Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CRF1000L Africa Twin

AutorsZiņojums
gerbijs
14. Aug 2016, 10:44#1

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550

Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???

-----------------
ev lisij?!

Offline

Vater
14. Aug 2016, 11:15#2

Kopš: 24. Sep 2013

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad

Ka teica Archy - motociklam jabut ar 97% funfactor un par 10K ir lietderigak apdomat KTM 1190 Adventure ar ta jaudu nevis Africa Twin...

Offline

gerbijs
14. Aug 2016, 11:47#3

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550


14 Aug 2016, 11:15:48 Vater rakstīja:
Ka teica Archy - motociklam jabut ar 97% funfactor un par 10K ir lietderigak apdomat KTM 1190 Adventure ar ta jaudu nevis Africa Twin...

Neko, ir rokas nauda jau iemaksāta!Bija arī doma par ktm tas māksa 14tkst! Jauns mociks, domāju, ka nebūs standartā ktm vai bmw!!Sievasstēvs pusi sponsorē, tad var arī ņemt!

-----------------
ev lisij?!

Offline

Atrix
14. Aug 2016, 12:19#4

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Ņemsi taču nejau automātu? Lai arī jaudas tam nav kā Adventuram, cik palasījos amīšu, britu un vācu motožurnālus, Āfrika tiek slavēt par labu sabalansētību visiem parametriem un salīdzinājumos, par spīti tam, ka it kā tie rādītāji nav atsevišķās kategorijās visaugstākie, tomēr, saliekot visu kopā Āfrika bieži tiek uzvarētājas godā. Cita starpā tiek uzteikta labā masas centralizācija Āfrikai, kā dēļ tas motocikls braucot liekas vieglāks nekā patiesībā ir.
Kad nopirksi, uzraksti par iespaidiem. Jā, vēl kaut kur lasīju, ka tās oriģinālās aizsargdugas esot mēsls, jāpērkot sw-mototech vai cits aftermarkets. Lai Tev izdodas

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

gerbijs
14. Aug 2016, 13:24#5

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550


14 Aug 2016, 12:19:53 Atrix rakstīja:
Ņemsi taču nejau automātu? Lai arī jaudas tam nav kā Adventuram, cik palasījos amīšu, britu un vācu motožurnālus, Āfrika tiek slavēt par labu sabalansētību visiem parametriem un salīdzinājumos, par spīti tam, ka it kā tie rādītāji nav atsevišķās kategorijās visaugstākie, tomēr, saliekot visu kopā Āfrika bieži tiek uzvarētājas godā. Cita starpā tiek uzteikta labā masas centralizācija Āfrikai, kā dēļ tas motocikls braucot liekas vieglāks nekā patiesībā ir.
Kad nopirksi, uzraksti par iespaidiem. Jā, vēl kaut kur lasīju, ka tās oriģinālās aizsargdugas esot mēsls, jāpērkot sw-mototech vai cits aftermarkets. Lai Tev izdodas

Nu nakamnedeļ kārtos dok tad jau arii būs! Jā vnz ņems parasto kārbu, vakar izbraucu testu ar automātu, nju tāa kaut kāda h,,,,,, bija vēl lietus vēl pretbuksēšana bija ieslēgta, nevarēju atstiept tā kārtīigi , bet nju tā cik nju tur izbraucu, pēc Teneres 660 likās ka ok!! Baigās jau atsauksmes jau vēl nav!! Jauns mociks, attiecīiba uz jaudu tie 95zs domāju gan offroadam gan asfaltam būs gana pietiekoši!Un pati Honda!!!nenobraucams dzinējs gan jau būus!

-----------------
ev lisij?!

Offline

PASSATizhi
14. Aug 2016, 13:54#6

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

sievastēvs brauks pr-tr un tu cet-sv?

Offline

spider
14. Aug 2016, 14:05#7

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Automāts šim aparātam ir baigi labs. Tie, kas "grāmatu nav lasījuši, bet kuriem ir viedoklis ", lai labāk aiziet uzrakt dārzu, Nevis muti dzesē. Motokrosisti ar automātu un universālajām riepám, manu acu priekšā, vilka augšā tādās kāpās, ka ar krosinieku tikko līdzi varēja noturēties

[ Šo ziņu laboja spider, 14 Aug 2016, 14:08:43 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

jurics
14. Aug 2016, 15:03#8

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


14 Aug 2016, 10:44:27 gerbijs rakstīja:
Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???

Pareizi, ka saņēmies, mocis tiešām ir ļoti labs Hondai padevies Esmu jau sabraukājis 2500km. Pagaidām pa asfaltu/granti. Mežā nelienu, jo riepas vēl pagaidām nemainīšu. Pēc Suzuki Dl650L2, liekas, ka šis ir vieglāks un veiklāks, lai gan dzīvē ir 30kg vairāk Uz grantenes, pat ar visām stock riepam, turas pārsteidzoši labi. Tā kā daudz sanāk kulties arī pa pilsētu, izvēlējos ar automātu, tas ir to vērts, ja vien nebaidamies liekus 10 kilogramus mocim klāt Tas tā īsumā

Offline

gerbijs
14. Aug 2016, 23:39#9

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550


14 Aug 2016, 13:54:09 PASSATizhi rakstīja:
sievastēvs brauks pr-tr un tu cet-sv?

Nē ne!šim pašama r1, īpaši nemil šitādus
patīk atrums un gonkas trasees!!

-----------------
ev lisij?!

Offline

gerbijs
14. Aug 2016, 23:43#10

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550


14 Aug 2016, 15:03:23 jurics rakstīja:

14 Aug 2016, 10:44:27 gerbijs rakstīja:
Sveiki!nju pēc lielām pārdomām, beidzot esmu sanjēmies pirkt jauno Africu twin!Topiks vēl nav šeit izveidots!Nju arī laiks ir pienācis šeit ko apspriest!!LV jau kādas 8 kaut kur dzenājas!!Ceru, ka būs kopīgas tēmas par šo motociklu! Nākamnedeļ jau āks kārtot dok uz pirkšanu. Varb;ut ir jau kādas atsauksmes, pārdomas, ???

Pareizi, ka saņēmies, mocis tiešām ir ļoti labs Hondai padevies Esmu jau sabraukājis 2500km. Pagaidām pa asfaltu/granti. Mežā nelienu, jo riepas vēl pagaidām nemainīšu. Pēc Suzuki Dl650L2, liekas, ka šis ir vieglāks un veiklāks, lai gan dzīvē ir 30kg vairāk Uz grantenes, pat ar visām stock riepam, turas pārsteidzoši labi. Tā kā daudz sanāk kulties arī pa pilsētu, izvēlējos ar automātu, tas ir to vērts, ja vien nebaidamies liekus 10 kilogramus mocim klāt Tas tā īsumā

Nu es jau rezervēju ar parasto pēdejo, kas bija palicis ar balto krāsu un parasto karobku!2 vel palika automati teica, ka nedošot LV vairs!vsm šogad! es jau liks virsu uzreiz kaut ko niknāku no riepām, mežs un offroads jau gaida mani Asfalts man tā neipaši uzrunā!nu luk zināšu pie kā apšatsa , ja kas!!!

-----------------
ev lisij?!

Offline

Archy96
15. Aug 2016, 00:08#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Cik viņam ir cipars jaunam veikalā???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

riils
15. Aug 2016, 01:37#12

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību

http://bikes.honda.lv/index.php?m=32&l=3&n=128&o=4

-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

Geduss
15. Aug 2016, 16:59#13

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Vienīgais no tāda automāta ikdienas braukāšanai neatteiktos. Bet tā... mocis kā ja mocis. nekas tā baigi neuzrunāja.
Kaut kāds test drive
https://www.youtube.com/watch?v=WQgK9l2_dmE

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

versys650
15. Aug 2016, 17:13#14

Kopš: 11. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Kawasaki Versys 650 C

Man šķiet, ka ar močiem ir kā ar dāmām - nekad nevarēsi izskaidrot kāpēc tieši tā vai šitā patīk vairāk par citām, bet patīk.

Man arī tā Africa baigi patīk, pašlaik nevaru atļauties, žēl. Ja būtu pieejamas 14 naudiņas arī laikam ietu pirkt. Un vēl man šķiet ka tas automāts patiesībā ir štelle, neesmu braucis, bet man liekas, ka tur ir tas "fjūčers"

Offline

eddie
15. Aug 2016, 17:33#15

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Visi tā slavē to tomātu, ka gandrīz vai jāiet uz Hondu uzprasīties uz garāku testa braucienu.. Cik tajā testu dienā izbraucu ar vienu un otru, automāts nepaspēja uzrunāt. Pa asfaltu un granti nav jautājumu, noteikti ērtāk, jo īpaši mīcīšanās cauri pilsētai. Bet es tieši par tādām smilšainākām un dubļainākām vietām domāju, vai tiešām nevienā brīdī automāts nesāk kļūt traucējošs. Vai arī jājautā citādi - vai kopējais braukšanais kaifs ir tik liels, ka var pieciest retus traucējumus. Varbūt man kaut kāda aizture, jo mēģinu vilkt paralēles ar automašīnām - lai arī novērtēju automāta priekšrocības un ērtības, priekšroka joprojām štepselim, ikdienas satiksmē neizjūtu to kā apgrūtinājumu (nu varbūt vienīgi stāvot garā korķī, bet tā gadās ļoti reti).

Offline

Dartagnan
15. Aug 2016, 18:50#16

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


15 Aug 2016, 16:59:45 Geduss rakstīja:
Vienīgais no tāda automāta ikdienas braukāšanai neatteiktos. Bet tā... mocis kā ja mocis. nekas tā baigi neuzrunāja.


+1

Braucu ar to tomātu - ļoti nepierasti, bet kad noguris brauc no darba, vai arī ikdienas pilsētas satiksmē būtu ļoti ok, un ja gribas tad ir arī manuālais režīms. Be nu mani arī neuzrunāja + vēl jauns un nepārbaudīts. Kā arī afrika tomēr ir vairāk orientēta bezceļu beaukšanai. Tā nu arī beigās paņēmu daudz lētāko, bet jau pārbaudīto vstromu...
Domāju ka afrikai konkurents būtu f800gs nevis ktm1050, kas ir vairāk ielas braukšanai un attiecīgi drizāk salīdzināms ar DL1000 un versys1000

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 15 Aug 2016, 18:56:40 ]



-----------------

Offline

jurics
15. Aug 2016, 21:03#17

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


15 Aug 2016, 17:33:25 eddie rakstīja:
Visi tā slavē to tomātu, ka gandrīz vai jāiet uz Hondu uzprasīties uz garāku testa braucienu.. Cik tajā testu dienā izbraucu ar vienu un otru, automāts nepaspēja uzrunāt. Pa asfaltu un granti nav jautājumu, noteikti ērtāk, jo īpaši mīcīšanās cauri pilsētai. Bet es tieši par tādām smilšainākām un dubļainākām vietām domāju, vai tiešām nevienā brīdī automāts nesāk kļūt traucējošs. Vai arī jājautā citādi - vai kopējais braukšanais kaifs ir tik liels, ka var pieciest retus traucējumus. Varbūt man kaut kāda aizture, jo mēģinu vilkt paralēles ar automašīnām - lai arī novērtēju automāta priekšrocības un ērtības, priekšroka joprojām štepselim, ikdienas satiksmē neizjūtu to kā apgrūtinājumu (nu varbūt vienīgi stāvot garā korķī, bet tā gadās ļoti reti).

Var pārslēgt uz pilnīgi manuālo režīmu, un nekas netraucēs zāģēt vienā robā , ja rodas tāda vajadzība. Man personīgi bija ļoti svarīgs aspekts, pirms izvēlējos to automātu, lai atlaižot gāzi obligāti labi bremzējas arī ar motoru, pārāk jau nu patika tā fīča no V-stroma. Izrādas ir, un pietam pat ļoti ok, vienīgi jāslēdz sport režīmā, kurā arī vislaik tiek braukts.

Offline

JohnyW
16. Aug 2016, 17:58#18

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Jā, arī kkad skatījos uz Āfriku, bet pašlaik vēl nav pa kabatai.
Par tomātu ir dzirdētas pārsteidzoši labas atsauksmes, kaut arī manā galvā liekas - mocim jābūt ar manuālo un tomāti domāti autiņiem un rolleriem. No otras puses, ikdienā braucu tagad ar vāģi, kam ir automāts un iespēja pie sūres manuāli pārslēgt. Pāris reizes pamēģināju un konstatēju, ka nav vajadzības pēc tā, jo tā kārba ir gudrāka par mani uz to, kurā brīdī pārslēgt (atkarībā no iestatītā kārbas asuma režīma).
Par KTM 1190.. nu tur tomēr tilpums drusku lielāks, līdz ar to arī jauda lielāka. Bet testos jau līdzina tos blakus..
Par pašu Hondu, cik nu redzēts, daudzi slavē diezgan vienmērīgu jaudas līkni un pārējais kā jau Hondai, ies gadi, tad jau dzirdēs, vai ir tik uzticams un nenobraucams dzinējs, kā citām hondām, vai nē..
Patīk vai nē, katra ziņā - vienam māte, otram meita, trešam kleita..
Man Āfrika liekas pievilcīgāka par KTM, bet nnu tas jau gaumes jautājums. KTM jaudīgāks, bet šī jauda visdrīzāk nāk par savu cenu - ziedojot uz apkopju intervāliem, pedantiskumu un dzinēja ilgmūžību..


[ Šo ziņu laboja JohnyW, 16 Aug 2016, 18:01:52 ]

Offline

Archy96
16. Aug 2016, 18:22#19

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Par tiem apkopju intervāliem un dzinēja ilgmūžību - var ēst 10 gadus no vietas negaršīgu un lētu desu, un priecāties par ietaupīto naudu, bet kāda vispār jēga no šāda pasākuma????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

jurics
16. Aug 2016, 20:03#20

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Kaut kad lasīju, ka kādā preses konferencē žurnālists uzdeva jautājumu- a kāpēc nav kruīzkontroles, elektroniskā piekare nav, kaut kas vēl tur nav uz ko gondas pārstāvis ar atbildēja, ka šim mocītim daudzi mezgli apzināti projektēti pēc klasiskām tehnoloģijām, lai braucējs var sasniegt savu mērķi bez liekām raizēm un pats var paremontēties jebkurā pasaules malā. Droši vien tas pats attiecas uz to dzinēja jaudu- kam viņam tie 150zs, ja ražotājs primāri moci paredzējis izmantot neceļiem, arī lai iepējams pārvārītu sliktas kvalitātes, zema oktāna degvielu, protams resurss utt

Offline