Intermot izstādē debitēs jaunie KTM Adventure
1-20 [21-23]
and, 05. Oct 2012, 12:10
Man jau ar 136 pat uz asfalta ieberot traction control visu laiku dzēš moci ja nav izrubīts. Neceļos ar 150 gan jau ka dēļ tā paša traction vairāk par 50 netiks izmantotiandero, 04. Oct 2012, 23:58
Jāskatās kāda cena būs šim motociklam. Te izskatās, lai kvalitatīvi brauktu offroada, būs japiepērk diezgan daudz papildaprīkojuma... Nedomāju kad iepriekšējiem modeliem ļoti nokritīs cena, ka tik nesanāk, tā, kā savulaik ar Mitsubishi EVO, visi gaidija Evo X, tiklīdz tas paradījās un vairums cilvēki to izmeiģināja, saprata, ka tomēr labākais no evolution bija tieši Evo IX un diemžēl tas vairs netika ražots un cena uzkāpa....Resnais, 03. Oct 2012, 16:25
Triumph nav tas mocis ar kuru būtu jāsalīdzina KTMs. Var jau būt arī 200 Zs, ja brauc pa asfaltu. Pa dubļiem un grantēto 150 Zs ir vairāk "-" nekā "+". Bet tad jau redzēs. Vismaz vecajam modelim cenas sāks kristies.varisons, 03. Oct 2012, 12:31
un maksā šis brīnums vismaz vācijā 13900eurAndreits, 02. Oct 2012, 21:21
150 zs ir vajadzīgi, jo šobrīd jaudīgākajam endūram triumph explorer ir tikai 136 zsmartinss, 02. Oct 2012, 13:04
Videjam pircejam vajag vairaak, vairaak ZS! Produktus jau taisa uz videjo pirceju, jo tie jau arii ness pelnju.Resnais, 01. Oct 2012, 16:54
Sadirsts mocis. Priekš kam smagajam endūram ir vajadzīgi 150Zs. Ar 100 un 116 jau ir pāru pārēm.ilmars, 29. Sep 2012, 23:40
Man patīk!Tas, ka mocis izskatās civilāk, savā ziņā ir tikai loģiski – KTM arī grib meinstrīma klientu naudu, un nabassaite ar Dakaru jau sen pārtrūkusi.
3. bildē tiešām ir Adv R, 18 collu aizmugures riteņa dēļ grūtāk pamanīt, ka priekšā 21 collas disks.
Īsti neredzu, kā Tenere šo "izpogās". Var jau būt, ka 110 ZS bezceļā ir labāk nekā 150, bet KTM ar pilnu bāku (24 l) sver 230 kg, Yamaha – 261 kg (Honda Crosstourer 275 kg).
Mani vairāk (teorētiski, lol) uztrauc, cik šī advancētā tehnika maksās. Jau vecā Adv nav gluži par velti...
Manson, 29. Sep 2012, 17:59
Beidzot KTM šos uztaisījis dizainiski modernus. Vecās Adventures jau izskatījās "atpalikušas". 150 ZS gan laikam jāmāk valdīt pat uz gruntenes.Nemiers, 29. Sep 2012, 17:38
Nu ar vien skaidrāk paliek kad yamaha super tenere 1200 izpogās to KTM, pārvērušās par ielenieku kā GS, ja kas vēl 11 gada modelim redzētās super cenas tajā pašā KSM.Pauliic, 29. Sep 2012, 10:51
cerams, ka vecajam cena nokritīsiesspider, 29. Sep 2012, 01:06
Lasot aprakstu varētu padomāt, ka runa iet par sportbaikuCaramba, 28. Sep 2012, 22:43
Nu ... kuda mir katetsja Kārtējais normālais arkls tiek s.ists.MIGs, 28. Sep 2012, 19:55
Būsim reāli Adventure vienmēr ir bijsi tūrists ar endūra piegaršu.Ne pa velti bija tak arī SuperEnduro.
Šim nepatīk sēdekļa & bākas formas/novietojums. Kas tas par endūru kam nevar uz bākas uzsēsties ?!
Tūrists ar iespēju pabraukt pa granteni vai kādu taku.
Heloween, 28. Sep 2012, 19:37
3.bildē ir Adventure RGasjs, 28. Sep 2012, 19:26
Nepiekrītu Heloween.Bildēs ir tikai parastais Adventure, kas skaidri ir orientēts uz ceļu braukšanu. Līdzīgi kā GS.
Aber Adventure R (žēl ka nav bilžu) turpina savas lielā bezceļnieka gaitas. Domāju, ka visi ABS, TCS tam vai nu nebūs vispār vai būs vienkārši un pamatīgi atslēdzami.
Interesanti būtu uzzināt bākas tilpumu šam. Būtu vēl kardāns, es apsvērtu domu nodot Luftwaffi.
No otras puse labi, ka kāds vēl domā par kardānu nīdējiem, jo nu jau i Honda, i Triumph, i Yamaha saviem modeļiem liek kardānu.
Heloween, 28. Sep 2012, 18:51
Izskatās, ka KTM sāk zaudēt savas bezceļa īpašības un kļūst līdzīgāks BMW GS un analogiem. Šim pat riepas asfalta uzliktas. Vecais 990-tais izskatās agresīvāk.Bond, 28. Sep 2012, 17:51
mja, 150 lupatas un 125Nm, neslikti rādītājivarisons, 28. Sep 2012, 16:57
man patīk jāsāk domāt kur naudu dabūtoss, 28. Sep 2012, 16:16
kamēr es sapņoju par veco modeli, jau iznāca jaunais...ko nu?1-20 [21-23]