Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Motocikla remonts

AutorsZiņojums
jjjjuris
04. Feb 2009, 16:42#101

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n


04 Feb 2009, 16:39:54 martinss rakstīja:

Nesaki viss, skatoties peec transalp forumiem, bars tautas braukaa ar nu jau 20 gadus veciem un taa iisti nesaprot kapec pirkt kadu citu vai jaunaaku.

]

objektiivi skatoties neviens iznjemot oopi kas mitinaas anglosaksijas lidzenumus to rangerover bobiku 21 gadu no vietas taapat nebrauks




par mochiem runaajot jaa, jo vinji vienkaarshi pilda funkcijas .. ar plastmasas mashiinaam ir savadak

es par to

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 04 Feb 2009, 16:46:08 ]

Offline

osiic
04. Feb 2009, 17:27#102

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


04 Feb 2009, 15:23:53 mapo rakstīja:
Interesē izvalcēt disku kvadrai ! Kur, kad, pa cik, utt.

sročna ibim !

Nav skaidribas kur to var izdariit !


Motofavoriits kaut kur dod izvalceet, bet kur - iisti nezinu, taa ka uzzvani uz Ulmanjgatves servisu un pajautaa

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Edza
04. Feb 2009, 18:16#103

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: FAT BOY, ZEPHYR

Baigi labi valcee pretim jaunajai gertruudes bazniicai uz briiviiibas ielas (pirms pieturas taadaa pagalmaa, tur veel auto sos ir). Par kvadru ratiem nezinu, bet mashiinu un mochu diskus tur taisa

[ Šo ziņu laboja Edza, 04 Feb 2009, 18:16:47 ]



-----------------
TEHNOKRAATS

Offline

martinss
04. Feb 2009, 20:51#104

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Blekja diskus es saprotu ka valceet nav problema... Bet vieglmetala, vai kads vispar var ko garanteet pec tadas darbiibas? Labi, kvadrai pofig, bet ja zhiletei pie 200km/h izjuks disks, kas tad buus?


04 Feb 2009, 18:16:04 Edza rakstīja:
Baigi labi valcee pretim jaunajai gertruudes bazniicai uz briiviiibas ielas (pirms pieturas taadaa pagalmaa, tur veel auto sos ir). Par kvadru ratiem nezinu, bet mashiinu un mochu diskus tur taisa


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

laurichh
04. Feb 2009, 20:56#105

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

Blekja diskus es saprotu ka valceet nav problema... Bet vieglmetala, vai kads vispar var ko garanteet pec tadas darbiibas? Labi, kvadrai pofig, bet ja zhiletei pie 200km/h izjuks disks, kas tad buus?

Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku

-----------------
26697542

Offline

shkapars
04. Feb 2009, 21:09#106

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

par brīvības ielu esmu dzirdējis labas atsauksmes, reku ir www.diskuremonts.lv

Offline

martinss
04. Feb 2009, 23:33#107

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..


Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

LODE
04. Feb 2009, 23:42#108

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:

Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..


Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku



Tikai,kursh peec tam ies striideesies par to garantiju,ja tev uz 200 kkas atpliisis...galvenais moraali sevi nomierinaat un var virinaat!?

Offline

osiic
04. Feb 2009, 23:54#109

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


04 Feb 2009, 23:42:47 LODE rakstīja:

04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:

Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..


Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku



Tikai,kursh peec tam ies striideesies par to garantiju,ja tev uz 200 kkas atpliisis...galvenais moraali sevi nomierinaat un var virinaat!?


Daudziem ir izvalceeti un peec tam sametinaati un kaut kaa veel nav dzirdeets, ka kaadam kaut kas buutu pliisis valjaa

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
05. Feb 2009, 00:19#110

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Feb 2009, 23:33:02 martinss rakstīja:

Tobish, ir absoluuta garantija ka diskaa vairs nekur peec triecina nav kada neredzama plaisa? Nu varbut jau..


Nekas nebūs, ja diks ir izvalcēts viņš nevar izjukt, man ir bijuši tādi diski, kuri valcējot ir saplaisājuši un pajāt sametināja gumija virsū nobalansē un tur kamēr atkal nepaķer kādu apmali vai citu kaitnieku


Saviem močiem esmu savas reizes 5 - 6 diskus taisnojis, ir OK. Protams, galīgāko astotnieku normāli iztaisnot vairs nevar, kā arī tad, ja spieķi ielūzuši, nav ieteicams. Bet parastās buktes, kas rodas paķerot kādu borģūru vai bedri - no problems

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

roadster
05. Feb 2009, 10:22#111

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: to sarkano

Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

[ Šo ziņu laboja roadster, 05 Feb 2009, 10:23:30 ]

Offline

oss
05. Feb 2009, 10:43#112

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.

-----------------
"No Club" club

Offline

roadster
05. Feb 2009, 10:52#113

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: to sarkano


05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?

[ Šo ziņu laboja roadster, 05 Feb 2009, 10:54:02 ]

Offline

DM
05. Feb 2009, 11:11#114

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Offline

oss
05. Feb 2009, 11:11#115

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?

es domaaju, ka te neviens tev nevarees atbildeet uz sho jautaajumu Bet ja padomaa logiski kaadas probleemas motoraa izraisa ellas nopluudi? Ja tek pa kartera bliivi, tad vainiigs ir vai nu karteris, vai taa vaaks, vai pati bliive...probleemas motoraa izraisiitu ellas sadegshanu, antifreeza nokluushanu ellaa utt. man vismaz taa skiet

-----------------
"No Club" club

Offline

roadster
05. Feb 2009, 11:25#116

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: to sarkano


05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!

Offline

DM
05. Feb 2009, 11:28#117

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!


Un kādas atrunas no saimnieka puses?

Offline

roadster
05. Feb 2009, 11:42#118

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: to sarkano


05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!


Un kādas atrunas no saimnieka puses?


Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija!

Offline

DM
05. Feb 2009, 11:49#119

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


05 Feb 2009, 11:42:50 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!


Un kādas atrunas no saimnieka puses?


Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija!


par tiem 1,5 L motoriem labāk pajautā kādiem vējbrāļiem, kas tādus usero. Mans viedoklis, ja ņemt mo par "pilnu cenu" tad visam jābūt čikiniekā, ja ņem "pa lēto" tad var būt visādi defektiņi, kā teikt ir rezerve uz neparedzētiem remontiem.

Offline

roadster
05. Feb 2009, 12:17#120

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: to sarkano


05 Feb 2009, 11:49:33 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 11:42:50 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:28:41 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 11:25:54 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 11:11:16 DM rakstīja:

05 Feb 2009, 10:52:30 roadster rakstīja:

05 Feb 2009, 10:43:51 oss rakstīja:

05 Feb 2009, 10:22:11 roadster rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Čoms noskatījis braucamo, patīk, gatavs pirkt. Mocis no USA nācis. Kawasaki Vulcan 1500. 1998.gads.
Piedarbinājām, bet nu izbraukt pašreizējos ziemas apstākļos nav īsti iespējams - bišku slidens
Piekonstatējām, ka apakšā kreisajā pusē pil eļļa!
Tā varētu būt vienkārši blīves vaina vai kas nopietnāks?

Taa var buut vienkaarshi bliives vaina un arii kas nopietnaaks Ja nopietni, tad vajag konkreeti paskatiities no kuras vietas taa ella pil, tad arii buus skaidrs...nezinu par vulkaaniem, bet vispaar var pileet deelj bliives, filtra, nolaishanas skruuves utt.


Eļļa pil ārā tikai pašā apakšā kreisajā pusē. Principā tas izskatās ka no blīves. Tikai vai šī ir blīves trauma? Šeit es domāju tieši Vulkāniem, tā ir radusies no vecuma/stāvēšanas vai no kaut kādām nopietnākām problēmām motorā?


Kamēr blīvi neaiztiek, tā netek (99%)
1. variants: Tātad, kāds ir skatījies lācītim vēderā un saskrūvējis atpakaļ ar veco blīvi.
2. variants: ar klavieri tika braukts reti (tas klavieruseriem tipiski) un rezultātā blīve cieta, laiks auksts, eļļa bieza piestartējam....pļurrk eļļa izlien saulītē?

Principā arī sliecos domāt par kaut ko tādu, galvenais aspekts, vai motors, piem., nav bījis pārkasēts un tādēļ tai blīvē sūce! Jo pārkasēts motors var nest sev līdzi vēl visādas h...ņas!


Un kādas atrunas no saimnieka puses?


Da nekādas Ko viņi var nokomentēt! Mo no USA pa tiasno izskatās nācis!
Stāv BRC, bet nav viņu! Kaut kādas igauņu kompānijas! Iedarbināt varēja tikai tās kompānijas pārstāvja klātbūtnē, nu tad arī ieradās kaut kāda meitene, no kuras nekādu komentāru protams nebija!


par tiem 1,5 L motoriem labāk pajautā kādiem vējbrāļiem, kas tādus usero. Mans viedoklis, ja ņemt mo par "pilnu cenu" tad visam jābūt čikiniekā, ja ņem "pa lēto" tad var būt visādi defektiņi, kā teikt ir rezerve uz neparedzētiem remontiem.


Tankjū for evribodī

Offline