Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motocikla remonts
Autors | Ziņojums |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: africa twin, cb400n
|
04 Feb 2009, 16:39:54 martinss rakstīja:
Nesaki viss, skatoties peec transalp forumiem, bars tautas braukaa ar nu jau 20 gadus veciem un taa iisti nesaprot kapec pirkt kadu citu vai jaunaaku.
]
objektiivi skatoties neviens iznjemot oopi kas mitinaas anglosaksijas lidzenumus to rangerover bobiku 21 gadu no vietas taapat nebrauks
par mochiem runaajot jaa, jo vinji vienkaarshi pilda funkcijas .. ar plastmasas mashiinaam ir savadak
es par to [ Šo ziņu laboja jjjjuris, 04 Feb 2009, 16:46:08 ] | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
04 Feb 2009, 15:23:53 mapo rakstīja:
Interesē izvalcēt disku kvadrai ! Kur, kad, pa cik, utt.
sročna ibim !
Nav skaidribas kur to var izdariit !
Motofavoriits kaut kur dod izvalceet, bet kur - iisti nezinu, taa ka uzzvani uz Ulmanjgatves servisu un pajautaa
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
Edza | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 343
Braucu ar: FAT BOY, ZEPHYR
| Baigi labi valcee pretim jaunajai gertruudes bazniicai uz briiviiibas ielas (pirms pieturas taadaa pagalmaa, tur veel auto sos ir). Par kvadru ratiem nezinu, bet mashiinu un mochu diskus tur taisa [ Šo ziņu laboja Edza, 04 Feb 2009, 18:16:47 ]
----------------- TEHNOKRAATS | Offline | | |
|
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Blekja diskus es saprotu ka valceet nav problema... Bet vieglmetala, vai kads vispar var ko garanteet pec tadas darbiibas? Labi, kvadrai pofig, bet ja zhiletei pie 200km/h izjuks disks, kas tad buus?
04 Feb 2009, 18:16:04 Edza rakstīja:
Baigi labi valcee pretim jaunajai gertruudes bazniicai uz briiviiibas ielas (pirms pieturas taadaa pagalmaa, tur veel auto sos ir). Par kvadru ratiem nezinu, bet mashiinu un mochu diskus tur taisa
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
laurichh | | Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| Blekja diskus es saprotu ka valceet nav problema... Bet vieglmetala, vai kads vispar var ko garanteet pec tadas darbiibas? Labi, kvadrai pofig, bet ja zhiletei pie 200km/h izjuks disks, kas tad buus?
Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku
----------------- 26697542
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| par brīvības ielu esmu dzirdējis labas atsauksmes, reku ir www.diskuremonts.lv | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..
Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
LODE | | Kopš: 27. Aug 2008
Ziņojumi: 2050
Braucu ar:
|
04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:
Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..
Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku
Tikai,kursh peec tam ies striideesies par to garantiju,ja tev uz 200 kkas atpliisis...galvenais moraali sevi nomierinaat un var virinaat!? | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
04 Feb 2009, 23:42:47 LODE rakstīja:
04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:
Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..
Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku
Tikai,kursh peec tam ies striideesies par to garantiju,ja tev uz 200 kkas atpliisis...galvenais moraali sevi nomierinaat un var virinaat!?
Daudziem ir izvalceeti un peec tam sametinaati un kaut kaa veel nav dzirdeets, ka kaadam kaut kas buutu pliisis valjaa
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:
Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..
Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku
Saviem močiem esmu savas reizes 5 - 6 diskus taisnojis, ir OK. Protams, galīgāko astotnieku normāli iztaisnot vairs nevar, kā arī tad, ja spieķi ielūzuši, nav ieteicams. Bet parastās buktes, kas rodas paķerot kādu borģūru vai bedri - no problems
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
roadster | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: to sarkano
| Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?[ Šo ziņu laboja roadster, 05 Feb 2009, 10:23:30 ] | Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
----------------- "No Club" club | Offline | | |
roadster | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: to sarkano
|
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?[ Šo ziņu laboja roadster, 05 Feb 2009, 10:54:02 ] | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
|
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē? | Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
es domaaju, ka te neviens tev nevarees atbildeet uz sho jautaajumu Bet ja padomaa logiski kaadas probleemas motoraa izraisa ellas nopluudi? Ja tek pa kartera bliivi, tad vainiigs ir vai nu karteris, vai taa vaaks, vai pati bliive...probleemas motoraa izraisiitu ellas sadegshanu, antifreeza nokluushanu ellaa utt. man vismaz taa skiet
----------------- "No Club" club | Offline | | |
roadster | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: to sarkano
|
05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?
Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas! | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
|
05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?
Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!
Un kādas atrunas no saimnieka puses? | Offline | | |
roadster | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: to sarkano
|
05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?
Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!
Un kādas atrunas no saimnieka puses?
Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija! | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
|
05 Feb 2009, 11:42:50 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?
Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!
Un kādas atrunas no saimnieka puses?
Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija!
par tiem 1,5 L motoriem labāk pajautā kādiem vējbrāļiem, kas tādus usero. Mans viedoklis, ja ņemt mo par "pilnu cenu" tad visam jābūt čikiniekā, ja ņem "pa lēto" tad var būt visādi defektiņi, kā teikt ir rezerve uz neparedzētiem remontiem. | Offline | | |
roadster | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: to sarkano
|
05 Feb 2009, 11:49:33 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 11:42:50 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:
05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:
05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:
05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?
Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.
Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?
Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?
Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!
Un kādas atrunas no saimnieka puses?
Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija!
par tiem 1,5 L motoriem labāk pajautā kādiem vējbrāļiem, kas tādus usero. Mans viedoklis, ja ņemt mo par "pilnu cenu" tad visam jābūt čikiniekā, ja ņem "pa lēto" tad var būt visādi defektiņi, kā teikt ir rezerve uz neparedzētiem remontiem.
Tankjū for evribodī | Offline | | |
|
|