Daži padomi, kas būtu jāatceras, pārvadājot pasažieri ar motociklu
1-20 [21-24]
Icaks, 01. Jan 2010, 21:43
Kāds pasažieris?! Mocis ir tikai un vienīgi vienvietīgs!
dassi, 06. Oct 2008, 21:22
paldies!
spider, 10. Sep 2008, 21:31
Nu vi bļin dajote! Pasažierim jāsveras līdzi pagriezienos?
West, 10. Sep 2008, 14:07
Es savam nesen uzliku spinku, tad tagad sieva pie manis taa ar diviem pirxtiem turas vai vispaar neturas.West, 10. Sep 2008, 14:05
Uz goldwinga pasazhierim vispaar nav nekur jaaturas :PMIGs, 09. Sep 2008, 12:00
Kā jau tauta te minēja, tad nav pateiktas pašas galvenā slietas !1. Lai pasažieris nemēģina liekties mocim pretī. Skaidrs, ka iesācējam ir bail un tīri psiholoģiski nevarēs leikties līdzi. Parasti paskaidroju lai sēž taisni attiecībā pret moci nevis taisni attiecībā pret ceļu.
2. Pasažierim tāpat kā vadītājam ir jāpiekļaujas mocim, tas jāiespiež arī ar kājām. Un tas, ka pasažieris ir kā pielipis vadītājam tas ir tikai pluss, ka nebūs nekāda dīdīšanās un arī bremzējoties būs vieglāk abiem.
eds, 08. Sep 2008, 22:20
"bremzēšana augšupejošā virzienā" wtf?marcis, 08. Sep 2008, 17:07
Pirmkārt pasažierim būtu jāuzdod retorisks jautājums, gadījumā, ja viņa pirmo reizi brauc uz moča - vai viņš pietiekami uzticās otram cilvēkam, kurš viņu tūlītās vedīs....?Un, manuprāt nav pieminēts galvenais noteikums pasažierim - līkumos svērties līdzi un nevis iekrampēties un bailēs sēdēt taisni!!!
Pifs, 08. Sep 2008, 14:55
divataa esot vieglaak uzraut rataa..
Darkman, 08. Sep 2008, 12:48
Ja grib kofortabli braukt ar pasazieri, tad tam pasazierim pasham jabut baikeram
jachus, 08. Sep 2008, 12:18
"kaatad gulties liidzi, sovsem aljo?"Nav nekāds aļo. Pasažierim ir ne tikai jāguļas līdzi, bet ideālā gadījumā jāskatās pār vadītāja plecu tajā pusē, uz kuru notiek sasvēršanās. Ja pasažieris to prot darīt labi un reizē ar vadītāju, tad tas ir ideāls pasažieris. Galvenais pirms braukšanas pasažierim jāieskaidro, lai nesveras uz pretējo pusi - ļoti daudzi to dara instinktīvi. Ja ir bail svērties līdzi, tad vismaz lai sēž taisni - tas šinī rakstā noteikti bija jāpiemin. Par bremzēšanu runājot - ja aizmugurē sēž pasažieris, tad nedaudz vairāk var spiest pakaļējo bremzi un nedaudz mazāk priekšējo. Tas braukšanu padarīs komfortablāku, izvairoties no "vaņkas staņkas" cienīgas gāzelēšanās uz priekšu un atpakaļ.
Krekls, 08. Sep 2008, 10:52
Varbūt vienkāršāk iztulkot kādu rakstu no importijas saitiem?Nevis pēc tam komentāros mainīt viedokļus?
Darkman, 08. Sep 2008, 10:49
Vel sudigi ir, kad pasazieris shmiga un aizmieg aizmugure
spoks, 07. Sep 2008, 23:27


skapis, 07. Sep 2008, 23:18
kaatad gulties liidzi, sovsem aljo?Pasazhierim ir jaaseezh taisni uz mocha un jo mazaak kustaas, jo labaak.
spoks, 07. Sep 2008, 22:22
piekrītu Kawaracerim un protams jāņem vērā, ka šis raksts nav domāts tikai baikeru pasažieriem, bet vispār. Nav šaubu, ka katram mo tipam, pasažieriem ir savas specifiskas lietas, kuras jāievēro un liekas, ka baiku pasažieriem tādas ir visvairāk.kawaracer, 07. Sep 2008, 22:21
Un protams gulties līdzi līkumos!kawaracer, 07. Sep 2008, 22:19
Bremzējot noteikti pasažieris balstās pret bāku. Principā braucot pilsētā, labāk visu laiku vienu roku pasažierim turēt uz bākas.Iznēmot protams tādus aparātus, kā piemēram HD RK jeb Hondas Goldwing

Ja turēsies tikai ap vidukli, tad pasažieris iebraucot kādā bedrē jeb extrēmi bremzējot uzspiedīs šoferi uz bākas, kas var būt ne tikai olām sāpīgi, bet arī beigties ar crashu.
rudy, 07. Sep 2008, 22:16
Ar to turesanos ir ta ka, jaturas galvenokart ar kajam - kajas ciesi piespiezot mo vaditajam . Ja turas tikai ar rokam pasazieris aizmugure kulajas ka karupelu maiss
1-20 [21-24]