13 May 2012, 10:03:05 garfs rakstīja:
nevajadzēs gadījumā arī atslēgu?? imobs un tā
Nē, nav viņam imobilaizers, parastā atslēga... Bet nu vispār nevaru saprast, varbūt arī tā jauda nav ierobežota, vnk uzkāpjot no ZX10R liekas ka viņš neiet... Iedevu šodien čomam izbraukt, šis saka ka iet labi... Vajag tiešām aizņemties no kāda kompi, lai saprastu atšķirību
Sveiciens SV un bijušajiem SV braucējiem,
varbūt kāds vēlas padalīties, kā esat risinājuši SV 650 N ('00 gada) probzu ar priekšējā katla nestrādāšanu lietus laikā. Vakar Siguldā samirka, līdz varoņpilsētai tā arī neaizgāja. ātrāk par 1,4 ar vienu katlu neiet
22 May 2012, 08:22:58 LLA rakstīja:
Sveiciens SV un bijušajiem SV braucējiem,
varbūt kāds vēlas padalīties, kā esat risinājuši SV 650 N ('00 gada) probzu ar priekšējā katla nestrādāšanu lietus laikā. Vakar Siguldā samirka, līdz varoņpilsētai tā arī neaizgāja. ātrāk par 1,4 ar vienu katlu neiet
Pateicos.
Es nepaspēju novērst, bet vienkāršākais variants ir pagarināt priekšējo dubļinieku pie motora, tam vajadzētu problēmu novērst Bija cilvēki, kas šo izdarīja un teica, ka vairāk problēmu nav. hvz, varbūt negribēja izskatīties pēc lohiem, tāpēc meloja
12 May 2012, 01:36:24 sxc540 rakstīja:
Hello! Ir jautājums par SV650 06'. Mocim ir ierobežota jauda uz 25 Kw, kas jādara, lai tiktu pie normālās jaudas? Nevaru atrast jēdzīgu info...
Zem gaisa filtra kastes ieplūdes kolektorā stāv šaibas. Jāsāk ar to!
22 May 2012, 08:22:58 LLA rakstīja:
Sveiciens SV un bijušajiem SV braucējiem,
varbūt kāds vēlas padalīties, kā esat risinājuši SV 650 N ('00 gada) probzu ar priekšējā katla nestrādāšanu lietus laikā. Vakar Siguldā samirka, līdz varoņpilsētai tā arī neaizgāja. ātrāk par 1,4 ar vienu katlu neiet
Pateicos.
Iztīri drenāžu sveces telpai - uz priekšējā katla bremžu pedāļa pusē.
Lasot par ratā braukšanu uz SV650, tā arī īsti nesapratu, vai motors kārtīgi eļļojās pats par sevi vai tomēr ir jāliek speciāla blīve?
Tas ka eļļu vajag vairāk iešaut, tas nu pats par sevi ir saprotams.
Vispār es domāju, ka SV650 ir tīri labs priekš stunt, vismaz mans ņipri ceļas augšup, kaut arī es neka daudz nemāku.
Lūk ar polis ar sv kaut kā ripinās:
30 May 2012, 12:02:09 eriksz rakstīja:
Lasot par ratā braukšanu uz SV650, tā arī īsti nesapratu, vai motors kārtīgi eļļojās pats par sevi vai tomēr ir jāliek speciāla blīve?
Tas ka eļļu vajag vairāk iešaut, tas nu pats par sevi ir saprotams.
Vispār es domāju, ka SV650 ir tīri labs priekš stunt, vismaz mans ņipri ceļas augšup, kaut arī es neka daudz nemāku.
Lūk ar polis ar sv kaut kā ripinās:
Ilgi ratā braucot, priekšējam cilindram iestājās eļļas bads, ar visām no tā izrietošajām sekām.
pa lielam tie moči maksā smieklīgi maz, priekš pirmā stunta mopēda būs gana labs, raujās tiešām labi+viegls. nokauj - ņem nākamo. UK viņi lēti, ja vajag varu atvest pārīti
22 May 2012, 08:22:58 LLA rakstīja:
Sveiciens SV un bijušajiem SV braucējiem,
varbūt kāds vēlas padalīties, kā esat risinājuši SV 650 N ('00 gada) probzu ar priekšējā katla nestrādāšanu lietus laikā. Vakar Siguldā samirka, līdz varoņpilsētai tā arī neaizgāja. ātrāk par 1,4 ar vienu katlu neiet
Pateicos.
Es nepaspēju novērst, bet vienkāršākais variants ir pagarināt priekšējo dubļinieku pie motora, tam vajadzētu problēmu novērst Bija cilvēki, kas šo izdarīja un teica, ka vairāk problēmu nav. hvz, varbūt negribēja izskatīties pēc lohiem, tāpēc meloja
Ja kustināt, tad kustināt - par lietus probzu SV 650- pilnīgi netīšām šāda glamūrīga uzparikte atradās Svariņa garāžā un tika uzmontēta, izbraukti vairāki liellieti, un raugies, abi katli iet!
Ja kustināt, tad kustināt - par lietus probzu SV 650- pilnīgi netīšām šāda glamūrīga uzparikte atradās Svariņa garāžā un tika uzmontēta, izbraukti vairāki liellieti, un raugies, abi katli iet!
Paldies par padomiem!
Visiem palīdz, bet Tev nē
Neticu, ka dēļ tās uzpariktes aizmeta otru podu
----------------- One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!