Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Yamaha FJR 1300
Autors | Ziņojums |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
| Ko labu vai sliktu varat teikt par šo motociklu, ir radusies doma pārsēsties,LV liela izvēla uz šiem nav, bet spriežot pēc šī: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fjr_1300_2004.php šperriņa potenciāls ir liels, iešprice, kardāns, šķidrumdzese,arī griezes moments labs. Ko sakat? | Offline | | |
OLAFS | | Kopš: 04. Feb 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Yamaha
|
02 May 2011, 12:34:07 nemidoff rakstīja:
Ko labu vai sliktu varat teikt par šo motociklu, ir radusies doma pārsēsties,LV liela izvēla uz šiem nav, bet spriežot pēc šī: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fjr_1300_2004.php šperriņa potenciāls ir liels, iešprice, kardāns, šķidrumdzese,arī griezes moments labs. Ko sakat?
Ja nav slinkums vari palasīt Motovisit
-----------------
| Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
02 May 2011, 13:05:03 OLAFS rakstīja:
02 May 2011, 12:34:07 nemidoff rakstīja:
Ko labu vai sliktu varat teikt par šo motociklu, ir radusies doma pārsēsties,LV liela izvēla uz šiem nav, bet spriežot pēc šī: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fjr_1300_2004.php šperriņa potenciāls ir liels, iešprice, kardāns, šķidrumdzese,arī griezes moments labs. Ko sakat?
Ja nav slinkums vari palasīt Motovisit
Paldies, noteikti paskatīšos,interesēja arī reāla šejieniešu pieredze,ja kāds ir lietojis šādu verķi, vājās puses utt. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Vienreiz ar tādu izbraucu - likās baigi OK aparāts tūrīsmam, tas mocis izskatās ļoti masīvs un sver arī normāli, bet tā smaguma sajūta pazūd momentāli, kā sāc izkustēties no vietas, pats vienu brīdi uz tādu skatījos, kā otru ikdienas moci
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
02 May 2011, 13:20:09 Archy96 rakstīja:
Vienreiz ar tādu izbraucu - likās baigi OK aparāts tūrīsmam, tas mocis izskatās ļoti masīvs un sver arī normāli, bet tā smaguma sajūta pazūd momentāli, kā sāc izkustēties no vietas, pats vienu brīdi uz tādu skatījos, kā otru ikdienas moci
Lielie aparāti man patīk,esmu jau pieradis pie lielā varadero tonnāžas,tomēr virs 140km/h varadero krietbi vibrē. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
02 May 2011, 13:52:54 Sliktais rakstīja:
Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
Jā,vienu sudraba ievēroju,ja tā bija tā pati | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
02 May 2011, 15:37:04 nemidoff rakstīja:
02 May 2011, 13:52:54 Sliktais rakstīja:
Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
Jā,vienu sudraba ievēroju,ja tā bija tā pati
Ne, mūsu kompānijā bija zila jamaika, kura gada
[ Šo ziņu laboja Sliktais, 03 May 2011, 07:41:04 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5180
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
02 May 2011, 13:52:54 Sliktais rakstīja:
Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
Uzskatīsim, ka sadzirdēju
FJR ir pirmais mocis, kuru tiešām izvēlējos. Iepriekšējie (kādi 12 dažnedažādi) nāca un gāja. Tad sapratu, ka tāliem braucieniem vajag īpašu - ērtu, ar lielu bāku, neapkalpojamu piedziņu, lai būtu kur sakrāmēt šmotkas un pietiekoši jaudīgu, lai stieptu to visu un vēl pasažieri (ja gadās). Uz to brīdi (2006) KawasakiGTR vēl nepārdeva, BMW (K serie) bija un ir nesamērīgi dārgi (arī šķilti, kādus ekonomijas nolūkos parasti pērku ) un atlika tikai FJR un Panis (Honda PanEuropien). Ar pēdējo arī ir pabraukts, bet viņš manam raksturam tomēr pārāk smags un tups (lai piedod visi, kas ar tādu brauc . Tāpēc tika iepirkts 2002.gada FJR ar caurumiem kreisajās plastmasās un ģeneratora vākā un 16000 uz pulksteņa. Pa trīs sezonām pieplusoju vēl 40000. Tika mainīta tikai eļļa un filtri. Pat bremžu klučus nemainīju līdz 57000! Vienreiz uzpeldēja kaut kāds gļuks: braucot vairākas dienas pa Skandināvijas lietiem, ik pa brīdim iedegās "Check engine" lampiņa. Pēc brauciena servisā nopeilēja, ka esot atmiņā divas kļūmes - kritiens (ko es jau zināju) un sānu pekas slēdzis esot čakarējies. Laikam ūdens kaut kur kaut ko. Bet vairāk neatkārtojās. Tāda idille turpinājās līdz 2009.gada rudenim, kad atklāju saitu http://www.fjr1300.ru/. Salasījos un izdomāju, ka vajag vārstus paregulēt. Saregulēju Divus salocīju pat motoru neizgriežot. Vajag prast... Kārtējo reizi pārliecinājos - NEVAJAG TRAUCĒT MEHĀNISMAM STRĀDĀT!!!
Koroče - aparāts labs un "ilgspēlējošs". Bez čemodāniem pietiekoši žirgts arī pilsētā un svaru tiešām nejūt. Jaudas (144ZS) pietiek arī lai divatā ar bagāžu ilgstoši 180-200 (protams pa bāni). Iesaku palasīties minēto saiti. Ja jautājumi - PM. | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
02 May 2011, 22:52:10 maniac rakstīja:
02 May 2011, 13:52:54 Sliktais rakstīja:
Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
Uzskatīsim, ka sadzirdēju
FJR ir pirmais mocis, kuru tiešām izvēlējos. Iepriekšējie (kādi 12 dažnedažādi) nāca un gāja. Tad sapratu, ka tāliem braucieniem vajag īpašu - ērtu, ar lielu bāku, neapkalpojamu piedziņu, lai būtu kur sakrāmēt šmotkas un pietiekoši jaudīgu, lai stieptu to visu un vēl pasažieri (ja gadās). Uz to brīdi (2006) KawasakiGTR vēl nepārdeva, BMW (K serie) bija un ir nesamērīgi dārgi (arī šķilti, kādus ekonomijas nolūkos parasti pērku ) un atlika tikai FJR un Panis (Honda PanEuropien). Ar pēdējo arī ir pabraukts, bet viņš manam raksturam tomēr pārāk smags un tups (lai piedod visi, kas ar tādu brauc . Tāpēc tika iepirkts 2002.gada FJR ar caurumiem kreisajās plastmasās un ģeneratora vākā un 16000 uz pulksteņa. Pa trīs sezonām pieplusoju vēl 40000. Tika mainīta tikai eļļa un filtri. Pat bremžu klučus nemainīju līdz 57000! Vienreiz uzpeldēja kaut kāds gļuks: braucot vairākas dienas pa Skandināvijas lietiem, ik pa brīdim iedegās "Check engine" lampiņa. Pēc brauciena servisā nopeilēja, ka esot atmiņā divas kļūmes - kritiens (ko es jau zināju) un sānu pekas slēdzis esot čakarējies. Laikam ūdens kaut kur kaut ko. Bet vairāk neatkārtojās. Tāda idille turpinājās līdz 2009.gada rudenim, kad atklāju saitu http://www.fjr1300.ru/. Salasījos un izdomāju, ka vajag vārstus paregulēt. Saregulēju Divus salocīju pat motoru neizgriežot. Vajag prast... Kārtējo reizi pārliecinājos - NEVAJAG TRAUCĒT MEHĀNISMAM STRĀDĀT!!!
Koroče - aparāts labs un "ilgspēlējošs". Bez čemodāniem pietiekoši žirgts arī pilsētā un svaru tiešām nejūt. Jaudas (144ZS) pietiek arī lai divatā ar bagāžu ilgstoši 180-200 (protams pa bāni). Iesaku palasīties minēto saiti. Ja jautājumi - PM.
Atvaino,ka tik vēlu jautāju,bet kā Tev tos vārstus sanāca salocīt? Gribētu vnk uzzināt,jo pats cenšos savu aparātu regulēt un labot... negribētu kādreiz kļūdīties..
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Nu ko tu tik vēlu...maniac jau guļ....
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
02 May 2011, 22:52:10 maniac rakstīja:
02 May 2011, 13:52:54 Sliktais rakstīja:
Uzjautā jūzerim "maniac", kurš brauc ar FJR. Sestdien ar mums brauca "kolēģis" no Liepājas puses arī ar FJR, neko sliktu nav teicis par savu mopēdu.
Uzskatīsim, ka sadzirdēju
FJR ir pirmais mocis, kuru tiešām izvēlējos. Iepriekšējie (kādi 12 dažnedažādi) nāca un gāja. Tad sapratu, ka tāliem braucieniem vajag īpašu - ērtu, ar lielu bāku, neapkalpojamu piedziņu, lai būtu kur sakrāmēt šmotkas un pietiekoši jaudīgu, lai stieptu to visu un vēl pasažieri (ja gadās). Uz to brīdi (2006) KawasakiGTR vēl nepārdeva, BMW (K serie) bija un ir nesamērīgi dārgi (arī šķilti, kādus ekonomijas nolūkos parasti pērku ) un atlika tikai FJR un Panis (Honda PanEuropien). Ar pēdējo arī ir pabraukts, bet viņš manam raksturam tomēr pārāk smags un tups (lai piedod visi, kas ar tādu brauc . Tāpēc tika iepirkts 2002.gada FJR ar caurumiem kreisajās plastmasās un ģeneratora vākā un 16000 uz pulksteņa. Pa trīs sezonām pieplusoju vēl 40000. Tika mainīta tikai eļļa un filtri. Pat bremžu klučus nemainīju līdz 57000! Vienreiz uzpeldēja kaut kāds gļuks: braucot vairākas dienas pa Skandināvijas lietiem, ik pa brīdim iedegās "Check engine" lampiņa. Pēc brauciena servisā nopeilēja, ka esot atmiņā divas kļūmes - kritiens (ko es jau zināju) un sānu pekas slēdzis esot čakarējies. Laikam ūdens kaut kur kaut ko. Bet vairāk neatkārtojās. Tāda idille turpinājās līdz 2009.gada rudenim, kad atklāju saitu http://www.fjr1300.ru/. Salasījos un izdomāju, ka vajag vārstus paregulēt. Saregulēju Divus salocīju pat motoru neizgriežot. Vajag prast... Kārtējo reizi pārliecinājos - NEVAJAG TRAUCĒT MEHĀNISMAM STRĀDĀT!!!
Koroče - aparāts labs un "ilgspēlējošs". Bez čemodāniem pietiekoši žirgts arī pilsētā un svaru tiešām nejūt. Jaudas (144ZS) pietiek arī lai divatā ar bagāžu ilgstoši 180-200 (protams pa bāni). Iesaku palasīties minēto saiti. Ja jautājumi - PM.
Paldies par izsmeļošu atbildi. | Offline | | |
Varciks222 | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1
Braucu ar: Yamaha FJR 1300
| Sveiki!!!
Jau kā 2mēneši braucu ar FJR 2006.gada, 22000km. Ir viens troksis sākot no 30km/h, kas maigi sagot "besī ārā". Troksnis atgādina beikta gultņa dūkoņu. Es pat "duraks" nomainīju priekšējā rata gultņus, jo skaņa škita ka nāk no priekšpuses. Mehs pirms maiņas teica, ka gultņi vesali. Tā arī bija. Skaņa palika kā bijusi, lati vējā. Testēju dažādos veidos. Secinājums. Skaņa nav atkarīga no motora darbības, pārnesuma, jo neitrālajā un ar izslēgtu dzinēju skaņa ir īpaši dzirdama. Esmu arī pabijis Yamaha centrā!!! Atbilde.... ko vecīt kasies. brauc tik! Varbūt ir idejas un domas, kas par vainu? Varbūt tā ir FJR īpatnība! Izmēgināju analogus aprarātus ar kārdāniem, tur viss ideāli. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
25 May 2011, 08:37:53 Varciks222 rakstīja:
jo neitrālajā un ar izslēgtu dzinēju skaņa ir īpaši dzirdama.
mdee, shitajaa gadiiijumaa tikai pie daktera,lora
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
25 May 2011, 08:37:53 Varciks222 rakstīja:
Sveiki!!!
Jau kā 2mēneši braucu ar FJR 2006.gada, 22000km. Ir viens troksis sākot no 30km/h, kas maigi sagot "besī ārā". Troksnis atgādina beikta gultņa dūkoņu. Es pat "duraks" nomainīju priekšējā rata gultņus, jo skaņa škita ka nāk no priekšpuses. Mehs pirms maiņas teica, ka gultņi vesali. Tā arī bija. Skaņa palika kā bijusi, lati vējā. Testēju dažādos veidos. Secinājums. Skaņa nav atkarīga no motora darbības, pārnesuma, jo neitrālajā un ar izslēgtu dzinēju skaņa ir īpaši dzirdama. Esmu arī pabijis Yamaha centrā!!! Atbilde.... ko vecīt kasies. brauc tik! Varbūt ir idejas un domas, kas par vainu? Varbūt tā ir FJR īpatnība! Izmēgināju analogus aprarātus ar kārdāniem, tur viss ideāli.
Uz vecā VN 1500 (kardāns) bija līdzīgi, beigts izrādijās priekšējā reduktora (no kārbas uz kardānu) gultnis... Reduktoriem gultņi man nobeidzās ātrāk, kā riteņu gultņi... | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
25 May 2011, 22:00:23 VATERLAND rakstīja:
25 May 2011, 08:37:53 Varciks222 rakstīja:
jo neitrālajā un ar izslēgtu dzinēju skaņa ir īpaši dzirdama.
mdee, shitajaa gadiiijumaa tikai pie daktera,lora
Cilvēks laikam bija domājis ripojot ar noslāpētu motoru | Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
| Ka tik nav jārok kardanā Zināsim pie iegādes | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5180
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Jāatsvaidzina topiks. Iepirku ebejā izremontētu un noregulētu motora galvu, kas iznāca vismaz divreiz lētāk nekā remontēt manis sajāto Vakar jau uzliku. Šodien jākarina pārējie loriņi.
Starp citu, atradu ļoti vērtīgu saiti. Ar padomiem ko un kā darīt. Ar smuki saprotamām bildēm un tekstiem!
http://www.fjr1300.info/howto/ | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5180
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Šite var palasīt, kā pašrocīgi atrast kļūmes:
http://www.fjr1300.ru/forum/14-498-1
Esot derīgi arī citām Yamahām. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
25 May 2011, 22:14:18 lomsz rakstīja:
25 May 2011, 08:37:53 Varciks222 rakstīja:
Sveiki!!!
Jau kā 2mēneši braucu ar FJR 2006.gada, 22000km. Ir viens troksis sākot no 30km/h, kas maigi sagot "besī ārā". Troksnis atgādina beikta gultņa dūkoņu. Es pat "duraks" nomainīju priekšējā rata gultņus, jo skaņa škita ka nāk no priekšpuses. Mehs pirms maiņas teica, ka gultņi vesali. Tā arī bija. Skaņa palika kā bijusi, lati vējā. Testēju dažādos veidos. Secinājums. Skaņa nav atkarīga no motora darbības, pārnesuma, jo neitrālajā un ar izslēgtu dzinēju skaņa ir īpaši dzirdama. Esmu arī pabijis Yamaha centrā!!! Atbilde.... ko vecīt kasies. brauc tik! Varbūt ir idejas un domas, kas par vainu? Varbūt tā ir FJR īpatnība! Izmēgināju analogus aprarātus ar kārdāniem, tur viss ideāli.
Uz vecā VN 1500 (kardāns) bija līdzīgi, beigts izrādijās priekšējā reduktora (no kārbas uz kardānu) gultnis... Reduktoriem gultņi man nobeidzās ātrāk, kā riteņu gultņi...
Atbilde ir - ķēde ir labāka par kardānu!!!
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
|
|