Labdien cienījamie moto draugi.
Šī stāsta publicēšanai izvēlējos iet KASPERS22 ceļu, izveidot tēmu galerijas vietā. Zinu ka ir zēni, kuri tūlīt par to sacepsies un teiks "NU NU NU !!!!" bet lai jau nu pacenšas neņemt ļaunā. Savu viedokli par šo attieksmi esmu jau paudis iepriekš, tālākas diskusijas nebūs.
Šīs publikācijas galvenais mērķis ir parādīt rezultātus, kurus ir iespējams sasniegt sirdslietas sinerģijā ar pieredzi, praktiskajām zināšanām, izpratni un intuīciju, jaunības azartu un degsmi kopsolī ar Latvijā pieejamās izglītības sistēmas potenciālu.
Un proti, stāsts ir par Japāņu sarkanās spārnotās divriteņu supermoto mašīnas būvēšanu.
Pirmās daļas apskats no šī bezgala aizraujošā pasākuma tika publicēts šeit un vēl jo projām ir interesentiem pieejams: http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12903
Var teikt arī, ka ar šo stāstu tiks pilnasinīgi atbildēts uz Archy96 komentāros rakstīto:
"Bootiful, bootiful, tikai kaut kā neredzu, ka būtu sadarīts pats galvenais - ar vīli motorā iebraukts".
Nu tad Archy96, šis ir priekš tevis un tev līdzīgajiem.
Ja nu kādam ir ar ko padalīties un parādīt par tēmu "Pure Power", tad laipni lūgti, droši pievienojiet.
Kā jau iepriekš minējām tad motocikls, kuru iegādājāmies jau bija ar uzvīlētu dzinēju. Iepriekšējais saimnieks pamatā bija izdarījis četras lietas:
- HGS pilnā izplūde
- Portēta galva
- Pārslīpēti profili sadales vārpstai un attiecīgi vārpstu atsperu modifikācija
- Adaptēta iesmidzināšanas karte
Rezultāts ļoti tīkams cēliens no apakšas līdz vidējiem apgriezieniem, tomēr izteikts trūkums dusmīgā brēciena atlikušajos rūpnīcas piedāvātajos apgriezienos.
Slikti tas, ka izteikti agresīvajam sadales vārpstas profilam piemīt straujas pašnoārdīšanās īpašības. Priekš MX šķiet šāda kombinācija varētu būt ļoti ok, bet nu, grūti teikt, neesam eksperti.
Tika nosprausts mērķis modificēt visas gāzu apmaiņas sistēmas komponentes.
KBA - Tev tie iepriekš pārkrāmētie agregāti beigās ir tādā zelta cenas/mo svara ekvivalentā, ka LV varēsi pat nemēģināt tirgot - uzreiz Auslandes tirgus.
Tas ne mirkli nenozīmē, ka ieguldītais darbs un pedantisms tiktu jelkādīgi nopelts. Apbrīnoju šādu fanātismu un perfekcionismu.
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 19 Jun 2016, 16:23:46 ]
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
19 Jun 2016, 16:23:05 VATERLAND rakstīja:
KBA - Tev tie iepriekš pārkrāmētie agregāti beigās ir tādā zelta cenas/mo svara ekvivalentā, ka LV varēsi pat nemēģināt tirgot - uzreiz Auslandes tirgus.
Tas ne mirkli nenozīmē, ka ieguldītais darbs un pedantisms tiktu jelkādīgi nopelts. Apbrīnoju šādu fanātismu un perfekcionismu.
Vater, ir tikai viens veids, kā paveikt darbu - paveikt to perfekti, citu veidu nav, ja vien tu neesi gatera iemītnieks, tā kā viss ir pareizi. Vairāk šādas galerijas un mazāk tukšas diršanas
Iepriekšējā fotoreportāžā uzdevu autājumu par dakšas regulējamo tiltiņu,nesaņēmu atbildi un netā arī neko jādzīgu neatradu,labi,neesmu ļoti cītīgs,bet kā tad tur ir-ja augšējais tiltiņš pret rāmi tiek nobīdīts līdz 14mm,tad kas notiek ar štokiem apakšējā tiltā?Vai ari tas tiek nobīdīts?Bildītēs nevar saprast.
Piedodiet par stulbiem jautājumiem no netehniska cilvēka.
19 Jun 2016, 21:59:42 mezamaris rakstīja:
Iepriekšējā fotoreportāžā uzdevu autājumu par dakšas regulējamo tiltiņu,nesaņēmu atbildi un netā arī neko jādzīgu neatradu,labi,neesmu ļoti cītīgs,bet kā tad tur ir-ja augšējais tiltiņš pret rāmi tiek nobīdīts līdz 14mm,tad kas notiek ar štokiem apakšējā tiltā?Vai ari tas tiek nobīdīts?Bildītēs nevar saprast.
Piedodiet par stulbiem jautājumiem no netehniska cilvēka.
Nu labi jau, nevajag jau tā uzreiz sevi noniecināt .
Ass apakšējā daļa ir kā šarnīrs, kurš kustas tikai šķērsām un protams iestiprināts zemākajā tiltiņā. Augšējā tiltā ass pārvietojas šķērsvirzienā pa aploci, kuras rādiuss ir vienāds ar tiltiņu ass garumu no apakšējā šarnīra centra līdz augšējā tiltiņa aploces apakšējai daļai, protams saliktā stāvoklī.
PS:Bet vispār es tev atbildēju, tu prasīji vai neķīlē es arī atbildēju ka protams nē.
Jāsaka, sākumā aizmirsu pieminēt vienu būtisku niansi. Mērķis bija maksimāli iespējami digitalizēt visu procesu tai skaitā arī dzinēju.
Laboratorijas darbs 1 - galvas skenēšana.
Pati sarežģītākā gāzu sadales sistēmas komponente ir dzinēja galva un proti tās ieplūdes un izplūdes kanālu plūstamības spēja (flow rate).
Ieplūdes kanālu virsma tiek sazīmēta ar krītiņiem lai uzlabotu lāzera stara atstarošanās īpašības.
Un process var sākties.
Pamats ir izveidots uz kura bāzes tālāk būs iespējama elastīga digitālā modeļa izveide.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
20 Jun 2016, 10:48:28 Coooool rakstīja:
20 Jun 2016, 10:38:12 Archy96 rakstīja:
Būtu Tev vēl pieejama tāda opcija ka 5 axis CNC, varētu vispār to bošku no nulles uzbūvēt
Kas tev liedz tādu uzbūvēt!?
Tas, ko tu umņik būsi uzbūvejis no rokas, kā visi, kas būve šādus garadarbus no ebayā sapirktajiem komponentiem, nekad nenodrošinās to precizitati kā tas aparāts, ko NEVAR uzbūvēt no rokas, līdz ar to arī šī tēma ir izsmelta
darbiibu modeleesi? vai kaa tad tiks radiitas atgaazes utt? vnk uzmodelets maisijums kuru saspiediis degkameraa imitejot realu darbibu ar temperaturu un visu citu? vai kaada ststiska pluusma cauri kanaliem. mani nedaudz interesee izpluudes puse. ko tadu interesanti lasiit
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
skaneris? varu chomam uzprasiit, viens pazinja nesen kaudzi detalju skeneeja, vienam 3d modelim izraadei, nezinu tik cik tas buus preciizs. varbuut pat uz shii pasha
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
ar chomu pasen runaaju par izpluudes modulesanu, lai uzziimeet bunduli taa lai radiitu aptuveni smuku pretspiedienu, bez bedreem utt, kuru iespejams velak uz stenda parbauditu. bet atduros pret sarezgitibu uzmodelet ta lai cipari butu lietojami, nevis paskatiit kaa tur gaiss kustas. kaa ar ko kas tiks veikts ludzu atskaiti, shi tema interesee diezgan.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Industriālā kvalitātes kontroles iekārta FaroArm + Laser Line Probe, precizitāte 0.028 mm.
Atrašanās vietu dažādu apsvērumu dēļ nepublicēsim, vismaz pagaidām.
Par cik lāzera staru dabaszinātne ikdienas apstākļos izliekt neļauj, tad protams būs sektori kur tas nesniedzas, līdz ar to protams izliektos kanālos būs tam neaizsniedzamas vietas. Jā caurumi ir. Caurumu lāpīšanai tiek izmantotas advancētas programmas.
Par uzmodelēšanu – objektīva kritika ir viennozīmīgi vēlama... kā sacīt welcome
Par pārējo turpinām sekot, lūdzu neapvainoties ja uz kāda jautājumu tiek aizmirsts atbildēt.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Man uzreiz "uz sitienu" ir jautājums - kamdēļ skanēt sadalenes, mainīt kulaciņu profilu? Vai pie mums iekš LV vispār ir kāds kantoris, kurš varētu sadalenēm saslīpēt kulaciņus zem savādāka profila, nekā tie ir original izpildījumā? Varbūt esmu ko palaidis garām, bet man šķiet, to pie mums izpildīt nevar (Praktiski nevar, teorētiski var)
20 Jun 2016, 20:20:20 Archy96 rakstīja:
Man uzreiz "uz sitienu" ir jautājums - kamdēļ skanēt sadalenes, mainīt kulaciņu profilu? Vai pie mums iekš LV vispār ir kāds kantoris, kurš varētu sadalenēm saslīpēt kulaciņus zem savādāka profila, nekā tie ir original izpildījumā? Varbūt esmu ko palaidis garām, bet man šķiet, to pie mums izpildīt nevar (Praktiski nevar, teorētiski var)
Lai saprastu speceni, tas ir vārstu atvērumu tā ilgumu un leņķus. Zinot šos parametrus var noteikt sadales veiktspējas raksturlīkni un iespēju robežas kuras ir sasniedzamas ar doto dzinēju.
Vai Latvijā pārslīpēt var esmu interesējies, bet tie kuriem jautāju tik domīgi grozīja galvas.
Motors esot atdots taisīt kādam Ventspils meistaram ar niku Tatārs. Tā vismaz izteicās pārdevējs. Skaidrs ir viens, to kas tur bija sabūvēts attiecībā uz sadaleni vienkāršā darbnīcā uzbūvēt nevar. Iespējams tāda sadale ir nopirkta un ielikta. Kas zin...
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
20 Jun 2016, 20:42:55 kba-pro rakstīja:
20 Jun 2016, 20:20:20 Archy96 rakstīja:
Man uzreiz "uz sitienu" ir jautājums - kamdēļ skanēt sadalenes, mainīt kulaciņu profilu? Vai pie mums iekš LV vispār ir kāds kantoris, kurš varētu sadalenēm saslīpēt kulaciņus zem savādāka profila, nekā tie ir original izpildījumā? Varbūt esmu ko palaidis garām, bet man šķiet, to pie mums izpildīt nevar (Praktiski nevar, teorētiski var)
Lai saprastu speceni, tas ir vārstu atvērumu tā ilgumu un leņķus. Zinot šos parametrus var noteikt sadales veiktspējas raksturlīkni un iespēju robežas kuras ir sasniedzamas ar doto dzinēju.
Vai Latvijā pārslīpēt var esmu interesējies, bet tie kuriem jautāju tik domīgi grozīja galvas.
Motors esot atdots taisīt kādam Ventspils meistaram ar niku Tatārs. Tā vismaz izteicās pārdevējs. Skaidrs ir viens, to kas tur bija sabūvēts attiecībā uz sadaleni vienkāršā darbnīcā uzbūvēt nevar. Iespējams tāda sadale ir nopirkta un ielikta. Kas zin...
Tur jau tā lieta, ka lai pārslīpētu kulaciņu formu ir nepieciešama vai nu ļoti specializēta apaļslīpmašīna, vai arī tas pat 5axis cnc, uz kura šo procedūru teorētiski varētu nodarīt, bet kā pats saproti, garāžā šādas mantas nemētājas, tā kā visticamākais - pasūtīta cita sadalene.
Bija sensenos laikos tāds unikāls mocis VOR 530, kuram bija opcija mainīt sadalenes, viena ar spicākiem kulakiem, otra ar "resnākiem", tā viena bija krosa variantam , kur dzinējs pamata iet galiņā lielos apgriezienos, otra enduro braukšanai ar vienmērīgāku jaudas līkni, tur principā bija plug-play variants, nomaini tikai sadali un mauc tālāk, neko citu neiztiekot.