Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Sveces

AutorsZiņojums
Destructo
03. Feb 2009, 00:00#1

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Nu ko, šis ir mans otrais whizkid raksts par to, kādām, tad vajadzētu būt ideālajām svecēm un kā nolasīt no sveces to, kas motoram kaiš.

Pirmais ir par motoreļļām un to nomaiņu - http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11906&start=80

Sāksim ar īso kursu - daudzi piemin aukstu un karstu dzinēju, kas ir atkarīgs no sveces, principā, tās ir pilnīgākās muļķības, kas būtu jāattiecina uz svecēm, precīzāk uz to "galiņu", nevis dzinēju.

Principā optimālā sveces darba temperatūra ir no 400 - 800 grādiem pēc celsija, tad arī notiek ideālais degvielas sadegšanas moments.

Ja svece ir pārkarsēta, tad bieži vien nenotiek pareizs degmaisījuma sadegšanas process, respektīvi, agri vai vēlu novedīs līdz virzuļa klabēšanai, vai skrapstēšanai, un visticamāk parādīsies arī pa kādam robam, kas raksturīgs 90' gadu enduro hondu modeļiem.

Ja sveces darba temperatūra ir pārāk zema, tad principā degmaisījums netiek sadedzināts līdz galam un uz sveces paliek nogulsnes, kas visai ātri nobeidz sveci, lai arī parasti var laicīgi just, kad mocis sāk vairs nelekt, tad kombinācijā ar aukstu laiku, tas var notikt pēkšņi.

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html

http://www.verrill.com/moto/sellingguide/sparkp...ugcolorchart.htm - šeit būs katalogs, pēc kura spriest kādā stāvoklī ir svece un kas ir jādara, jāsaka, ka tas ir 1977, bet aizdedzes princips kopš tā laika praktiski nav mainījies.

Pareizi sveci nolasa pēc aptuveni divu kilometru izbrauciena pie vienādiem rpm, jo bieži vien gadās ka ar sveci viss ir kārtībā, tikai iepriekšējā vakarā tika virināts uz 13k apgriezieniem un svece ir tuvu baltkvēlei

Ko darīt?

Principā - mainīt sveci!

Sveces darba temperatūru nosaka tas, cik garš ir sveces iekšējais elektrods - īsās sveces būs aukstākas un garās būs karstākas.



Ja tas nepalīdz, tad reizi divās trijās sezonās varētu arī aizvest moci uz dyno stendu, kur ātri atklātu jaudas bedres, kas bieži vien ir atkarīgas no nepareiza gaisa un degmaisījuma sadegšanas un principā, līdzi visādiem dynobox, tunebox, nāk līdzi arī sveces maiņa, tam tad nu vajadzētu pietikt uz pāris sezonām.

Pats priekšroku dodu NGK - kā nekā pārbaudīta vērtība un sveču klāsts ir viens no lielākajiem!

p.s. idēlā sveces krāsa ir kraukšķīgi brūna, tā, kā tostermaize

lai labi ripo


Ja nu ir tā, ka nezin, kāda svece ir konkrētajam mocim, var meklēt sveču katalogā, bet te ir visai maz modeļu, taču kādam noteikti noderēs!

[ Šo ziņu laboja Destructo, 03 Feb 2009, 20:09:34 ]

Offline

Indo
03. Feb 2009, 00:07#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Patiesiibaa ideaalaa sveces kraasa ir kjiegjelju sarkanaa!... Bet diezin vai kaads savaa muuzhaa taadu ir redzeejis

[ Šo ziņu laboja Indo, 03 Feb 2009, 00:10:06 ]



-----------------

Offline

Ivis
03. Feb 2009, 00:23#3

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Noderīgs info,pāldies

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Destructo
03. Feb 2009, 00:27#4

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Luddddzzu, ceru, ka kātreiz par ko nopietnāku sametīsieties nabaga studentam hesburgera bērnu komplektam

Offline

Deep
03. Feb 2009, 07:26#5

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Moloģec!

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

i-moto
03. Feb 2009, 09:51#6

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F


03 Feb 2009, 00:07:53 Indo rakstīja:
Patiesiibaa ideaalaa sveces kraasa ir kjiegjelju sarkanaa!... Bet diezin vai kaads savaa muuzhaa taadu ir redzeejis Ielej bākā oktānu paaugstinātāju un būs krāsa tieši ķieģeļu sarkanā-redzēju ttādus un ne vienu reiz

Offline

i-moto
03. Feb 2009, 09:57#7

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Vispār raksts ir pareizs.Daudzu galvenā problēma ir nomaiņu intervāla neievērošana ,ja ir jāmaina pēc 3000-6000Km ,tad to ir jādara.Arī svečvadu maiņa 20000-30000km.Bet daudziem jau-po.Labi ka vēl eļļu laicīgi nomainītu Un arī dzesēšanas šķidrumu un tt..

Offline

osiic
03. Feb 2009, 17:08#8

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Shajaa saitaa es domaaju ka visi atradiis sev veelamo sveci
www.ngk.com

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

eds
03. Feb 2009, 17:31#9

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

nkauj sveces jāmaina, ja vecās darbojas?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Destructo
03. Feb 2009, 20:08#10

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki


03 Feb 2009, 17:08:37 osiic rakstīja:
Shajaa saitaa es domaaju ka visi atradiis sev veelamo sveci
www.ngk.com


Es vakar skatījos, bet nezināju, ka mo iet zem powersports

Offline

DM
03. Feb 2009, 20:58#11

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


03 Feb 2009, 17:31:03 eds rakstīja:
nkauj sveces jāmaina, ja vecās darbojas?


Bez pareizās krāsas vēl jāpievērš uzmanība atstarpei un elektroda garumam, kas arī uzskatāms par sveces nolietojuma mēru, bet kamēr motorīts darbojas nevainojami, nav ko tas sveces aiztikt. nu labi, pēc noteiktajiem xxxx km jānomaina, ja gribas lai sirds mierīga

Offline

jjjjuris
03. Feb 2009, 21:04#12

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n


03 Feb 2009, 20:58:00 DM rakstīja:

03 Feb 2009, 17:31:03 eds rakstīja:
nkauj sveces jāmaina, ja vecās darbojas?


Bez pareizās krāsas vēl jāpievērš uzmanība atstarpei un elektroda garumam, kas arī uzskatāms par sveces nolietojuma mēru, bet kamēr motorīts darbojas nevainojami, nav ko tas sveces aiztikt. nu labi, pēc noteiktajiem xxxx km jānomaina, ja gribas lai sirds mierīga


tas saucas "apkope" elljas, sveces utt pie viena

paldies destructo par veertiigo topiku!

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 03 Feb 2009, 21:04:54 ]

Offline

eds
04. Feb 2009, 09:04#13

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

svečvadi arī dalās pēc krutuma vai tie vismaz visi ir vienādi?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

i-moto
04. Feb 2009, 09:56#14

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

svečvadi arī dalās-pēc modeļa jāņem .Un tikai original-NGK!!

Offline

peecis
04. Feb 2009, 10:04#15

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


04 Feb 2009, 09:56:38 i-moto rakstīja:
svečvadi arī dalās-pēc modeļa jāņem .Un tikai original-NGK!!


hwz, motocikliem apkopes ir sarakstītas līdz 30-40 k km un nevienam neesmu manījis prasību mainīt svečvadus.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

i-moto
04. Feb 2009, 10:18#16

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Tieši pēc 30-40tukstošiem un ir maiņa..

Offline

Destructo
04. Feb 2009, 11:08#17

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Svečvadi parasti ir jāmaina tad, kad aukstam mocim lēkā apgriezieni!

Respektīvi sildot, apgriezienu amplitūda svārstās no 1.5 k - kādi 3k, tā ir gadījies!

Offline

DM
04. Feb 2009, 11:21#18

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


04 Feb 2009, 11:08:17 Destructo rakstīja:
Svečvadi parasti ir jāmaina tad, kad aukstam mocim lēkā apgriezieni!

Respektīvi sildot, apgriezienu amplitūda svārstās no 1.5 k - kādi 3k, tā ir gadījies!



...arī tad, ja tumsā tie spīd Esmu tādu parādību novērojies vienai mašīnai

Offline

miers600
03. Nov 2009, 15:11#19

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

ar ko atšķiras irīdija sveces no parastajām

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

Icaks
24. Jan 2010, 18:49#20

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Vai tik tās NElētās irīdija sveces nav kārtējais lohotronu triks? Pa manam 0,4mm diametra centrālais elektrods nav nekāda panaceja - šprikstele ta mazāka un pēc loģikas arī ātrāk nodeg īsāks. Varbūt arī kļūdos. Tad jau drīzāk sveces ar daudzzaru elektrodom varētu būt nopietnākas - savulaik tās reklamēja ar tieši tādiem pašiem apgalvojumiem (vismaz autiņiem). Vai ir kāds reāls lietotāja viedoklis šai sakarā?

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline