Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Kādu 125cc izvēlēties?

AutorsZiņojums
rskopi
23. Jul 2013, 21:13#101

Kopš: 06. May 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Husqvarna sm 610 e,Escort RS turbo





23 Jul 2013, 19:22:39 motoNoob rakstīja:
Labdien,

Ir radusies vēlme pamēģināt kaut ko uz diviem riteņiem. Ir B kat. apliecība un tā kā vasara iet uz beigām un sajēgas par motobraukšanu nav nekādas, izdomāju, ka uz doto brīdi lēts 125cc mocīts ir labākais variants lai brīvā brīdī pavēdinātu galvu un saprastu vai tā lieta patīk.

Jautājums tāds: kādu 125 mocīti labāk izvēlēties iesācējam izejot no sekojošām prasībām:

*)Izturība/kvalitāte - Nav īpaša vēlme kaut ko baigi skrūvēt sākumā, tāpēc cik saprotu labāk būtu ņemt kaut ko ar Honda, Yamaha vai Suzuki emblēmu, un neizvēlēties neko ar 2 taktu dzinēju.
*)Tālākpārdošana - ko labāk izvēlēties, lai vēlāk var vieglāk pārdot.
*)Stils - ja pareizi saprotu tad dinamikas ziņā 125 moči visi būs samērā līdzīgi, arī tie, kam ir aerodinamiskās virsbūves un "sponsoru" uzlīmes, jebšu tādi tomēr ies labāk?

Ko varat patikt par sekojošiem modeļiem:

Suzuki GN 125
Yamaha YBR 125
Kāpēc ne divtaktu .Manuprāt 125iem labāki ir divtaktu nekā 4tu .Daudz labāk cels piem.Yamaha DT125R,vai S bēdu nekādu,Ideals pirmais mocīts!

-----------------
Ahead while im riding...

Offline

Negantelis
23. Jul 2013, 21:30#102

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.

Attaisnojams tikai sportam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Spool
23. Jul 2013, 22:06#103

Kopš: 09. Aug 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: ..

Man ir Daelim vc 125
sūdzības- 2atā ātrāk par 85 pa kalnu uz augšu nevelk. Bet viens kad ripinājos, 100 pa taisni turot 9,5 apgriezienus un neielient sarkanajā zonā. Sēdēšana ērta, nedaudz jāpavelk bij čoks slapjā laikā, bet esmu braucis arī tādā lietū, ka 70% auto stāv malā. Fūru var apdzīt.. tikai jārēķina distance.
Gada laikā ieguldīts- eļļas maiņa, ķēde, svece, pīpe
viss


Bet ja būtu vēlreiz kautkas jāpērk, iespējams kādu yamahu vai augusta...

par laimi nu jau A burts kabatā...

-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

marcis
23. Jul 2013, 22:08#104

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Cagiva Mito
Aprilia 125

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Ivis
23. Jul 2013, 22:11#105

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


23 Jul 2013, 21:30:48 Negantelis rakstīja:
divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.

Attaisnojams tikai sportam.


Kļūdies draugs, 2t ir spēks, mans KMX 125 ar pusnokautu nomotoru skrien 145km/h, tavs sūda ybr skrien lēnāk nekā es ar riteni varētu iemīt

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Spool
23. Jul 2013, 22:12#106

Kopš: 09. Aug 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: ..

Sajaucu- domāju Cagiva nevis augusta

[ Šo ziņu laboja Spool, 23 Jul 2013, 22:12:35 ]



-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

Leto
23. Jul 2013, 22:26#107

Kopš: 04. Apr 2013

Ziņojumi: 152

Braucu ar: tabureti pa istabu

Ja gribás arí nedaudz paskriet, tad aprilia 125cc, kad bija brauca tíri ok un uz sosi uzvedás loti zolídi, katrá gadíjumá pa celu malu nevilksies!

Offline

S-G
23. Jul 2013, 22:35#108

Kopš: 12. Sep 2012

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


Nu jau 2K km ir nobraukti.
Es ar 125 esmu pilnīgi apmierināts. Pilsētā, lauku ceļiem,mežā pilnīgi pietiek jauda. Uz šosejas gan par maz jaudas uzstiept var līdz 140km/h (TDR) 115 km/h (Varadero) ,bet ilgstošai braušanai atrums ~100km/h


Yamaha TDR125
+Vadās labi
+Liels un augsts
+Iet labāk kā 4Taktu 125nieki
-sakaņa 2T motoram nerulē
-dārgāk braukt nekā ar 4T (benzīns~7L/100km un 2T ēļļa)

Honda Varadero 125
+Liels un ērti sēdēt
+sakaņa (ar tunētu izpūtēju leo vince)
+benzīna patēriņš 3L
-neiet kā 2Taktu 125nieki

[ Šo ziņu laboja S-G, 23 Jul 2013, 22:37:17 ]

Offline

motoNoob
23. Jul 2013, 22:47#109

Kopš: 23. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Kawasaki ZR7

Kā ir ar izturību Aprilia un Cagiva? Svarīgs faktors ir lai man tas braucamais nesāk jukt ārā. Tāpēc arī no divtaktnieka gribu izvairīties. Tāpat no visādiem dīvainiem Ķīniešu ražojumiem.

Baigo ātrumu domāju ar nevajaga, kādus 90km/h gan gribētos lai var izspiest

Offline

S-G
23. Jul 2013, 22:54#110

Kopš: 12. Sep 2012

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

Tu papriekšu izdomā ko gribi enduro,ielas vai šosejas

Aprila un Cagiva ir firma nevis modelis

izspiest 90 un ilgstoši braukt ir divas dažādas lietas

[ Šo ziņu laboja S-G, 23 Jul 2013, 22:54:41 ]

Offline

karlsons
23. Jul 2013, 23:18#111

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Es nez, labaak jau piespiesties un izbaudiit braucienu... Ar pilnveertigu mo.

Sorry bet 125 ir gumijas sieviete un bezalkoholiskais alus

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

motoNoob
23. Jul 2013, 23:22#112

Kopš: 23. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Kawasaki ZR7

Domāju man pat nav īsti nozīmes vai ielas/šosejas/enduro, galvenais lai labi kalpo. Skatos visādus.

Par Aprilia un Cagiva jautājums, jo kaut kur lasīju padomus, ka japāņu markas daudz izturīgākas par šitiem zvēriem.

Offline

Negantelis
24. Jul 2013, 00:01#113

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Jul 2013, 22:11:43 Ivis rakstīja:

23 Jul 2013, 21:30:48 Negantelis rakstīja:
divtaktu tehnika ir dabas kļūda kurai mav lemts dzivot.

Attaisnojams tikai sportam.


Kļūdies draugs, 2t ir spēks, mans KMX 125 ar pusnokautu nomotoru skrien 145km/h, tavs sūda ybr skrien lēnāk nekā es ar riteni varētu iemīt


un kur tieši es kļūdos?

Tajā ka yamaha noies vēl 20 000 tikai ar 6 eļļas maiņām bez nekādiem ieguldījumiem? (saku jo mums laukumā ir arī ar tādu nobraukumu)

vai tajā ka viņa nesmird pēc eļļas, tērē 3L/100 un ir videi draudzīga?

vai varbūt tajā ka ar manu yamahu sāk braukt visas meitenes un daži džeki kas ar moci nekad nav braukuši un tas ka ar divtaktu moci nekas no tā nesanāktu?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

rskopi
24. Jul 2013, 01:00#114

Kopš: 06. May 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Husqvarna sm 610 e,Escort RS turbo

Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!

-----------------
Ahead while im riding...

Offline

MIGs
24. Jul 2013, 02:09#115

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vēl jau tomēr ir apstāklis budžets !
Jaunais KTM Duke 125cm3 ir tīri foršs.

Negantelis biki par daudz kategorisks.
Bet nu jā, 2T manā skatījumā arī būs vairāk čakara, BET vērsies labāk.
Tā kā vairāk čakara, tad jautājusm ko džeks grib pirkt ?!

Aprīlijas niknākās veras relatīvi lopā.

Bagar - Beta ražo mazajiem KTM motorus, bet šis ir tīri viņu pašu motors ja ?! Jeb es kaut ko jaucu ?!

Un tīri intereses pēc - pa kādām naudām tāds iet ?!




-----------------

Offline

ParaTr00per
24. Jul 2013, 08:38#116

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


24 Jul 2013, 02:09:04 MIGs rakstīja:
Vēl jau tomēr ir apstāklis budžets !
Jaunais KTM Duke 125cm3 ir tīri foršs.

Negantelis biki par daudz kategorisks.
Bet nu jā, 2T manā skatījumā arī būs vairāk čakara, BET vērsies labāk.
Tā kā vairāk čakara, tad jautājusm ko džeks grib pirkt ?!

Aprīlijas niknākās veras relatīvi lopā.

Bagar - Beta ražo mazajiem KTM motorus, bet šis ir tīri viņu pašu motors ja ?! Jeb es kaut ko jaucu ?!

Un tīri intereses pēc - pa kādām naudām tāds iet ?!

jaunais mazais ktm pizdjuks ir kolosāls nu jau 3kkm ir nobraukti - iespaidi tie labākie. ļoti veikls, viegli braucams, stabils uz slikta ceļa. man par pārsteigumu arī uz sliktas grantenes. whitepower apgrieztā 43mm dakša priekšā (neregulējma), aizmugurē regulējams whitepower amis. degvielas patēriņš 2.2 - 2.6l, atkarībā no vēja virziena uz/no darba un pa pilsētu braukt ideāli. bremzes brembo indijas nodaļas ražojums. ir abs (125cc mocim!), un tas ir atzīts par labu esam. jo vairāk, kad visapkārt brauc "brauna kustības aktīvisti"... ar 183cm/80kg var pabraukt 95-100kmh ilgstoši, pa kalnu uz leju un ar vēju mugurā ir redzēts cipars 118kmh

ražots tas mocis ir indijā - to ražo bajaj. motors ir jauns, ja pareizi sapratu, tad arī ktm indijas nodaļas darbs. cena pie KSM - kādi ~4keur par abs modeli.

pašapliecināties un pastiept līdz galam neattīstītās ķermeņa daļas tas mocis nederēs, bet lēti nokļūt no A līdz B - baigi ok. pietam jo sarežģītāks un līkumaināks ceļš no A līdz B, jo prieka vairāk

Offline

soulfreak
24. Jul 2013, 08:59#117

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Manas domas un pieredze:
Ja gribas lēti pārvietoties piepilsētā/pilsētā, tad 4T 125cc dajebkāds.
Ja gribas braukt pa šoseju, tad 2T 125cc Aprīlis vai Cagiva.
Ja gribas braukt prieka pēc, tad 2T 125cc krosa mocis, piemēram, Yamaha YZ125

Pašam ir bijuši divi 125cc mopēdi - Honda CBR125R un Yamaha YZ125. Honda bija divām nedēļām, lai saprastu, ka vajag ko krietni jaudīgāku un masīvāku. Yamaha bija vislielākais funfactor ar kādu esmu braucis - kaifs!

Offline

andrejins
24. Jul 2013, 09:31#118

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Pats paņēmu Varadero 125. Katru dienu ir arī šosejas posms braucams. 2 mēnešu laikā esmu nobraucis 4,5k km, Ja būtu mazāk jāpārvietojas ar ātrumu, kas ir ap 100 km/h, tad nebūtu tik bieži eļļa jāmaina, jo pie 10k apgriezieniem negribās to turēt 10k km, kā manuālī, tāpēc pats mainu eļļu ik pa 3-4k km. Visā visumā labs mopēds, tikai jau laiciņu domāju, ka jākārto tiesības. Augustā tas tiks darīts, un mocīc tiks likts uz pārdošanu!

Jebkurā gadījumā ar 4t mopēdu pa pilsētu un piepilsētu kādam laikam pietiks, kuram tās ir pāris nedēļas, kuram pāris mēneši, kuram sezonas, bet tāpat ar laiku sapratīsi, ka 90% gadījumu gāzes ručku varētu aizstāt ar pogu, jo tāpat ir tikai divas pozīcijas off un on Tad arī redzēsi, ka patēriņš nelien zem 4l/100km un pat jau sāk tuvoties 5l. Braucot pa štrāsi, kad ieraudzīsi fūri priekšā meklēsi kur ir paslēpta pātaga, lai iekustinātu to zvēru ātrāk, jo pie 100 jauda paliek tik maza, ka jāatrod laba un tukša taisne, pa kuru varētu tikt tai garām!

Man ar maniem 90kg un 186 augumu Varadero 100 tur stabili, protams, ja nav tāds vējš kā ceļā uz Kurlandi...

Ja kas tad savu taisos tirgot, tuvākajās dienās arī būs sludinājums... Mo kopts un labs (nobraukums tikai 9000)

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Negantelis
24. Jul 2013, 11:15#119

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


24 Jul 2013, 01:00:09 rskopi rakstīja:
Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!



Ja cilvēks nevar atļauties braukt ar 4taktu ielinieku tad divtaktnieku netik nespēs atļauties.

Tiem dažiem mocīšiem kam ir 2t un kas arī iet tos 140kmh patēriņš ir ap 7 -8l uz simtu+ sintētiskā eļļa+ cilindri virzļi itt



Andrejinam loti labs apraksts.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 24 Jul 2013, 11:18:28 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrejins
24. Jul 2013, 11:48#120

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


24 Jul 2013, 11:15:33 Negantelis rakstīja:

24 Jul 2013, 01:00:09 rskopi rakstīja:
Ok ,ja man būtu tikai b kategorija un es nevarētu atļauties braukt ar vairāk nekā 125iem tad noteikti mana izvēle būtu 2akti ,jo vienkārši pogā ārā 4ti 125cc..Tur kaut kāds eļas patēriņš uz 100km tas nav nopietni...!Protams pēc 125cc un augstāk jau sākas cits stāsts citiem patīk 4ti,2ti(motocross).Ielas variantā,ikdienā ne viens vairs nebraukā ar 2iem pēc 125cc(izņemot omes u.c).Piekrītu tas maz pa mazām aiziet vēsturē 2ti bet nun Hondu cr 250 kautkādu 80o(precīzi neatceros kura gada) gadu mēs neviens nevarējām izpogāt!!!



Ja cilvēks nevar atļauties braukt ar 4taktu ielinieku tad divtaktnieku netik nespēs atļauties.

Tiem dažiem mocīšiem kam ir 2t un kas arī iet tos 140kmh patēriņš ir ap 7 -8l uz simtu+ sintētiskā eļļa+ cilindri virzļi itt



Andrejinam loti labs apraksts.


IMHO Jebkuram 125niekam būtu jābaro sintētika... Eļļas tilpums mazs un kaut cik normālu jaudu var dabūt tikai tuvu pie max apgriezieniem, un tā ir pietiekami liela slodze, lai lietu tikai labu eļļu, kas savas īpašības pie lieliem apgriezieniem nezaudē!

PS, Tādu aprakstu uzrakstītu jebkurš, kurš reāli ir pabraukājis un pamocījies ar 125nieku

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline