„BMW” atjauninājis „F650GS” modeli
1-15
marcis, 21. Dec 2008, 18:12
man ir K1200R un nereti ir sanācis braukt virs 180km/h un, zini, nerauj nost un par buru arī nepārvēršos...K1200RS, 21. Dec 2008, 14:36
2gasja- Nuuu...ar K1200R probas saakas tad, kad Spidoo raada vairaak par 180 km/h. Veel nav iemeegginaats K1200R Sport, kam ir vairaak no plastmasu,bet nu K1200R pie reaala hoda paarveersh tevi par buru,kas burtiski rauj nost un tas iluzoorais stikls neko nedod,pat gullot uz baakas - neikeds, enivei... un protams- tas nebuutu praats ar shosejnieku kko mekleet uz grannkkeroffkasDD
bet tas, kas i reaala manta,tad tas ir F800GS 2007.gada. ir atsauksmes no 3.persoonaam, kas ieprieksh mochiijushas ar ieprieksh ar KTMu. Secinaajums - KTMs nobaal.
Gasjs, 20. Dec 2008, 12:05
2 K1200RS:Tur jau tā lieta, ka man krūmu gāžamo nevaig. Gribu ērtu, universālu moci, ar kuru var arī nedaudz no ceļa nobraukt, var kādā ceļojumā aizbraukt. Ja vajadzētu bieži un riktīgi no ceļa nobraukt, tad skatītos kaukādu KTM Adventure. Uz tā paša K1200R es nejutos ērti - ne priekš manis tas mocis.
K1200RS, 19. Dec 2008, 17:24
2GasjaNu tad izveelies HP2 Enduurikki un visas djeelas! Jauda nejeegaa un richtiigs Krumumocha paraugs.vieniigias miinuss- kaapshlli liidzbrauceejam un lidzbrauceejs liidz ar to nav paredzeeti+izpluudes trubas no ruuseejoshaa dzelzza+debiili mushu zilaas kraasas raamja kraasojums+paarpiipeetaa cena... a taa - reaals gaazzamais pa LV bezcellu
Kaspars, 19. Dec 2008, 13:18
G650GS - izskatas mazliet savadak sitais ir vecais F650GSmapo, 18. Dec 2008, 00:43
Nepatīkams motocikletsGasjs, 17. Dec 2008, 12:50
2 K1200RS:Pat BMW R1200GS manuālī ir rakstīts, ka tas nav nekāds hard enduro. Tas ir universāla piesitiena tūringa mocis, ar kuru var gan pa pilsētu pabraukt, gan patūrēt, gan arī no asfalta nobraukt. Kā jebkam universālam iznāk tāds kompromiss. Kam pieņemams, kam nē.
BTW spieķotie riteņi GSam ir pieejami kā opcija.
marcis, 17. Dec 2008, 12:36
Kas tie lietie diski ir piemetināti pie riteņa ass, ka nevar noņemt un izmest ārā??? Nu, man kaut kā ir iepircies neķīnietis un es tik un tā to apgreidojis esmu...Tāpat, domāju, daudzie 'īstie' endūristi (ar pareizajiem diskiem) novērtēs R1200GS Adventūres diskus, kuriem spieķus var nomainīt no ārpuses, nenoņemot riepu...
MIGs, 17. Dec 2008, 12:31
Marcis - tad varu tev ieteikt pirkt ķīnieti un apgreidot to beigās par normālu motociklu !Endūrai lietie diski ir tikpat gudri, kā superbaikam spieķoti krosa rati...
Zema endūra - parketnieks...
Goblins, 17. Dec 2008, 12:23
bljee buutu labaak priekshaa 21" ratu uzlikushimarcis, 17. Dec 2008, 12:21
Bet kur ir problēma nopirkt un uzlikt diskus ar spieķiem?? It kā kāds nopērk un lieto moci tādu, kāds ir! Visi tak kaut ko apgreido!Un kā ēndūrs tas nav sūdīgs. tas pats vecais labais 1-cilindra motors, tik šasija zemāka, sieviešu cilvēki un zemālkivīrieši tiek virsū.
K1200RS, 17. Dec 2008, 11:37
nu shitaa versija F seerijaa BMWuhai ir manaami neveiksmiiga.Za to F800GS - luuk taa ir djeela - Felges ar spiekkiem,ESA un Integreetaas ABS bremzes, Borta Kompis,Apsildaamaas ruchkas.... gaitas zinaa iekabina taadiem Enduurikkiem kaa KTMam.
bet atgriezzoties pie taa nelaimiigaa F650 nieka - tas ir taas pats variants kaa R1200GS- kas atshkkiriibaa no sava varenaa Braalla R1200Gs Adventure nav apriikots ar Spiekku Felgeem un autfits ir daudz nenopietnaaks, mazaks baakas tilkums un gludaas shosejas riepas.....Parketa variants pilseetai,kas neattaisno savu existenci un pretenzijaam uz Enduuroo klasi.
MIGs, 17. Dec 2008, 11:13
Vaita diepriekšējam modelim nebija ABS ar foršu lielo pogu "Izslēgt ABS" ?!Enduro motocikls ar lietajiem diskiem ?! WTF ?!
martins, 17. Dec 2008, 07:42
Šis modelis ir interesants ar to, ka BMW dzinēju ražo Ķīnā, gluži kā xcountry modelim. Iespējams ka Kymco rūpnīcā.1-15