Autors | Ziņojums |
dzieburs | |
Kopš: 09. Jul 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 102
Braucu ar: TÉNÉRÉ
| Tie ir 09 traceri |
Offline | |
|
Odzeens | |
Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Aļo Tenere braucēji.
Gribu dzirdēt atsauksmes par tādu lietu kā XT660Z jaudu. Tiešām ir pārāk maz? Kas notiekas, ja uzkrāmē bagāžu. Kūdrā negrasos līst, meža taciņās gan gribu ielīst.
Tā pat, kādas kaites mēdz būt šim modelim? Kam vajadzētu pievērst uzmanību, pērkot lietotu?
----------------- Visu cieņu.
|
Offline | |
|
imo | |
Kopš: 30. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha xt660z tenere
| Ja gribi uzvani varu šo to pastāstīt: 26313097
----------------- Latvietis |
Offline | |
|
|
Dartagnan | |
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Man bija aprilia ar yamahas 660cc motoru, pirms tam arī tenere.
Par jaudu - tas nav litrīgs baiks, toties tas motors ir mūžīgs. Skaties manas galerijas. Divarpus sezonas, vairāk kā 80k km. Pabūts pus pasaulē ar bagāžu un pasažieri. Pārdevu paziņam, ar pārliecību ka viņš nobrauks vēl tik pat. Mainīta tikai eļļa un ķēde ar zobratiem. Obligāti jāliek izpūtējs un zemas pretestības gaisa filtrs - būtiski uzlabojas dinamika mazos un vidējos apgriezienos.
Par teneri:
- amortizācija
- aizmugurējā zobrata bukses un gultņi birs ik pēc 5-15 k km
- aizmugurējās dakšas/piekares bukses/gultņi ilgi neiet
- jāseko līdzi eļļas līmenim
+ komfortabls
+ var dziļi sūdos iebraukt
+ degvielas patēriņš zem 5, pēc manas pieredzes 4-5.5
+ motors mūžīgs[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 25 Apr 2016, 20:39:23 ]
-----------------
|
Offline | |
|
imo | |
Kopš: 30. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha xt660z tenere
|
25 Apr 2016, 20:33:52 Dartagnan rakstīja:
Man bija aprilia ar yamahas 660cc motoru, pirms tam arī tenere.
Par jaudu - tas nav litrīgs baiks, toties tas motors ir mūžīgs. Skaties manas galerijas. Divarpus sezonas, vairāk kā 80k km. Pabūts pus pasaulē ar bagāžu un pasažieri. Pārdevu paziņam, ar pārliecību ka viņš nobrauks vēl tik pat. Mainīta tikai eļļa un ķēde ar zobratiem. Obligāti jāliek izpūtējs un zemas pretestības gaisa filtrs - būtiski uzlabojas dinamika mazos un vidējos apgriezienos.
Par teneri:
- amortizācija
- aizmugurējā zobrata bukses un gultņi birs ik pēc 5-15 k km
- aizmugurējās dakšas/piekares bukses/gultņi ilgi neiet
- jāseko līdzi eļļas līmenim
+ komfortabls
+ var dziļi sūdos iebraukt
+ degvielas patēriņš zem 5, pēc manas pieredzes 4-5.5
+ motors mūžīgs
Pilnīgi piekrītu teiktajam. Bet par aizmugurējiem gūltńiem: Man nav gadijies viss vel ripo pēc 19k. Zobrata gumijas jā tās ir jamaina bet gultńi nav biruši.
----------------- Latvietis |
Offline | |
|
Dartagnan | |
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Zobrata gultņu problēma bija ļoti izteikta pirmajiem modeļiem, varbūt pēc pāris gadu ražošanas tur ko uzlabojuši
Aprilijai nebija tādu problēmu, viņai tajā korpusā nāk divi atsevišķi, palieli gultņi.
-----------------
|
Offline | |
|
imo | |
Kopš: 30. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha xt660z tenere
| Kura gada tenere tev bija?
----------------- Latvietis |
Offline | |
|
Dartagnan | |
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| 86, 98 un 08
-----------------
|
Offline | |
|
Odzeens | |
Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
|
25 Apr 2016, 20:27:33 imo rakstīja:
Ja gribi uzvani varu šo to pastāstīt: 26313097
Šovakar piezvanīšu.
----------------- Visu cieņu.
|
Offline | |
|
dzieburs | |
Kopš: 09. Jul 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 102
Braucu ar: TÉNÉRÉ
|
26 Apr 2016, 09:44:43 Odzeens rakstīja:
25 Apr 2016, 20:27:33 imo rakstīja:
Ja gribi uzvani varu šo to pastāstīt: 26313097
Šovakar piezvanīšu.
Priekš imo jauda ir par maz, to jau es tagad varu pateikt
No Dartagnan pieminētā pie 25k nobraukuma pagaidām ir mainītas pakaļējās rumbas gumijas.
Vēl ņem vērā, ka ar ABS mocis esot zemāks par dažiem cm.
Pie filtra un bezkatalizatora trubas nomaiņas tiešām ir jūtams elastības pieaugums.
Nav īpaši prasīgs pret degvielas kvalitāti, pēc ziemas pielec uzreiz un nešķauda.
Mocim ir vēja "buferēšana", it īpaši, ja izmanto ķiveri ar nagu, bet tam ir risinājums - dakšas šahtas spoileris.
Par cik mani neaizrauj 140+ braukšana, tad manām vajadzībām jaudas pietiek. |
Offline | |
|
Dartagnan | |
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Par degvielas kvalitati - marokas tirgus suslu no mucam nesmadeja, tapat ari dizela-benzina megamiksu. Toties iepildot statoil gan uzkapa degvielas paterins. Lielakais bija 6.5 ar statoil 98, tika izbrauktas vairakas bakas. Ar Lukoil un Latvijas Naftas 95 parasti bija ap 4.5
-----------------
|
Offline | |
|
vlkpc | |
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Varbūt kāds zin būtisko atšķirību starp 90to gadu 660 Teneri un 2005+, tieši motorā un kārbā? Pārnesumi, trūkumi, mezglu izvietojums?
Šķūņa projekts velk uz 660 motoru. Jebkurā gadījumā karburatoru likšu, tik vai špricinieks ņems pretī
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
Dartagnan | |
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| pēc kodiem tur kaut kas atšķīrās, bet xt660 forumā rakstīja ka liekot veco modeļu wossner virzuļus jaunajiem un viss ir bumbās. Vienkārši jaunajiem neko nepiedāvā.
vecajam motoram stāvēja 1.5 karburatori (divas ieejas galvā), jaunajam motoram viens caurums. Vismaz var uzlikt normālu karburatoru, ja normāli saregulēsi tad jau ies...
-----------------
|
Offline | |
|
rudzis2 | |
Kopš: 10. Jun 2011
Ziņojumi: 38
Braucu ar: KTM 990 ADV
| Sveiki! Pagājuši vēl pāris gadi...varbūt ir kādam atsuksmes par 660z teneri?
|
Offline | |
|
oskars87 | |
Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| No minusiem ko esmu noverojis ir pārāk augsts priekš manis un viens cilindrs, tas traucē ja parsvara brauc pa piķi. Ja doma vairak pa mežiem tad jau netrauce tas. Ja savejo pārdošu un kādreiz pirkšu citu moci vieta tad gan jau F800Gs |
Offline | |
|
andzh | |
Kopš: 22. Nov 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 146
Braucu ar: vēsturi
|
26 Feb 2017, 21:00:04 oskars87 rakstīja:
No minusiem ko esmu noverojis ir pārāk augsts priekš manis un viens cilindrs, tas traucē ja parsvara brauc pa piķi. Ja doma vairak pa mežiem tad jau netrauce tas. Ja savejo pārdošu un kādreiz pirkšu citu moci vieta tad gan jau F800Gs
Tev viņš vēl pieejams?
|
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Mežam zt660z galīgi neder. Kārba ir ļoti gara lai brauktu oa piķi,komforts arī labs,bet smags maita un jaudas maz. Bet nu izskatās ļoti labi.Īsajiem gan ir kā ir.
Bija,pārdevu,būtu galvu sev nolauzis ja būtu mēģinājis ar viņu izpildīties.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
oskars87 | |
Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
|
26 Feb 2017, 21:31:43 andzh rakstīja:
26 Feb 2017, 21:00:04 oskars87 rakstīja:
No minusiem ko esmu noverojis ir pārāk augsts priekš manis un viens cilindrs, tas traucē ja parsvara brauc pa piķi. Ja doma vairak pa mežiem tad jau netrauce tas. Ja savejo pārdošu un kādreiz pirkšu citu moci vieta tad gan jau F800Gs
Tev viņš vēl pieejams?
Ja pieejams
|
Offline | |
|
raimob | |
Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| XTZ750 tenere. uzsilsot uz maziem apgriezieniem gaita raustas. Cukaa iet viss normaali. Briivgaita nekas nav noveerojams. Varbuut ir kaadam kaadi ieteikumi ko skatiities? Nomainiiju sveces viss gaja perfekti kaadu nedeelju, peec tam vecaa dziesma. Spole varbuut pie vainas, svechvadi? Gjenerators pa maz laadee? degvielas suuknis? [ Šo ziņu laboja raimob, 26 Apr 2017, 07:28:42 ]
-----------------
|
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| svechu kraasa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|