Nu tad tā - problēma ar dominatoru turpinās . Tādēļ aktuāls šāds variants - es paņemu savu dominatora cdi/ecu/komutatoru (lai kā arī to sauktu) un dodos pie Tevis, cienījamais dominatora īpašniek, lai pārbaudītu, vai manējais darbojas normāli vai nē.
Varbūt kāds var izlīdzēt šādā situācijā? Tā īsti nezinu, kuram bija dominators un kurām nē, tādēļ būtu labi, ja atsūtītu pm, kurš var izlīdzēt.
Diemžēl manam motociklam nav pievienoti visi vadi pie ignition control module.
Nevaru saprast kurš vads iet kurā kontaktā.
ICM nav standarta, kā parasti iet CBR F3 ar 16 kontaktiem, bet gan ar 20 kontaktiem.
Varbūt, kaut kas zin, kā to pareizi izdarīt?
Sveiki vīri. Dominators pēkšņi sāka rādīt zaļo lampiņu panelī, kad nospiežu sajūgu. Ļoti neērti, kad braucot gribās izņemt no ātruma. Vai tas ir kautkas labojams vai regulējams ar sajūga trosīti, jebšu mocis čupā miers un bērziņš āmen?
13 May 2014, 21:36:15 aabele rakstīja:
Sveiki vīri. Dominators pēkšņi sāka rādīt zaļo lampiņu panelī, kad nospiežu sajūgu. Ļoti neērti, kad braucot gribās izņemt no ātruma. Vai tas ir kautkas labojams vai regulējams ar sajūga trosīti, jebšu mocis čupā miers un bērziņš āmen?
Neitrālā lampiņu? Ja tā, tad ar sajūgas trosītes regulēšanu tur nebūs līdzēts. Iespējams, ka ja tev kreisajā bloka pusē tas vads (neitrālā vads, kas iet uz aizmuguri zem beņķa) karājas pie sajūga sviras (ko velk trosīte), tam zūd kontakts vai kas tāds.
14 May 2014, 10:43:09 aabele rakstīja:
Jā - neitrālā lampa. Noņēmu sēdekli - nekur nekas neliecina, ka tā trosīte kādu vadu raustītu - viss smuki piestiprināts.
Paskaties, uz kurieni aiziet vadi, kas nāk pie neitrālā lampas, parasti pieiet pie releja, kur arī pienāk sajūga devējs, kas ļauj robā, pie izspiesta sajūga iedarbināt mo.
Neitralkai tur parasti nāk iekšā diode, kas ļauj strāvai plūst vienā virzienā un visticamāk izskatās šādi:
Visbiežāk shēma ir +- šāda
[ Šo ziņu laboja andrejins, 14 May 2014, 11:18:20 ]
Vai ir kādam pieredze ar karburātora regulēšanu dominātoram, man ir 97 gada izlaidums.
Paldies.
Ja viss ir stock, tad tik ver vaļā manuāli, atrodi karbiņu un saregulē kā rakstīts (pludiņi pilotskrūves un dīzes) tukšgaitas apgriezienus vari pat neaiztikt tie būs vajadzīgi, kad jau moto rūks
Ja nav stock un nezini vai neatceries kā.viss bija tad arī saregulē kā stock un pēc tam varēsi sākt medīt maisījumu
Vai ir kādam pieredze ar karburātora regulēšanu dominātoram, man ir 97 gada izlaidums.
Paldies.
Ja viss ir stock, tad tik ver vaļā manuāli, atrodi karbiņu un saregulē kā rakstīts (pludiņi pilotskrūves un dīzes) tukšgaitas apgriezienus vari pat neaiztikt tie būs vajadzīgi, kad jau moto rūks
Ja nav stock un nezini vai neatceries kā.viss bija tad arī saregulē kā stock un pēc tam varēsi sākt medīt maisījumu
Liels paldies, manuāļa nav, domāju ka degvielas padeve liesāka vai treknāka, regulējās ar vienu skrūvi, ta ir karburātorm tādā vietā, kur bez karburātora noņemšanas neiztikt.
Sveiki čaļi, vel tādā lieta man ar to moci,ir tā ka kompresija laba, svece laba, noregulēt izdevās! Paldies.
Bet cēliena nav, tas tikai parādās pēc 4,5 štukām apgriezienu, mocis iet, bet nav cēliena. kad ir cēliens, sajūta tāda, ka atver kādu klapi vaļā un rauj kā nelabais, bet kas pa vainu nevar saprast... Arī ja ātri sabremzē noslāpst.
Absolūtā nekontekstā, tomēr par domīšu tēmu. Divas sērijas par ģermāņu perfekcionismā izpildītu masīfumbau. Ja neprot doič, tad var tikai uz bilžiem pažūrēt.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.
24 Oct 2014, 11:26:49 Valdings rakstīja:
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.
Lielos apgriezienos viss strādā kā vajag? Neraustās? Nešķauda?