Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
14 Aug 2016, 11:15:48 Vater rakstīja:
Ka teica Archy - motociklam jabut ar 97% funfactor un par 10K ir lietderigak apdomat KTM 1190 Adventure ar ta jaudu nevis Africa Twin...
Neko, ir rokas nauda jau iemaksāta!Bija arī doma par ktm tas māksa 14tkst! Jauns mociks, domāju, ka nebūs standartā ktm vai bmw!!Sievasstēvs pusi sponsorē, tad var arī ņemt!
Ņemsi taču nejau automātu? Lai arī jaudas tam nav kā Adventuram, cik palasījos amīšu, britu un vācu motožurnālus, Āfrika tiek slavēt par labu sabalansētību visiem parametriem un salīdzinājumos, par spīti tam, ka it kā tie rādītāji nav atsevišķās kategorijās visaugstākie, tomēr, saliekot visu kopā Āfrika bieži tiek uzvarētājas godā. Cita starpā tiek uzteikta labā masas centralizācija Āfrikai, kā dēļ tas motocikls braucot liekas vieglāks nekā patiesībā ir.
Kad nopirksi, uzraksti par iespaidiem. Jā, vēl kaut kur lasīju, ka tās oriģinālās aizsargdugas esot mēsls, jāpērkot sw-mototech vai cits aftermarkets. Lai Tev izdodas
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
14 Aug 2016, 12:19:53 Atrix rakstīja:
Ņemsi taču nejau automātu? Lai arī jaudas tam nav kā Adventuram, cik palasījos amīšu, britu un vācu motožurnālus, Āfrika tiek slavēt par labu sabalansētību visiem parametriem un salīdzinājumos, par spīti tam, ka it kā tie rādītāji nav atsevišķās kategorijās visaugstākie, tomēr, saliekot visu kopā Āfrika bieži tiek uzvarētājas godā. Cita starpā tiek uzteikta labā masas centralizācija Āfrikai, kā dēļ tas motocikls braucot liekas vieglāks nekā patiesībā ir.
Kad nopirksi, uzraksti par iespaidiem. Jā, vēl kaut kur lasīju, ka tās oriģinālās aizsargdugas esot mēsls, jāpērkot sw-mototech vai cits aftermarkets. Lai Tev izdodas
Nu nakamnedeļ kārtos dok tad jau arii būs! Jā vnz ņems parasto kārbu, vakar izbraucu testu ar automātu, nju tāa kaut kāda h,,,,,, bija vēl lietus vēl pretbuksēšana bija ieslēgta, nevarēju atstiept tā kārtīigi , bet nju tā cik nju tur izbraucu, pēc Teneres 660 likās ka ok!! Baigās jau atsauksmes jau vēl nav!! Jauns mociks, attiecīiba uz jaudu tie 95zs domāju gan offroadam gan asfaltam būs gana pietiekoši!Un pati Honda!!!nenobraucams dzinējs gan jau būus!
Automāts šim aparātam ir baigi labs. Tie, kas "grāmatu nav lasījuši, bet kuriem ir viedoklis ", lai labāk aiziet uzrakt dārzu, Nevis muti dzesē. Motokrosisti ar automātu un universālajām riepám, manu acu priekšā, vilka augšā tādās kāpās, ka ar krosinieku tikko līdzi varēja noturēties
[ Šo ziņu laboja spider, 14 Aug 2016, 14:08:43 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
14 Aug 2016, 10:44:27 gerbijs rakstīja:
Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???
Pareizi, ka saņēmies, mocis tiešām ir ļoti labs Hondai padevies Esmu jau sabraukājis 2500km. Pagaidām pa asfaltu/granti. Mežā nelienu, jo riepas vēl pagaidām nemainīšu. Pēc Suzuki Dl650L2, liekas, ka šis ir vieglāks un veiklāks, lai gan dzīvē ir 30kg vairāk Uz grantenes, pat ar visām stock riepam, turas pārsteidzoši labi. Tā kā daudz sanāk kulties arī pa pilsētu, izvēlējos ar automātu, tas ir to vērts, ja vien nebaidamies liekus 10 kilogramus mocim klāt Tas tā īsumā
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
14 Aug 2016, 15:03:23 jurics rakstīja:
14 Aug 2016, 10:44:27 gerbijs rakstīja:
Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???
Pareizi, ka saņēmies, mocis tiešām ir ļoti labs Hondai padevies Esmu jau sabraukājis 2500km. Pagaidām pa asfaltu/granti. Mežā nelienu, jo riepas vēl pagaidām nemainīšu. Pēc Suzuki Dl650L2, liekas, ka šis ir vieglāks un veiklāks, lai gan dzīvē ir 30kg vairāk Uz grantenes, pat ar visām stock riepam, turas pārsteidzoši labi. Tā kā daudz sanāk kulties arī pa pilsētu, izvēlējos ar automātu, tas ir to vērts, ja vien nebaidamies liekus 10 kilogramus mocim klāt Tas tā īsumā
Nu es jau rezervēju ar parasto pēdejo, kas bija palicis ar balto krāsu un parasto karobku!2 vel palika automati teica, ka nedošot LV vairs!vsm šogad! es jau liks virsu uzreiz kaut ko niknāku no riepām, mežs un offroads jau gaida mani Asfalts man tā neipaši uzrunā!nu luk zināšu pie kā apšatsa , ja kas!!!
Vienīgais no tāda automāta ikdienas braukāšanai neatteiktos. Bet tā... mocis kā ja mocis. nekas tā baigi neuzrunāja.
Kaut kāds test drive https://www.youtube.com/watch?v=WQgK9l2_dmE
Man šķiet, ka ar močiem ir kā ar dāmām - nekad nevarēsi izskaidrot kāpēc tieši tā vai šitā patīk vairāk par citām, bet patīk.
Man arī tā Africa baigi patīk, pašlaik nevaru atļauties, žēl. Ja būtu pieejamas 14 naudiņas arī laikam ietu pirkt. Un vēl man šķiet ka tas automāts patiesībā ir štelle, neesmu braucis, bet man liekas, ka tur ir tas "fjūčers"
Visi tā slavē to tomātu, ka gandrīz vai jāiet uz Hondu uzprasīties uz garāku testa braucienu.. Cik tajā testu dienā izbraucu ar vienu un otru, automāts nepaspēja uzrunāt. Pa asfaltu un granti nav jautājumu, noteikti ērtāk, jo īpaši mīcīšanās cauri pilsētai. Bet es tieši par tādām smilšainākām un dubļainākām vietām domāju, vai tiešām nevienā brīdī automāts nesāk kļūt traucējošs. Vai arī jājautā citādi - vai kopējais braukšanais kaifs ir tik liels, ka var pieciest retus traucējumus. Varbūt man kaut kāda aizture, jo mēģinu vilkt paralēles ar automašīnām - lai arī novērtēju automāta priekšrocības un ērtības, priekšroka joprojām štepselim, ikdienas satiksmē neizjūtu to kā apgrūtinājumu (nu varbūt vienīgi stāvot garā korķī, bet tā gadās ļoti reti).
15 Aug 2016, 16:59:45 Geduss rakstīja:
Vienīgais no tāda automāta ikdienas braukāšanai neatteiktos. Bet tā... mocis kā ja mocis. nekas tā baigi neuzrunāja.
+1
Braucu ar to tomātu - ļoti nepierasti, bet kad noguris brauc no darba, vai arī ikdienas pilsētas satiksmē būtu ļoti ok, un ja gribas tad ir arī manuālais režīms. Be nu mani arī neuzrunāja + vēl jauns un nepārbaudīts. Kā arī afrika tomēr ir vairāk orientēta bezceļu beaukšanai. Tā nu arī beigās paņēmu daudz lētāko, bet jau pārbaudīto vstromu...
Domāju ka afrikai konkurents būtu f800gs nevis ktm1050, kas ir vairāk ielas braukšanai un attiecīgi drizāk salīdzināms ar DL1000 un versys1000
[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 15 Aug 2016, 18:56:40 ]
15 Aug 2016, 17:33:25 eddie rakstīja:
Visi tā slavē to tomātu, ka gandrīz vai jāiet uz Hondu uzprasīties uz garāku testa braucienu.. Cik tajā testu dienā izbraucu ar vienu un otru, automāts nepaspēja uzrunāt. Pa asfaltu un granti nav jautājumu, noteikti ērtāk, jo īpaši mīcīšanās cauri pilsētai. Bet es tieši par tādām smilšainākām un dubļainākām vietām domāju, vai tiešām nevienā brīdī automāts nesāk kļūt traucējošs. Vai arī jājautā citādi - vai kopējais braukšanais kaifs ir tik liels, ka var pieciest retus traucējumus. Varbūt man kaut kāda aizture, jo mēģinu vilkt paralēles ar automašīnām - lai arī novērtēju automāta priekšrocības un ērtības, priekšroka joprojām štepselim, ikdienas satiksmē neizjūtu to kā apgrūtinājumu (nu varbūt vienīgi stāvot garā korķī, bet tā gadās ļoti reti).
Var pārslēgt uz pilnīgi manuālo režīmu, un nekas netraucēs zāģēt vienā robā , ja rodas tāda vajadzība. Man personīgi bija ļoti svarīgs aspekts, pirms izvēlējos to automātu, lai atlaižot gāzi obligāti labi bremzējas arī ar motoru, pārāk jau nu patika tā fīča no V-stroma. Izrādas ir, un pietam pat ļoti ok, vienīgi jāslēdz sport režīmā, kurā arī vislaik tiek braukts.
Jā, arī kkad skatījos uz Āfriku, bet pašlaik vēl nav pa kabatai.
Par tomātu ir dzirdētas pārsteidzoši labas atsauksmes, kaut arī manā galvā liekas - mocim jābūt ar manuālo un tomāti domāti autiņiem un rolleriem. No otras puses, ikdienā braucu tagad ar vāģi, kam ir automāts un iespēja pie sūres manuāli pārslēgt. Pāris reizes pamēģināju un konstatēju, ka nav vajadzības pēc tā, jo tā kārba ir gudrāka par mani uz to, kurā brīdī pārslēgt (atkarībā no iestatītā kārbas asuma režīma).
Par KTM 1190.. nu tur tomēr tilpums drusku lielāks, līdz ar to arī jauda lielāka. Bet testos jau līdzina tos blakus..
Par pašu Hondu, cik nu redzēts, daudzi slavē diezgan vienmērīgu jaudas līkni un pārējais kā jau Hondai, ies gadi, tad jau dzirdēs, vai ir tik uzticams un nenobraucams dzinējs, kā citām hondām, vai nē..
Patīk vai nē, katra ziņā - vienam māte, otram meita, trešam kleita..
Man Āfrika liekas pievilcīgāka par KTM, bet nnu tas jau gaumes jautājums. KTM jaudīgāks, bet šī jauda visdrīzāk nāk par savu cenu - ziedojot uz apkopju intervāliem, pedantiskumu un dzinēja ilgmūžību..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Par tiem apkopju intervāliem un dzinēja ilgmūžību - var ēst 10 gadus no vietas negaršīgu un lētu desu, un priecāties par ietaupīto naudu, bet kāda vispār jēga no šāda pasākuma????
Kaut kad lasīju, ka kādā preses konferencē žurnālists uzdeva jautājumu- a kāpēc nav kruīzkontroles, elektroniskā piekare nav, kaut kas vēl tur nav uz ko gondas pārstāvis ar atbildēja, ka šim mocītim daudzi mezgli apzināti projektēti pēc klasiskām tehnoloģijām, lai braucējs var sasniegt savu mērķi bez liekām raizēm un pats var paremontēties jebkurā pasaules malā. Droši vien tas pats attiecas uz to dzinēja jaudu- kam viņam tie 150zs, ja ražotājs primāri moci paredzējis izmantot neceļiem, arī lai iepējams pārvārītu sliktas kvalitātes, zema oktāna degvielu, protams resurss utt