Amortizācijas regulēšana moto tehnikai
1-10
Coooool, 01. Mar 2014, 13:45
[b]Rebounds jeb atsitiena regulācijaArī šajā gadījumā abiem štokiem regulācijām jābūt vienādām. Reboundu regulē ar (-) skrūvgriezi. Atvērtā kārtridža tipa dakšām jeb teleskopiskajām ( lielākajai daļai ielas motociklu un vecāka gada gājuma krosa motocikliem) rebounds tiek regulēts augšā. Slēgtā kārtridža jeb apgrieztajām (USD) dakšām tas tiek regulēts apakšā.[/b]
Manai Deltai ir apgrieztā dakša un Rebound - aukšā un Compression - apaksā. Tā kā raksts nepilnīgs
STRtech, 27. Feb 2014, 10:03
Par krosa un enduro močiem raksts varētu būt nākamnedēļelf, 27. Feb 2014, 09:01
Krosa/enduro močiem necentieties sagriest uz galējām regulācijām....nu teiksim pamēģināšu kā ir vis mīkstāk...tad kā ir vis cietāk.Interesanti, bet fakts..tad sarauj iekšā gaisu un amortizators jāved uz remontu...CB1300, 26. Feb 2014, 23:09
Te vēl par šo tēmu: http://www.gostar-racing.com/club/motorc...on_set-up.htmKam nepieciešams, tulkot var ar chrome vai babelfish...
aivarsk, 26. Feb 2014, 19:48
Nu baigi jau derētu šāds padziļināts raksts arī krosa/enduro mocīšiem.termostats, 26. Feb 2014, 19:40
Paldies!STRtech, 26. Feb 2014, 16:38
Šīs regulācijas ir ielas motocikliem - baikiem, ne enduro vai krosa.mezamaris, 25. Feb 2014, 21:55
Jā,žēl ka man nav teleskopiskas dakšas1-10