Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Publicēti „BMW K 1300” 2009. gada modeļu fotoattēli

 1-20  [21-40]  [41-60] 

Andreits, 20. Oct 2008, 16:44

opozītmotori ir lielākā priekšrocība, nevis bēda tikai tādēļ es to moci pirku.

Chrysler, 19. Oct 2008, 10:47

Da krāņiņu mērītāji jūs! ja jau reiz tie bēemvē ir tādi sūdi un dārgi - man ir tikai viens jautājums - kapēc vīņus visā pasaulē turpina pirkt un kapēc visa pasaule vēl nezina, cik japāņi ir forši? Kapēc tie moči kas ir atbraukuši uz Rīgu ar ne LV numuriem pārsvarā ir BMW markas? Es vienreiz pat saskaitīju - no katriem 10 močiem 6-8 ir BMW??? ā nu jā - džeki vēl nezina neko par kapāņiem....

JIHAD, 17. Oct 2008, 23:28

martin, a tiem motoriem ir loti zems smaguma centrs.

JIHAD, 17. Oct 2008, 23:01

a es neesmu BMW lietotājs, bet tāpat saku ka tas ir FANTASTIŠ!

martinss, 17. Oct 2008, 22:09

Nu jaa, lielaakaa beda ir opoziiti motori- ne visai viegli un nekompakti. Bet nu pedejaa laikaa vini sho problemu labo parejot uz rindiigajiem kaa japanjiem.

martinss, 17. Oct 2008, 22:03

Nu rashodniki, tb eljas, filtri visiem maksaa vienadi. Bet tie nav vieniigie izdevumi, izdevumi rodas arii kritienos, tad nu cik maksaa sanu plastmasas, luktori, hebelji... Tur bus citi cipari jau.

Un maz ko vacieshi raksta forumos. Manai hondai motora konstrukcija nav mainiita apmeram 30 gadus, tas jau kaut ko nozimee. Ne velti kurjeriem iecieniitie mochi ir reveres/ntv650.

Bet nu bmw lietotaji savaa zinjaa lidziigi apple produktu lietotaajiem.

Andreits, 17. Oct 2008, 21:44

eļļa 20w50 4 litri 17 eiro; eļļas filtrs 7 eiro; bremžu kluci 25 eiro; eļļakārbai + reduktoram 10 eiro (abiem mezgliem); gaisa filtrs parastais 15 eiro, K@N apm. 45 eiro, akumulators 33 eiro, ~ 10 blīves cilindru galvām no bmw dīlera ~ 6 eiro. Forumā vācieši raksta, ka šis mocis pēc savas konstrukcijas vienkāršības ziņā atbilst 70to gadu vw vabolei. Un tas arī ir tas, kādēļ cilvēki pērk bmw mocus - vienkārss, uzticams, ilgi kalpojošs, tanī pat laikā komfortabls. Ir, protams, modeļi ar elektroniskajiem amortizatoriem un vējstikliem, bet tie ir tikai daži. Arījapāņiem tādi modeļi ir. Ā mans mocis R1100s 2000.gada

JIHAD, 17. Oct 2008, 20:42

Tie kas ir braukuši noteikti arī atzīs ka BMW ir ļoti labi moči. ĻOTI LABI. Man katrs izbrauciens ar BMW ir svētku reize.

martinss, 17. Oct 2008, 19:12

Bet nu vienalga, konkretas cenas vismaz kaut kam, ta teikt, studijaa! Citadi tik taads lja, lja sanaak.

martinss, 17. Oct 2008, 19:10

Par bildeem- nesaprati ideju- runa nav par lokalo diileri, runa ir par BMW kaa tada attieksmi pret shaadiem defektiem. Konkretais gadijums spilgti to ilustree- defekts ir noveersts nakamos modeljos, bet iepriekshejie nav atsaukti un cilveeki veel brauks un riskees ar dziiviibu. Iespejams, ka istiem faniem tas liekas ok, bet man gan nee. Tas arii ir butiskaakais, kas mani atbaida no BMW istenibaa.
Un tas nav vienigais gadijums, bija arii bruukoshi ritenju diski, piemeram. Arii tos neviens neatsauca.

martinss, 17. Oct 2008, 19:05

Nu manejam japanim arii tikpat noskrejiens, gultnishi dzimtie, pajautaju principa peec. Bet mocis ir nezheliigi dauziits pa granteneem...

Tapat cik maksaas tas pats modernais elektroniskais amiitis, kas daudziem BMW ir? Nav vini muuzhiigi, ipasi ja dzen pa suudiigiem celjiem... Japanji jau ar to arii izceljas, ka vini nav modernakie, bet labs cenas un izturiibas kompromiss, ne jau velti vini dominee.

Andreits, 17. Oct 2008, 18:24

šitās bildes esmu redzējis. Gadās arī tā. Kā viens te jau minēja, Rīgā bmw dīlerim vienīgajam ir normāla attieksme pret klienu

Andreits, 17. Oct 2008, 18:21

Tā. Pirmkārt, es neteicu, ka visi japāņi ir slikti. Viņi tādi ir pārsvarā. Otrkārt, cik maksā piekaru kautkādi tur gultnīši man zināt nav vajadzības, jo manam mocim ir tikai 65 000 noskrējiens un nav nekādas vajadzības tur kautko labot Tas, ko esmu mainījis ir gaisa filtrs, eļļas filtrs, degvielas filtrs, bremžu kluči

martinss, 17. Oct 2008, 18:17

Ak jaa, par BMW un taalo braukshanu:

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

Attieksme pret klientu rullee... Es nemaz nemineeshu, kaa dalai vinu celojumiem ka reizi paredzeetiem mochiem tika ieviestas izmainjas delj kaa puteja araa gultnji kaarbaas, kaa dazhiem modeljiem luuzt pushu atrumkarbas korpusi...

martinss, 17. Oct 2008, 18:08

Andreits, nesauc citus par lohiem, nezini jau kaa pats no malas izskaties fanatiski savu "pareizo" marku aizstaaveedams.

Par nobraukumiem- ar japanju 52 gradu v-twiniem ir nobraukti 300 000 km bez probleemaam, tepat shoziem viens satika elefantetrefenaa vienu ar hondu vfr ap 900 000km nobraukumu...

Un nosauc konkretadas detaljas un cenas, piemeram, cik maksaa piekares adatu gultniishi ar bliivsleegiem?

Andreits, 17. Oct 2008, 12:55

japāņi pārsvarā tiešām ir mazas, vibrējošas taburetes, neatkarīgi no motora jaudas. DM, bmw moču motori parasti bez problēmām iet pāri par 100 tūkstošiem. Tādēļ tos arī pērk cilvēki, kas brauc daudz un tālu. Kāreiz japāņi ir domāti zīmuļiem gejiskajos kombinezonos, kas piektdienas vakarā republikas nozīmes pilsētu centrā taisa wheeliju. Un kurš lohs ir izdomājis, ka bmw ir briesmīgi dārga uzturēšana? Neviena detaļa, ko esmu savam nopircis, nav maksājusi dārgāk kā kautkādam japānim

JIHAD, 13. Oct 2008, 20:02

nesteidzies ar secinajumiem.

Archy96, 13. Oct 2008, 19:28

Jau iepriekš izsaku līdzjūtību Dzumandzi

ooze, 13. Oct 2008, 13:58

vai ejiet uz draugiem.lv un tur turpiniet savu stulbo diskusiju

ooze, 13. Oct 2008, 13:58

āksti beidziet dirsties

 1-20  [21-40]  [41-60] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties