Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Modernizēti leģendārie URAL motocikli

[1-20]  21-40  [41-54] 

martinss, 24. Dec 2013, 21:26

Sencim kadreiz bija K-750... Nu ok, it kaa cits aparats, bet nu razhoshanas kultura jau bija ta pati...
Brauca vinsh ikdienaa uz darbu (atkartoju- IKDIENAA) cauru gadu gadus 20. Lidz alfaltam rudenjos-ziemaa reali bija ofroads. Elja tiesham teceja, regulari vinsh pieleja otrabotku no darbniicam sakratajaam un brauca talak. uz celja, cik atceros, isti nepalika. Brauca ta, ka klokene izdila ta, ka nometot gazi virzulji sitas pret galvu. Isak sakot, nodzina lidz pedejam. Brivdienas parlasija un brauca talak.
Ar to moci pat kartupelju vagas rushinajaam iejuudzot moci bez blakenes zirga spiljarklaa.
Vedaam sienu goviim... Isaak sakot, iists darba zirgs, ja rokas pasham neauga no pakaljas un prati vinu turet pie dziiviibas... Katram tas nesanaca, jaatziist, tapec arii lamajas par krievu tehniku...
Starp citu, shajaa sakaraa pat sencim hohma sanaca- kads draugs gribeja daudzu gadu garumaa pierunat lai shis pardod vinam to kashku- baigi labs tev vinsh, kadru dienu iet... . Sencis tik smejaas- tu pat riit ar vinju lidz darbam netiksi... Ne jau mocis ir kas, bet tas, ka vinju brauc...

cbx650e, 24. Dec 2013, 21:02

Nu manam faaterim arii bija 67 gada emka . Viss jau bij labi , tikai bendziinu nenormaali eeda nu vismaz ap 15 litriem ,( bet tas jau bij uz pusi leetaaks nekaa mineraaluudens un pie tam veikalaa )pa normaalu asfaltu un ne jau aatraak par 70 kmh .Tikai nebija atpakalaatruma .Pirms 50 gadiem bij jau OK bet shodien .
Bet lai par taadu naudu pirktu ir jaabuut slimam .

TB, 24. Dec 2013, 19:40

Gribu Urālu

VATERLAND, 24. Dec 2013, 18:39

Archy :hahah: savaadaak tas nav iespeejams

Archy96, 24. Dec 2013, 17:54

Kā tad, jopotva, es 2001 gadā biki ar urālu pavizinājos, jo nokāvu yamai motoru un man aizdeva šo arklu, laimīgākais mans dzīves mirklis bija, kad atdevu to atpakaļ (šim arī motoru nokāvu)

zazzaa, 24. Dec 2013, 17:34

Kamēr jauns gan jau nav labs ka liela dala otchechestvenogo rtransporta ... No fabrikas joprojām nāk ka no pakaļas ... Kamēr visus kasjakus nesataisisi dārzu art nevar braukt

VZ, 24. Dec 2013, 17:11

Ar nelielu piebildi, protams! labs, kamēr jauns

VZ, 24. Dec 2013, 17:10

Ja ņem vērā, ka šo moci iegādājas ne jau lai ar to uz Itāliju gāzt un biķeriem vālēt, tad ne vainas, man patīk
Un salīdzināt tiešām gandrīz nav ar ko...tas vienkārši ir URAL!
Vienkāršs aparāts sarežģītiem apstākļiem! Kaut dārzu brauc art.

markelis, 24. Dec 2013, 15:52

nebeidzamaa teema. archy - tas ir aizspriedums, jo gandriiz neviens pret tiem aparaatiem normaali neiztureejaas. pameegjini japaani remonteet ar draats gabalu un akmeni celjmalaa, liety iekshaa to ko leeja sitajos zem nosaukuma "ellja". redzees cik tas japaanis ies. shitam aparaatam ir sava nisha - tups verkjis tupiem lietotaajiem.

Archy96, 24. Dec 2013, 12:51

Ja urālam no motora netek eļļa - tad viņa ir beigusies vispār

aivarsk, 24. Dec 2013, 12:37

Skumji, ka pēc visas šīs "modernizācijas" un uzstādītās iešprices no 750cc izspiests tikai 41 zirgs un "nedaudz palielināta" grieze.
Pieļauju, ka sadalene, vārsti un ieplūdes lūkas ir tie paši "vecie labie".
P.S. aplūkojot bildes uznāk vēlme atdzīvināt arī savējo šķūnītī norakto URĀLU.

TB, 24. Dec 2013, 11:41

Starpcitu kaimiņzemē galvenie ceļi un ielas, kā arī pilsētas pieMaskavā ir daaaaaadz labākas nekā pie mums

piter, 24. Dec 2013, 10:38

pašam bijuši divi Urāli.. viens 66 gada, kas vēl tagad šķūnī stāv braukšanas kārtībā un otrs 82 gada.. 66 gada aparāts gāja bez problēmām.. uz ceļa īpaši nemēdza piečakarēt.. bija divas vainas.. degvielas karšana, kas tika novērsta uzliekot tekstolīta starplikas karburatoriem, eļļas noplūde aizmugures reduktorā.. uztaisot reduktora ventilāciju, praktiski šī problēma arī pazuda.. normāls ātrums ap 80kmh, pie nebalansētiem riteņiem atrāk sākās baigās vibrācijas.. blaķenes gan ne vienam ne otram nebija velkošās.. jaunākais aparāts bija pirkts no mentenes un tāpēc nedaudz arī nojāts.. daudz maz savedu kārtībā un pārdevu..
..domāju, ka Urals ir normāls aparāts, īpaši kaimiņzemei, kur nosaukums CEĻS ir nosacīts apzīmējums takai ar daļēju cieto vai mīksto segumu..
..salīdzināt ar japāņu brīnumiem nebūtu korekti.. neviens standarta japoškins ielas mocis neizbrauks tur kur iet cauri Urals standarta versijā..
tas būtu tas pats, kas salīdzināt Defenderi ar BMW X5..

Robciks97, 24. Dec 2013, 01:35

Štatos šitie iet uz urrā, Bretd pits arī braukā! Jebkurā gadijumā vismaz cik es zinu, nav jau nekā tāda analoga šim braucamajam. Kurš tad vēl ražo šāddu moto? Tas ka viņš ir mēsls ir cits jautājums, neesu gan braucis ar kkādu pēdējo versiju, bet ar savoka laikā ražotajiem braukt bija mocības.

bluefire, 24. Dec 2013, 00:56

Ja to dranduļetu pa daudz samodernizēs, zudīs tā klasiskās īpatnības. Cena kosmoss, bet pa 2-3 K € es tādu neatteiktos iepirkt.

martinss, 24. Dec 2013, 00:18

Pameginiet nopirkt kadu serijveida moci ar blakeni...
iesprice gan uz tada kraama kaut kaa janciigi izskataas. Bet nu ne mums, lielrazhotaju valstii, maut kaa citiem jadziivo.

Garders, 23. Dec 2013, 23:07

Tehniskie risinājumi ir puse bēdas. Galvenais ir detaļu kvalitāte. Bet no otras puses, šis id vienīgais mocis ar velkošo blaķeni.

Archy96, 23. Dec 2013, 23:05

Tik pat vien viņi maksā Krievijā, pats lētākais 5800 eiro, kas tik un tā ir sasodīti daudz:
http://motokrot.ru/ural-2013

Bet ja jau ir garantēts noiets valsts struktūrās, priekš kam kaut ko modernizēt un attīstīt, sesto žiguli arī laikam tikai nezen beidza ražot

Atvilkt, 23. Dec 2013, 22:45

Ja es nekļūdos, tad lielākais pasūtītājs šiem tehnikas izcilniekiem ir valts, kas piešķir viņus lauku reģiona darboņiem, učastkoviem utt. Un Krievija, izņemot pāris pilsētas, ir viens vienīgs lauku reģions, kur vidējam japānim nav ne detaļu, ne veikala, ne pircēja. Un pašā Krievijā, cena šiem motorratiem ir krietni vien atšķirīga...

Andris_323i, 23. Dec 2013, 21:59

Sis no serijas - "URAL" kā jebkurš "URALS", pašam priekš pabraukāšanās zaibis, bet draugiem radīt kauns

[1-20]  21-40  [41-54] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties