Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķēde vs. siksna
Autors | Ziņojums |
reiv | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: temporary N/A
| jo
aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.
ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā
tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs??? [ Šo ziņu laboja reiv, 28 Jan 2011, 09:00:30 ]
-----------------
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo
aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.
ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā
tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???
vs KARDANS
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
dusk | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
|
28 Jan 2011, 09:02:34 R1100R rakstīja:
28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo
aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.
ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā
tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???
vs KARDANS
Kardans forever!!!
Bet atbildot uz uzdoto jautājumu. nez vai būs lietderīgi ieguldīt negulētas naktis štukojot, kā to izdarīt un naudu realizēt. Parēķini vispirms ieguvumu.
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
reiv | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: temporary N/A
|
28 Jan 2011, 09:07:24 dusk rakstīja:
Kardans forever!!!
Bet atbildot uz uzdoto jautājumu. nez vai būs lietderīgi ieguldīt negulētas naktis štukojot, kā to izdarīt un naudu realizēt. Parēķini vispirms ieguvumu.
jautājums tāds teorētisks, naudu ir kur citur likt
-----------------
| Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
| teorētiski var da jebko...tikai peso jautājums. Man ir bijusi ķēde un siksna. Ar siksnu nav tā jāņemās! thats all!
----------------- "No Club" club | Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Un kas notiek ja starp siksnu un zobratu tiek kāds akmentiņš? | Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
28 Jan 2011, 09:30:41 Bullis rakstīja:
Un kas notiek ja starp siksnu un zobratu tiek kāds akmentiņš?
mocis eksplodē?
a kas notiek, ja starp ķēdi un zobratu?
----------------- "No Club" club | Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2193
Braucu ar: Valkyrie Interstate
| Pie 60tk km nomainām kardāna krustiņu un atkal braucam tālāk svilpodami dziesmiņu "Kardāni ir labākie"
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
violator | | Kopš: 25. Nov 2009
Ziņojumi: 148
Braucu ar: KTM 990 Adventure
| visur salien šie čoperisti ar saviem kardāniem...
amīšiem ir pieejami aftermarket konversijas kiti gan no ķēdes uz siksnu (vecajiem sportsteriem), gan arī no siksnas uz ķēdi (Big twiniem). ja jau tā ir tad grūti spriest kas labāks. no skata masīva ķēde izskatās krutāk nekā siksna (oldskūlam vispār tikai ķēdes tiek uzskatītas par true). no praktiskuma viedokļa siksna protams būs labāka. bet pārtaisot ķēdi uz siksnu kaukādam širpotreba japānim, diezvai praktiskais ieguvums būs lielāks par morālo apmierināumu, ka tev tā ir un citiem nav.
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo
aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.
ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā
tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???
paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.
Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.
ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.
ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| kavasaki vn500 laikam, var nopirkt belt kit.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
28 Jan 2011, 10:22:31 Negantelis rakstīja:
28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo
aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.
ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā
tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???
paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.
Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.
ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.
ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.
Gribētos tikai pavēstīt to,ka moto ar kardānu nekad neiekuļas problēmās,ja vien pats neesi pilnīgs auns,kuram poh kādā stāvoklī aparāts. Starpcitu,ja salīdzinam zobratus kardāna mehānismā,tad varu pateikt,ka tie -pēc lieluma ir tādi paši kā normālu autiņu reduktoros,tāpēc par to nolūzušo zobu neticas.. Vienīgi gadijumos,ja mocim ir tuvu 1000000 000000 noskrējiens,jeb tas tiešām ir ļoti sens aparāts,tad tas metāls varētu būr noguris-nevajadzētu speciāli lauzt. Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?[ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 11:13:16 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
kasinsh79 | | Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Vācieši vairākiem modeļiem pārtaisa uz siksnu, tā kā ne jau bez sajēgas tas tiek darīts
http://www.vh-motorradtechnik.de/en/Belt-Drive-Kits/Yamaha
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
28 Jan 2011, 11:19:19 kasinsh79 rakstīja:
Vācieši vairākiem modeļiem pārtaisa uz siksnu, tā kā ne jau bez sajēgas tas tiek darīts
http://www.vh-motorradtechnik.de/en/Belt-Drive-Kits/Yamaha
Ņemot vērā,ka nav ierobežojuma 90km/h,tad siksnas ir daudz labāks risinājums nekā ķēde viņiem...ātrums lielāks,nav jāņemās-kā iepriekšējos tekstos bija minēts utt.. Taču kardānu vēl neviens nav pārbūvējis uz siksnu-šķiet.. [ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 11:31:30 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
28 Jan 2011, 11:11:12 R1100R rakstīja:
...... Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?
Tas jau vairāk kā
Tas tāpēc, ka baikveidīgais šoferis ar līkiem rokiem, plus vēl Tavam motors ceļ no pašām apakšām plus Tavam ir garāka bāze, kas neļauj tik viegli paraut ratā kā baiku
Un siknai ir mīnuss - jaudas zudumi. Gandrīz kā kardānam.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Ķēde pārvada ap 95% jaudas, siksna ap 90%, kardāns ap 80 %. Tie zudumi rodas zobratu pārvados uz 90 grādiem, kas ir reduktoros. Par izturību- pašai siksnai uz 35000 km nostiepums uz pusi tikai, pie kam braucu pilsētā visu laiku, tā ka raustīta tiek pietiekoši. Vecajam VN1500 ar kardānu gan nobira abu reduktoru gultņi. Pēc pārdošanas... | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
28 Jan 2011, 12:48:25 lomsz rakstīja:
Ķēde pārvada ap 95% jaudas, siksna ap 90%, kardāns ap 80 %. Tie zudumi rodas zobratu pārvados uz 90 grādiem, kas ir reduktoros. Par izturību- pašai siksnai uz 35000 km nostiepums uz pusi tikai, pie kam braucu pilsētā visu laiku, tā ka raustīta tiek pietiekoši. Vecajam VN1500 ar kardānu gan nobira abu reduktoru gultņi. Pēc pārdošanas...
Jaunais īpašnieks noteikti grieza ar viņu,cik spēja..
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
viktors-60 | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 80
Braucu ar: Yamaha FZR 1000
| GP tomēr brauc ar ķēdēm | Offline | | |
uldzaa | | Kopš: 31. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar:
| sekoju te visam cītīgi līdzi, jo maz jēgas par siksnām... redzētas arī tikai reklāmās un uz "čoperveidīgajiem".a nav tā, ka ja no sirds ieber ručkā tā siksna izslīd vai saplīst lupatās
vai arī tie kam tās uzstāda neko tādu nespēj izdarīt :nez:
| Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
| ..nu siksnas reizēm plīst visnepieērotākajā vietā un laikā.. un ja uz sitienu to vajag, tad par to var nākties atstāt vairākus simtus LVL..
..ķēdei ir čakars ar to smērēšanu, pēc lietus vienmēr mēģina ierūsēt(laicīgi jāsasmērē), viemēr jābauda spriegojums, tā stiepjās..noēd zobratus.. siksnu nospriego un brauc kamēr pārtrūkst..
domāju, ka tos jaudas zudumus neviens braucējs nejūt, jo tas ir iestrādāts jau motocikla konstrukcijā, tas ir paredzēts mehānikā un elektronikā.. ja nu vienīgi noliekot blakus divus vienādus močus, tikai vienam siksna otram ķēde, varbūt tad var ko just uzreiz nokāpjot no vienu uz otru..varbūt..
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk.. | Offline | | |
|
|