Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Ženēvā „KTM” prezentējis jauno „E-Bike”

 1-19 

Killarj, 04. Mar 2009, 13:54

40 minūtes, tas jaunajam aķim, bet uz cik ilgu laiku pietiks pēc pusgada Varbūt arī kaut ko tādu uztaisīt maģistra darbam?!?

atlants90, 04. Mar 2009, 00:20

laikam jau jaruuc passam jo jel kadu puksskkiti ssitas aperaats neizdvesiis

uldens2, 03. Mar 2009, 23:54

kapec tas pakaļrats tads tievs??Izskatas ka 90 riepa Jaudas nepietiek vai lai kadu 110 pagrieztu

kurbuls, 03. Mar 2009, 22:59

40 min MX veel vareetu saprast, bet enduro

i-moto, 03. Mar 2009, 19:31

Jā-2-taktu laikam un vēl tā aizmugurē izskatās vairāk uz 20 nekā uz 18

Gasjs, 03. Mar 2009, 16:27

Salīdzināms ar 250ccm 2-vārstu vai tomēr 2-taktu? Vārsti tā kā vedina domāt par 4T, bet 4T 40Nm no 250ccm tā kā padaudz šķiet (bez turbo ).

Naits, 03. Mar 2009, 14:56

Discavery aizvien biežāk redzami raidījumi kur elektro auto, motocikli un citi brīnumi sacenšas ar iekšdedzes dzinējiem- nenovēršāmā nākotne

Armands_L, 03. Mar 2009, 13:12

Jāgaida KTM testi

uldens2, 03. Mar 2009, 13:05

pameģinat noteikti gribetu

MIGs, 03. Mar 2009, 12:38

Nu es domāju, ka es ar nepirktu - produkts/ideja jauns un vēl daud zbērnu slimību jāizslimo, bety IBIO tehniskei paramteri ir diezgan iespaidīgi. Galvenais jau grieze šiem elektromotoriem...

kurbuls, 03. Mar 2009, 11:55

kameer nonoklaajas akjis

UDT, 03. Mar 2009, 11:52

Vispaar jau labas tendences uz tiem elektro dzineejiem, pielauju ka izmaksas un apkopes ir leetaakas.

kurbuls, 03. Mar 2009, 11:51

Sakjerei drizaak noderees zhiro efekts. Nez kaa shim agregaatam ir ar to

spoks, 03. Mar 2009, 11:29

Protams, ka progress ir laba lieta, bet es personīgi laikam nepirktu tādu mo... skaties kā gribi, tas ir heavy duty mo un ja es gāžu pa bezceļu, man vajag lai rūc, man vajag lai ir troksnis un man vajag, lai es jūtu, ka strap kājām man griežas reāls dzinējs.

MIGs, 03. Mar 2009, 11:14

Ļoti dīvaini izskatās, ka nav šaltera - izskatās ļoti pliks- tipa kautkas peitrūkst.

Nez kādu funkciju pilda bākas korķis ? Moš tur noslēpts zaretkas kontakts ?

Lai vai kā mēs te brēktu, ka patīk tonis utt, bet tas ir zināms progress un domāju, ka daudziem daud zsvarīgāk būs lai tas mocis ir jaudīgs, nevis liels troksnis. Protams, ka smuks tonīts ir neatņemama moča lieta, bet nav jau tā, ka no tā nevarētu atteikties ...

Nu tas ir progress, un ja tiks pieņemts(moš jau ir ?), ka piemēram šāds elektromotors drīkst braukt vienā klasē ar 125cm 2T/250ccm 4T tad tas viss attīstīsies vēl straujāk.

BM, 03. Mar 2009, 10:58

kross bez skaņas un dūmu smaržas.
nākotne

markelis, 03. Mar 2009, 10:57

a ar taadu nebuutu slikti uz darbu braukt. ja veel tik stunda jaalaadee

spoks, 03. Mar 2009, 10:26

savars ir ļoti pievilcīgs!

 1-19 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties