„TSS” piedāvā savu „Kawasaki ZX-10R” motora versiju
1-9
Krekls, 12. May 2009, 17:45
Target is 250 rear wheel horsepower at 9500rpm, and just shy of DOUBLE the torque of the original ZX-10R motor. This will be easily achievable, with an engine that weighs 25kg less than the outgoing four-stroke 1000cc engine.Edo, 12. May 2009, 10:21
divu taktu dzineis — rulz.martinss, 11. May 2009, 22:13
Lai nu tur kaa, bet ja lieto tiesho ieshprici ar kompja vadiibu, arii jaudas liikni pie tadas kubaturas varetu dabut normalu... Citadi jau 2T tadaa izmeraa ir merens psc.Emis, 11. May 2009, 18:03
ķipa ducatiEZ, 11. May 2009, 17:59
resurs taadam droshi ar nau nekaads lielaisSasha, 11. May 2009, 17:06
hmm... tas varētu būt interesanti, kad "nieka" 250ZS parādās starp ikdienā lietojamiem 14000 un 14500 rpm. ...Šaurs jaudas diapazons ir tipiski 2takteru dzinējiem.
marcis, 11. May 2009, 16:46
Jādomā, ka ar CO2 šim viss kārtībāenvy, 11. May 2009, 14:13
1-9