Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Yamaha yzf 750 apgriezienu problēma.

AutorsZiņojums
silver123
01. Oct 2024, 08:52#1

Kopš: 01. Oct 2024

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.






Offline

Odium
01. Oct 2024, 15:44#2

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Laikam nāksies vēlreiz iet visam pāri, pārliecinoties, vai visām dīzēm visi caurumi tīri, visi kanāli tīri, čokam viss atveras aizveras kā pienākas, membrānas visas veselas, liekot kopā visi caurumi kuri nav jānosedz nav nosegti, bļodās līmenis ir pēc specifikācijas (pludu augstums, pluda adata noslēdz). Tad vai kaut kur gaiss lieks netiek klāt, Lai gan tad būtu bads, nevis par daudz, bet nu labāk būt pārliecinātam. Ja viss ar stingru pārleicību ir kārtībā, tad regulēšana, maisījum skrūves, un pēc tam sinhronizēšana.

Offline

Odium
01. Oct 2024, 15:51#3

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Tas ir, ja ir zināms, ka tur neviens nav līdis ar urbi, un mainījis dīzes. Manējam vienu cilindru visu laiku lēja ciet, beigās izrādījās, ka gaisa vārstam membrāna bija lupatās, un pa vakuuma atverēm rāva gaisu iekšā, un kaut kādi meistari to bija salabojuši izurbjot lielākas dīzes.

Offline

ksneps
02. Oct 2024, 21:11#4

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


01 Oct 2024, 08:52:56 silver123 rakstīja:
Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.










Gaisu kaur kur velk garām. Tāpēc arī nekrīt apgriezieni. Un kad biku piegriez, šis noslāpt, jo laikam nav degviela. Tagad droši vien tev svece ir gaiša, dēļ tā papildus gaisa ir liesais.

Offline

zet
11. Oct 2024, 08:48#5

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Adata netur pludiņkameras līmeni (pārlej).

Offline

silver123
19. Oct 2024, 21:18#6

Kopš: 01. Oct 2024

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nu tad tā.
Kompresija pārbaudīta visi cilindri 12bar rada.
Notestēju uzliekot citu karburatoru nekādu izmaiņu.
Braucot jauda ir viss ok.
Piedarbinat ar citreiz var citreiz nevar,jo pārējās.
Un tie apgriezieni neturas,ja gribi noregulēt tad viņi atkal pa daudz ka mazāk tā slāpst nost.
Vai var būt kāds sakars ar Metkām,ka pārlecis par 1 zobu?

Offline

viesic
20. Oct 2024, 10:13#7

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

Ja tie karbūži ir tiešām tīri, visi kanāli ir vaļā, visas dīzes ir vaļā, tad vēl kā variants tādas idle problēmas var būt, ja ir galīgi greiza sinhronizācija karburatoriem. Ja tev tie karbūži ir noņemti, tad atskrūvē idle skrūvi līdz galam vaļā, lai visi karburatori aizveras pilnīgi ciet, lēnām skrūvē iekšā un skaties pret gaismu vai visi 4 atveras vienlaicīgi un identiski. Vēl "co skrūves" var pārbaudīt, vai ir pareizi un vienādi noregulētas visiem karbūžiem.

Offline

silver123
20. Oct 2024, 12:33#8

Kopš: 01. Oct 2024

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Karburatori noregulēt pēc grāmatas,2 dažādi karburatori ir meiginati un simptomi tie paši un vienam no Karburatoriem nomainītas visas blīves un dizes remkomplekts.
Bet nu tāpat sveces aizlejas un tad iztiru kādu laiku iet.

Offline

Odium
20. Oct 2024, 12:34#9

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Nezinu vai par vienu robu pārlecot vārsti jau sāk sveicināties ar virzuli, bet domāju, ka ja būtu pārlecis, tad kompresijai vajadzētu būt zem specifikācijā noteiktajam minimumam. Bet es varu kļūdīties.

Offline

zet
21. Oct 2024, 17:14#10

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ir vel kāds savienojuma posms starp karburatoru un cilinru? Tur arī ir blīvejums (O-rings?). Tur blīvi?
Otrs karburators vispirms arī ir jāparbauda uz regulejumiem.
https://www.kzrider.com/forum/attachment/118167

Offline

RapidBelge
23. Oct 2024, 11:56#11

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 950 Adv

Neesmu pazīstams ar konkrēto moto, bet pašķirstot netu par līdzīgām problēmām varbūt šis (ja ar vakumu darbināms degvielas krāns): https://www.fc-moto.de/en/TOURMAX-Fuel-Valve-Re...-FZR600R/YZF750R

Offline