Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| jā, tas datčiks ir zelta vērts. arvien nekur neesmu manījis skaidrojumu, kādēļ tādu neuzstāda rūpnieciski katram motoram. | Offline | | |
chirkainais | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
13 Jan 2014, 23:42:38 Niere rakstīja:
..
katrs (..) auto ir milzīgs kāposts, ko daudzi pat neapzinās, jo neveic personīgo izdevumu grāmatvedību. domāju, ka daudziem izdevumi uz km lielāki par taxi..
ja mocis tad skaidrs, uz sirdslietu naudu nežēlo, bet tam lai savu dirsu pārvietotu ar komfortu, sanāk nesamērīgs piķis. īpaši, ja autoss tiek lietots mājas-darbs-šops-mājas režīmā, kur km parasti nesaskrien.
Šinī kontekstā es arī vēl nedaudz stostos - paturēt vēl auto vai nē, jo savu lielāko ikdienas kilometru bagāžu salasu ar velo. Autiņu tikai reizi nedēļā, divās pierūcinu un izkustinu, lai bremzes neirūsē. Pa pus gadu tagad salasījušies 3k km.. Bet tie mazie km diži nesāp, jo nav ari nekas daudz jāiegulda un mazais nodoklis tam 22gadīgajam Civic'am ar 400k uz šiltes - ripo joprojām ar 6l/100km. studenta sapnis.[ Šo ziņu laboja chirkainais, 14 Jan 2014, 01:26:30 ]
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 00:44:29 Bagars rakstīja:
13 Jan 2014, 23:45:05 Niere rakstīja:
13 Jan 2014, 23:27:57 Niksons rakstīja:
...ienākošo gaisu jau tās fufaikas nesasildīs
fufaikas un kartona kastes radiatoram priekšā liek, lai samazinātu aukstā gaisa plūsmu caur radiatoru.
nezinu gan, vai tas jaunam autosam būtu vēlami.
Ieskrūvējiet lubrikanta temperatūras pulksteni un tad māciet citus par termostatiem, fufaikām uc iepakojuma materiāliem
P.s. pastāv arī opcija: ziemas un vasaras termostati
nestrīdēšos.
Tikai izklāstu savu viedokli. IMHO kartons vai brezenta prezītis uz radiatora grilla tikai kompensēs sliktu termostatu.
Specializēta panna (kaut kāda jau tur ir), protams, palīdzēs neatdzist karterim. Tāpat izolācija ar anti-marsiešu plēvi. Bet nu ar kritisku aci skatoties, diži izpausties tur nevar. Motoram apkārt ir visādas hujācijas, t.sk izplūdes kolektori 'n'shit. Izdarot kaut ko mazliet nepareizi, var sajāt visu....
Bet tai pat laikā atceros kā man jūlijā gāja Varšavā. Bija +38 un iekūlos korķī....
Temperatūra no standarta +89 pacēlās uz +90 Apkārt poļu mašīnām radiātoru korķi sprāga kā korķi no šamp pudelēm...
Kaut ko jāties, likt virsū, ņemt nost - nu man nestāv.
Vieglāk ir ieprogrammēt webastu uz 30 min pirms
P.S. mašinai tieši gads (fočēju apdrošinātājiem)
P.P.S. sīkajiem vislielākais prieks ir par dvd
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
|
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
13 Jan 2014, 14:18:49 VATERLAND rakstīja:
Konkreeti moo, kas apriikoti ar shprici palielinas tieshi deell gaisa temperatuuras pazeminaashanaas,jo ECU/CDI apreekkina treknaaku zupu.
Mazliet palasīju grāmatu. Aukstāks gaiss ir blīvāks, tātad uz to pašu zupas daudzumu raujās iekšā vairāk skābekļa, zupa labāk sadeg, dabū vairāk enerģijas. Varbūt tur ir vēl kāda aparatūra, kam nepatīk aukstums?
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Atkariigs no konstrukcijas un kaa razhotajs izvelejies. Man mocim radiatoros temperatura vienmer ir zema, reali paceljas tikai ja pie kadiem +30 ja saac pa pilsetu mullaaties. Faktiski izskatas, ka visu laiku iet pa mazo loku. Uz cilindriem veel ir ribas, kas arii dzesee. Isak sakot, sajuuta, ka dzeses sistema ir ar loti lielu rezervi.
Autos man 1.6l benziinieks un tas pats staasts ziemaas, kas dizelim- salonu stavot pie -10-15 piesildiit nevar. Un ja viss radiators nav kartiigi nosegts, tad braucot ir arii motoram ir paveesi. Termostatu pats parbaudiju peec manuaalii paredzeetas proceduuras, viss ok.
Un pirms radiatora pat ir paredzeets likt ziemaas aizsegu.
Par zupinju, jaa, ziemaa eed vismaz par 1-2l vairaak.
Mocim, cik nu sanaca pa ziemaam kadreiz pabraukt, nekadu butisku starpiibu nemaniju.
14 Jan 2014, 08:10:31 Niksons rakstīja:
nestrīdēšos.
Tikai izklāstu savu viedokli. IMHO kartons vai brezenta prezītis uz radiatora grilla tikai kompensēs sliktu termostatu.
Specializēta panna (kaut kāda jau tur ir), protams, palīdzēs neatdzist karterim. Tāpat izolācija ar anti-marsiešu plēvi. Bet nu ar kritisku aci skatoties, diži izpausties tur nevar. Motoram apkārt ir visādas hujācijas, t.sk izplūdes kolektori 'n'shit. Izdarot kaut ko mazliet nepareizi, var sajāt visu....
Bet tai pat laikā atceros kā man jūlijā gāja Varšavā. Bija +38 un iekūlos korķī....
Temperatūra no standarta +89 pacēlās uz +90 Apkārt poļu mašīnām radiātoru korķi sprāga kā korķi no šamp pudelēm...
Kaut ko jāties, likt virsū, ņemt nost - nu man nestāv.
Vieglāk ir ieprogrammēt webastu uz 30 min pirms
P.P.S. sīkajiem vislielākais prieks ir par dvd
Diezgan acis pamoka siichiem. Tapec autosaa tikai pasakas/stastus klausamies.[ Šo ziņu laboja martinss, 14 Jan 2014, 09:08:35 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| interkūleri liek ļurbinētiem dzinējiem, jo turbīna tā labi sakarsē gaisu kas siltā stāvoklī ļoti maz iepildītu degkameru, un no turbīnas sanāktu maza lietderība. par atmosfēriskajiem nezinu vai kādam maz rūpnīca izdomāja uzlikt kooleri
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
13 Jan 2014, 18:30:30 Niksons rakstīja:
13 Jan 2014, 18:06:07 karlsons rakstīja:
13 Jan 2014, 17:14:21 Andreits rakstīja:
Nikson, kas tas Tev par švaku vojadžeri, kas rij tikai 8,5 l vidēji Mans 2,8 automatic bez 9 nekustas, pat pa šoseju
tu laikam esi agresiivais vojadzerists kush nevienam nelauj sevi apdziit, nevienu nepalaizh un visaadi citaadi izpildaas
bet nu visiem pokšiem jau nu vojadžers ir kā bullim lupata. Par visām varēm jāapdzen.
Labi, pilsētā jau nu nav tā pati ātrākā mašīna, bet nu plūsmā tāpat turās...
bet uz šos. uz 100 km trāpās kādi 2 - 3 pajolīši, kuri man apdzen, neskatoties ne uz ko . Man uzlikts kruīzs uz 105 (faktā ir ~ 103), un tad tie seski sāk braukt man pa priekšu uz 90 ...
vo šito arī esmu ievērojis
P.S. man ir vēl iepriekšējā modelreihe, šitas jau ir ūberkaralis
un visiem dīzeļvojadžeriem standartā nāk papildus dzesēšanas šķidruma apsilde, ziemā var iztikt bez kartoniem pie radiatora[ Šo ziņu laboja Andreits, 14 Jan 2014, 10:28:23 ]
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...
Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 09:08:05 martinss rakstīja:
Diezgan acis pamoka siichiem. Tapec autosaa tikai pasakas/stastus klausamies.
acis pašas kā tādas ir vienkāršs orgāns. Nu kā fočuka objektīvs. To jau nevar sajāt kratot
"Optikā" problēmas sākās ar sensoru - nervu tīklu ... Tad, uzliekot brilles ir jāpiekoriģē optika
14 Jan 2014, 10:19:30 Andreits rakstīja:
P.S. man ir vēl iepriekšējā modelreihe, šitas jau ir ūberkaralis
un visiem dīzeļvojadžeriem standartā nāk papildus dzesēšanas šķidruma apsilde, ziemā var iztikt bez kartoniem pie radiatora
Man jau nemaz nav "kraizlers" bet "lančija"
Man bija baigi detalizēts apraksts. Fragments:
MYB STOW N GO BADGE
NFA 20 GALLON FUEL TANK
NHA ENGINE OIL COOLER
NHD HEAVY DUTY TRANSMISSION OIL COOLER
NHJ EXTERIOR MIRRORS W/HEATING ELEMENT
NHS HEATED STEERING WHEEL
NMC ENGINE COOLING
NMR HEAVY DUTY RADIATOR
RB2 RADIO-AM/FM W/INTERGRATED DISPLAY - INFINITY
RSQ UCONNECT HANDS-FREE COMMUNICATION (BUX)
RSU AUDIO JACK INOUT FOR MOBILE DEVICES
RSX REMOTE USB PORT
SBA POWER RACK AND PINION STEERING
SDD PERFORMANCE SUSPENSION
SER LOAD LEVELING AND HEIGHT CONTROL
TBG SPARE TIRE COMPAT FULL DIAMETER T175/90D17
TBM TIRE CARRIER WINCH
XAP PEDALS - POWER ADJUSTABLE
XBN TIP START
papildus hīteris nav parādīts
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...
Man tie dīzeļi laikam savādāki. Kad ir aukstumi, tad es palīdzu piešķilt kaimiņu benzīnerus
Maniem nekad nav bijušas problēmas. Arī pie -35
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu
Es atkal to redzu otrādāk - kad ir aukstums, tad visi tie TDI labāk iet
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...
Ar nosiptiem auto taa gadaas
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...
Man tie dīzeļi laikam savādāki. Kad ir aukstumi, tad es palīdzu piešķilt kaimiņu benzīnerus
Maniem nekad nav bijušas problēmas. Arī pie -35
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu
Es atkal to redzu otrādāk - kad ir aukstums, tad visi tie TDI labāk iet
Protams man nebija jaunie dīzeļi ar kartera apsildi un vēl visādiem brīnumiem, vienkārši 90to gadu spridzekļi ar 300k nobraukumu , bet pēc čakarēšanās, kuru man viņi nodrošināja, es apzvērējos vairs uz dīzeļu pusi neskatīties.
TDI es īpašu starpību nejutu, jo viņi negāja paļubomu
Benzīns+Turbo, tur gan atšķirību var baigi just.
[ Šo ziņu laboja screwy, 14 Jan 2014, 12:02:48 ] | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 11:54:54 karlsons rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...
Ar nosiptiem auto taa gadaas
Kapēc uzreiz nopists, vienkarši savu mūžu jau kārtīgi nokalpojis darba zirgs | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kārtīgi kalpojis zirgs ir labi barots un profilaktiski jaukts pēc KKM. mans darba dīzelis ar 80KKm lec nedomājot no pirmā. paziņas 90 gadu pasāts pēc apkopes arī priši leca salos.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs. | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kāda klasika panesās...
esmu apmēram 400 000km sešu gadu laikā norullējis ar darba devēja passātiem. problēmas nav bijušas ne reizi pat -34C. tāpat arī kolēģiem problēmas nebija nekad.
protams, ja nemaina degvielas filtrus un neveic citus obligātus pasākumus, tad iznākums vienkāršs - vainīgs auto vai degvielas ražotājs/tirgotājs.
tā iestādīta cilvju galvas - izvairīties no atbildības.
atbildība vispār tāda tēma 'tehniska', ka gluži vai raksts prasās. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
14 Jan 2014, 13:20:33 Niere rakstīja:
un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem.
Ja reiz kustini šo tematu, tad izpaudies līdz galam | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| soulfreak,
slinkums
vien pārdomām - no visiem Rīgas taksometriem tikai puse ir benzīns/gāze, otra puse dīzeļi. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 13:20:33 Niere rakstīja:
un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem.
Pilnīgas muļķības!
Lūdzu tiešām šo pamatot...
| Offline | | |
|
|