Savām acīm redzēts: iekš PL, braucot ārā no meža (Augustova?), priekšā braucošo vasarnīcas piekabi (nu ļooti maziņu) sāka nēsāt no malas uz malu, līdz apgāzās. Ātrums bija atļautais. Paldies Kādam, neviens necieta - autiņš palika stāvot, nevienu neaizķēra.
06 Oct 2016, 12:06:52 Archy96 rakstīja:
Jā, šis ir tas pats.
Tas jāņem vērā visiem kuteru un laivu īpašniekiem, jo šiem aparātiem dzinējs aizmugurē, kas visu smaguma centru novirza uz turieni, ir redzēts, ka šāds "raskolbass" notiek tieši velkot ūdenstransportu.
Man ir pāris reizes sanācis ar Džipu vilkt uz treilera autiņu otrādi - tas ir motors aizmugurē.
Šādā situācijā jābūt ļoti piesardzīgam,ja sāks mētāt savākt nebūs viegli...
man tā pie 100 km/h ieskrienoties no kalna aizmugurē uz "bričkas" (vai kā to "cietās sakabes izstrādājumu" sauc) esoša ņiva sāka dancināt karavelli
bikses pilnas, bet kaut kā uz ceļa paliku, tālāk vairs nemēģināju braukt virs 80
btw, man šķita, ka lokšņu atsperēm (lāgām) jo vairāk loksnes (attiecīgi plānākas), jo labāk - pedere sanāk progresīva, darbojas pie dažādām slodzēm. liels bija pārsteigums renault master kraviniekam aizmugurē ieraugot vienu loksni
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Vai tikai uz fārkopa pieļaujamais svars nebija kaut kādi 75kg??? Tur visa tā konstrukcija kopā ar moci uz saviem 130 pavilks, + vēl slodze pakaļas atsperēm utt, manuprāt ko tādu var likt tikai kādam džipam, kuram ir nesošais rāmis, visos citos gadījumos - tehnikas varošana
16 Dec 2016, 02:01:27 Archy96 rakstīja:
Vai tikai uz fārkopa pieļaujamais svars nebija kaut kādi 75kg??? Tur visa tā konstrukcija kopā ar moci uz saviem 130 pavilks...
50kg. Kreša gadījumā, arī ja neesi pats vainīgs, iespējami lieli izdevumi.
esmu redzejis tikai 75kg āķus. ir vēl 100kg, niknākiem auto. bet tas neko daudz neglābj.
jo lielākā šaize šeit ir sāniskās slodzes uz vērpšanu
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Lielakā šaize te ir pārlieku liela slodze uz farkopa stiprinajuma vietu, kā arī tas, ka tas drapaks rēgojas laukā no auto gabarītiem platuma ziņā, līdz ar to var elementāri kādam blakus braucošajam novilkt gar sānu
tā kā mocisti bieži ir arī piekabju īpašnieki, jautājums - kur meklēt piekabes āķa uzstādīšanas pakalpojumu Mazda CX-5 autosam? paredzamā piekabes masa līdz tonnai.
atradu šādu variantu par 220Eur
un arī iespēju konkrētajam auto iepirkt lietotu āķi ss-kā un moš uzstādīt pašam [taču neesmu elektriķis].
Ja piebake būs ar 100% LED gaismām, var vēl pats ņemties un pa taisno pie aizmugurējām lampām vienot vadus, bet ja pa 220eur arī uzstāda jaunu un ar releju bloku, tad tas ir visjēdzīgākais variants.
Savam a4 pa lēto (50eur) sanāca šrotā OEM rāmi un āķi (izņemamo) ieķert. Bet diena gandrīz kamēr uzliku. Un a4 vēl vecā labā sistēma, kurai kompis nemēra strāvu un nebļauj. Tavam cx-5 bez releju bloka neiztikt.
Jaunam nearhaiskam masinam ir can linijas, pie tas piesledzas bloks un basta, vajag tik barosanu piemest. Tas ir pareizakais. Nekaa kaart visu uz viena drosinataja. Kaa teica relejus var likt, kuri nonjems slodzi no luktura spuldzes vada, ja vienot oldskuul metodee. Ja masinai ir paredzets trailer modulis, tad pieshuut kaut lietotu buutu ok variants. Masina pati tev teiktu vai viss ok strada. Vai aftermarket can trailer adapteri, vai gadaas citi standarti. can linijaa gan pats nelien. Tai jaievero savas nianses, lai negluko
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā