cc mocīts ir labākais variants lai brīvā brīdī pavēdinātu galvu un saprastu vai tā lieta patīk.
Jautājums tāds: kādu 125 mocīti labāk izvēlēties iesācējam izejot no sekojošām prasībām:
*)Izturība/kvalitāte - Nav īpaša vēlme kaut ko baigi skrūvēt sākumā, tāpēc cik saprotu labāk būtu ņemt kaut ko ar Honda, Yamaha vai Suzuki emblēmu, un neizvēlēties neko ar 2 taktu dzinēju.
*)Tālākpārdošana - ko labāk izvēlēties, lai vēlāk var vieglāk pārdot.
*)Stils - ja pareizi saprotu tad dinamikas ziņā 125 moči visi būs samērā līdzīgi, arī tie, kam ir aerodinamiskās virsbūves un "sponsoru" uzlīmes, jebšu tādi tomēr ies labāk?
Ko varat patikt par sekojošiem modeļiem:
Suzuki GN 125
Yamaha YBR 125
Kāpēc ne divtaktu .Manuprāt 125iem labāki ir divtaktu nekā 4tu .Daudz labāk cels piem.Yamaha DT125R,vai S bēdu nekādu,Ideals pirmais mocīts!
----------------- Ahead while im riding... | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.
Attaisnojams tikai sportam.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Spool | | Kopš: 09. Aug 2011
Ziņojumi: 301
Braucu ar: ..
| Man ir Daelim vc 125
sūdzības- 2atā ātrāk par 85 pa kalnu uz augšu nevelk. Bet viens kad ripinājos, 100 pa taisni turot 9,5 apgriezienus un neielient sarkanajā zonā. Sēdēšana ērta, nedaudz jāpavelk bij čoks slapjā laikā, bet esmu braucis arī tādā lietū, ka 70% auto stāv malā. Fūru var apdzīt.. tikai jārēķina distance.
Gada laikā ieguldīts- eļļas maiņa, ķēde, svece, pīpe
viss
Bet ja būtu vēlreiz kautkas jāpērk, iespējams kādu yamahu vai augusta...
par laimi nu jau A burts kabatā...
----------------- Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk.... | Offline | | |
|
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Cagiva Mito
Aprilia 125
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Ivis | | Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
|
23 Jul 2013, 21:30:48 Negantelis rakstīja:
divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.
Attaisnojams tikai sportam.
Kļūdies draugs, 2t ir spēks, mans KMX 125 ar pusnokautu nomotoru skrien 145km/h, tavs sūda ybr skrien lēnāk nekā es ar riteni varētu iemīt
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline | | |
Spool | | Kopš: 09. Aug 2011
Ziņojumi: 301
Braucu ar: ..
| Sajaucu- domāju Cagiva nevis augusta
[ Šo ziņu laboja Spool, 23 Jul 2013, 22:12:35 ]
----------------- Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk.... | Offline | | |
Leto | | Kopš: 04. Apr 2013
Ziņojumi: 152
Braucu ar: tabureti pa istabu
| Ja gribás arí nedaudz paskriet, tad aprilia 125cc, kad bija brauca tíri ok un uz sosi uzvedás loti zolídi, katrá gadíjumá pa celu malu nevilksies! | Offline | | |
S-G | | Kopš: 12. Sep 2012
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
|
Nu jau 2K km ir nobraukti.
Es ar 125 esmu pilnīgi apmierināts. Pilsētā, lauku ceļiem,mežā pilnīgi pietiek jauda. Uz šosejas gan par maz jaudas uzstiept var līdz 140km/h (TDR) 115 km/h (Varadero) ,bet ilgstošai braušanai atrums ~100km/h
Yamaha TDR125
+Vadās labi
+Liels un augsts
+Iet labāk kā 4Taktu 125nieki
-sakaņa 2T motoram nerulē
-dārgāk braukt nekā ar 4T (benzīns~7L/100km un 2T ēļļa)
Honda Varadero 125
+Liels un ērti sēdēt
+sakaņa (ar tunētu izpūtēju leo vince)
+benzīna patēriņš 3L
-neiet kā 2Taktu 125nieki[ Šo ziņu laboja S-G, 23 Jul 2013, 22:37:17 ] | Offline | | |
motoNoob | | Kopš: 23. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Kawasaki ZR7
| Kā ir ar izturību Aprilia un Cagiva? Svarīgs faktors ir lai man tas braucamais nesāk jukt ārā. Tāpēc arī no divtaktnieka gribu izvairīties. Tāpat no visādiem dīvainiem Ķīniešu ražojumiem.
Baigo ātrumu domāju ar nevajaga, kādus 90km/h gan gribētos lai var izspiest | Offline | | |
S-G | | Kopš: 12. Sep 2012
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
| Tu papriekšu izdomā ko gribi enduro,ielas vai šosejas
Aprila un Cagiva ir firma nevis modelis
izspiest 90 un ilgstoši braukt ir divas dažādas lietas[ Šo ziņu laboja S-G, 23 Jul 2013, 22:54:41 ] | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Es nez, labaak jau piespiesties un izbaudiit braucienu... Ar pilnveertigu mo.
Sorry bet 125 ir gumijas sieviete un bezalkoholiskais alus
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
motoNoob | | Kopš: 23. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Kawasaki ZR7
| Domāju man pat nav īsti nozīmes vai ielas/šosejas/enduro, galvenais lai labi kalpo. Skatos visādus.
Par Aprilia un Cagiva jautājums, jo kaut kur lasīju padomus, ka japāņu markas daudz izturīgākas par šitiem zvēriem. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
23 Jul 2013, 22:11:43 Ivis rakstīja:
23 Jul 2013, 21:30:48 Negantelis rakstīja:
divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.
Attaisnojams tikai sportam.
Kļūdies draugs, 2t ir spēks, mans KMX 125 ar pusnokautu nomotoru skrien 145km/h, tavs sūda ybr skrien lēnāk nekā es ar riteni varētu iemīt
un kur tieši es kļūdos?
Tajā ka yamaha noies vēl 20 000 tikai ar 6 eļļas maiņām bez nekādiem ieguldījumiem? (saku jo mums laukumā ir arī ar tādu nobraukumu)
vai tajā ka viņa nesmird pēc eļļas, tērē 3L/100 un ir videi draudzīga?
vai varbūt tajā ka ar manu yamahu sāk braukt visas meitenes un daži džeki kas ar moci nekad nav braukuši un tas ka ar divtaktu moci nekas no tā nesanāktu?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
rskopi | | Kopš: 06. May 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Husqvarna sm 610 e,Escort RS turbo
| Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!
----------------- Ahead while im riding... | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vēl jau tomēr ir apstāklis budžets !
Jaunais KTM Duke 125cm3 ir tīri foršs.
Negantelis biki par daudz kategorisks.
Bet nu jā, 2T manā skatījumā arī būs vairāk čakara, BET vērsies labāk.
Tā kā vairāk čakara, tad jautājusm ko džeks grib pirkt ?!
Aprīlijas niknākās veras relatīvi lopā.
Bagar - Beta ražo mazajiem KTM motorus, bet šis ir tīri viņu pašu motors ja ?! Jeb es kaut ko jaucu ?!
Un tīri intereses pēc - pa kādām naudām tāds iet ?!
-----------------
| Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
24 Jul 2013, 02:09:04 MIGs rakstīja:
Vēl jau tomēr ir apstāklis budžets !
Jaunais KTM Duke 125cm3 ir tīri foršs.
Negantelis biki par daudz kategorisks.
Bet nu jā, 2T manā skatījumā arī būs vairāk čakara, BET vērsies labāk.
Tā kā vairāk čakara, tad jautājusm ko džeks grib pirkt ?!
Aprīlijas niknākās veras relatīvi lopā.
Bagar - Beta ražo mazajiem KTM motorus, bet šis ir tīri viņu pašu motors ja ?! Jeb es kaut ko jaucu ?!
Un tīri intereses pēc - pa kādām naudām tāds iet ?!
jaunais mazais ktm pizdjuks ir kolosāls nu jau 3kkm ir nobraukti - iespaidi tie labākie. ļoti veikls, viegli braucams, stabils uz slikta ceļa. man par pārsteigumu arī uz sliktas grantenes. whitepower apgrieztā 43mm dakša priekšā (neregulējma), aizmugurē regulējams whitepower amis. degvielas patēriņš 2.2 - 2.6l, atkarībā no vēja virziena uz/no darba un pa pilsētu braukt ideāli. bremzes brembo indijas nodaļas ražojums. ir abs (125cc mocim!), un tas ir atzīts par labu esam. jo vairāk, kad visapkārt brauc "brauna kustības aktīvisti"... ar 183cm/80kg var pabraukt 95-100kmh ilgstoši, pa kalnu uz leju un ar vēju mugurā ir redzēts cipars 118kmh
ražots tas mocis ir indijā - to ražo bajaj. motors ir jauns, ja pareizi sapratu, tad arī ktm indijas nodaļas darbs. cena pie KSM - kādi ~4keur par abs modeli.
pašapliecināties un pastiept līdz galam neattīstītās ķermeņa daļas tas mocis nederēs, bet lēti nokļūt no A līdz B - baigi ok. pietam jo sarežģītāks un līkumaināks ceļš no A līdz B, jo prieka vairāk | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Manas domas un pieredze:
Ja gribas lēti pārvietoties piepilsētā/pilsētā, tad 4T 125cc dajebkāds.
Ja gribas braukt pa šoseju, tad 2T 125cc Aprīlis vai Cagiva.
Ja gribas braukt prieka pēc, tad 2T 125cc krosa mocis, piemēram, Yamaha YZ125
Pašam ir bijuši divi 125cc mopēdi - Honda CBR125R un Yamaha YZ125. Honda bija divām nedēļām, lai saprastu, ka vajag ko krietni jaudīgāku un masīvāku. Yamaha bija vislielākais funfactor ar kādu esmu braucis - kaifs! | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Pats paņēmu Varadero 125. Katru dienu ir arī šosejas posms braucams. 2 mēnešu laikā esmu nobraucis 4,5k km, Ja būtu mazāk jāpārvietojas ar ātrumu, kas ir ap 100 km/h, tad nebūtu tik bieži eļļa jāmaina, jo pie 10k apgriezieniem negribās to turēt 10k km, kā manuālī, tāpēc pats mainu eļļu ik pa 3-4k km. Visā visumā labs mopēds, tikai jau laiciņu domāju, ka jākārto tiesības. Augustā tas tiks darīts, un mocīc tiks likts uz pārdošanu!
Jebkurā gadījumā ar 4t mopēdu pa pilsētu un piepilsētu kādam laikam pietiks, kuram tās ir pāris nedēļas, kuram pāris mēneši, kuram sezonas, bet tāpat ar laiku sapratīsi, ka 90% gadījumu gāzes ručku varētu aizstāt ar pogu, jo tāpat ir tikai divas pozīcijas off un on Tad arī redzēsi, ka patēriņš nelien zem 4l/100km un pat jau sāk tuvoties 5l. Braucot pa štrāsi, kad ieraudzīsi fūri priekšā meklēsi kur ir paslēpta pātaga, lai iekustinātu to zvēru ātrāk, jo pie 100 jauda paliek tik maza, ka jāatrod laba un tukša taisne, pa kuru varētu tikt tai garām!
Man ar maniem 90kg un 186 augumu Varadero 100 tur stabili, protams, ja nav tāds vējš kā ceļā uz Kurlandi...
Ja kas tad savu taisos tirgot, tuvākajās dienās arī būs sludinājums... Mo kopts un labs (nobraukums tikai 9000)
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
24 Jul 2013, 01:00:09 rskopi rakstīja:
Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!
Ja cilvēks nevar atļauties braukt ar 4taktu ielinieku tad divtaktnieku netik nespēs atļauties.
Tiem dažiem mocīšiem kam ir 2t un kas arī iet tos 140kmh patēriņš ir ap 7 -8l uz simtu+ sintētiskā eļļa+ cilindri virzļi itt
Andrejinam loti labs apraksts. [ Šo ziņu laboja Negantelis, 24 Jul 2013, 11:18:28 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
24 Jul 2013, 11:15:33 Negantelis rakstīja:
24 Jul 2013, 01:00:09 rskopi rakstīja:
Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!
Ja cilvēks nevar atļauties braukt ar 4taktu ielinieku tad divtaktnieku netik nespēs atļauties.
Tiem dažiem mocīšiem kam ir 2t un kas arī iet tos 140kmh patēriņš ir ap 7 -8l uz simtu+ sintētiskā eļļa+ cilindri virzļi itt
Andrejinam loti labs apraksts.
IMHO Jebkuram 125niekam būtu jābaro sintētika... Eļļas tilpums mazs un kaut cik normālu jaudu var dabūt tikai tuvu pie max apgriezieniem, un tā ir pietiekami liela slodze, lai lietu tikai labu eļļu, kas savas īpašības pie lieliem apgriezieniem nezaudē!
PS, Tādu aprakstu uzrakstītu jebkurš, kurš reāli ir pabraukājis un pamocījies ar 125nieku
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
|