Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Balsojam! Atļaut lietot sabiedriskā transporta joslu pilsētvidē mopēdiem un motocikliem!

 1-20  [21-22] 

vlkpc, 18. Oct 2018, 22:14

Atzīstu, ka piesiešanās oponentu trūkumiem nav labais tonis. Labā ziņa ir tā, ka parakstoties par tuvākajā četrgadē neiespējamu iniciatīvu, netiks tās aizstāvjiem izmaksāta kapeiciņa uz deguna, kā tādiem progresīviem narkopidarasiem vai panaiviem čaklīšreģionāļiem
Lai atvērtu parakstītājiem acis:
1) kājas tam visam dīgst no pastulbā čoperista bļod, kuram skauž, ka pārējie pie gribēšanas var izlīst starp rindām.
2) irb ir svētdienas, prestiža motociklists un guļ uz lauriem - ikreiz smaida, kad nav nomainījis ciparus savās iepriekšējās piecgades piespiedu prezentācijās.
3) sabiedriskā josla pārsvarā ir tur, kur jau ir divas joslas. Divas braukšanas joslas, kuru bieža maiņa var tikt traktēta kā agresīva braukšana, vai ne?
4) saskaitām kopā takšus, elektriskos, sabiedrisko, velodarastus, mājsaimnieces ar taburetēm, visam pa virsu uzliekam steidzīgos juristus ar attiecīgo dinamiku... ka tik nesakārojas veco labo slalomu

mezamaris, 13. Oct 2018, 00:17

screwy, 12. Oct 2018, 13:42

maisiņš vaig?

marcis, 12. Oct 2018, 11:27

Sab/transporta josla 90% no diennakts gaišā laikā stāv tukša. Tos dažus autobusus un drusku vairāk takšus, kas tur izskrien cauri, nevar uzskatīt par šīs joslas pārslogotājiem. Sezonas laikā moči uz ielām Rīgā ir 2..3x mazāk par visiem sab/transporta līdzekļiem. Kur Tu redzi traucēkli? Labāk ir līst starp rindām, kas tā īsti CSN nav ne atļauts, ne aizliegts. CSDD kursos O.Irbītis teica, ka policistiem būtu jāspiež roka motociklistiem, ka viņi samazina korķus un atslogo satiksmi.

Tālāk par Tavu 'intelektu'..
Viedokļa paušana bez viedokļa paušanas, bet tikai tieša diskusijas dalībnieku nodiršana liecina par zemas klases izglītības līmeņa vāru veģetēšanu vienīgajā rievā/vagā, kas pāriet taisnajā zarnā.
P.S.
Iespējams, ka Tu pats atsedzies, kā kārtīgs proletariāta balsotājs par Saskāņu.

Andreits, 12. Oct 2018, 09:24

vlkpc, man jau tagad ir gan sabiedriskā josla, gan grants apmales, gan arī trotuāri, ja nepieciešams. Šeit jautājums ir tikai par vispārpieņemtās prakses atzīšanu attiecīgās nozares normatīvajos aktos.

vlkpc, 11. Oct 2018, 23:57

Cienījamie vidusskolnieki M, Acipars, A u.c., jūs nupat sevi atsedzāt. Jums trūkst tādas rievas pelēkajā vielā, kuras tikai dienas nodaļa un kojas var iedzīt. Attiecīgi trūkums tiek kompensēts ar pautiem, aknām un vēlmi balsot par KPV. Nu nebūs Jums sabiedriskā josla

Andreits, 11. Oct 2018, 09:59

aizveriet mutes un vienkārši parakstieties

marcis, 08. Oct 2018, 11:58

Man liekas, ka dažiem nva kaut kas kārtībā ar loģiku - labāk palikt un līst starp joslām, nekā brīvi izbraukt pa A joslu un viss. Ne tie autobusi tur ir tik daudz, ne takši. Gan arī tiem dažiem nūģiem pie auto stūres būs mierīgs prāts, ka moči vairs nelien gar viņu spoguļiem, gan motocikliem vieglāk.

Kādreiz skeptiski skatījos uz ideju par motociklu sab/trans joslā, bet tagad atbalstu. Tie moči pat sezonā nav tik daudz, ka traucēs sab/transportu, nemaz nerunājot par rudeni.

Ki, 06. Oct 2018, 01:41

Starp citu, es par to, kāpēc močiem un auto ir vienādi sodi par ātrumu, bet auto un smagajiem nav vienādi, esmu daudz domājis. Un neko tā arī neesmu sapratis.

Dusmulacis, 05. Oct 2018, 18:59

Lai nav divreiz jāiet uz Saeimu, jāpieliek klāt ka var pa pretējo joslu šķērsojot nepārtrauktās līnijas, apdzīt pie nepārtrauktās, +20 nav pārkāpums, ripināties pa gājēju ceļiem, īpaši ja priekšā jūra. Lai nav ka tikai prasām, par tālajām gaismām dienas laikā iebaksta acī ar netīru pirkstu.

Ki, 05. Oct 2018, 18:35

cnn: labi, labi. ja es Tevi paklausītu un *darītu* - izveidotu normālu juridiski korektu iniciatīvu un sāktu vākt balsis?

Tad tak cnn nāktu čīkstēt, ka šķeļu sabiedrību un pietiek mums ar vienu iniciatīvu.

Archy96, 05. Oct 2018, 04:41

Balsojiet un beidziet pļūtīt.

vlkpc, 04. Oct 2018, 22:04

Piekrītu mezamaris un S19. Nevēlos riskēt ar legālu līšanu starp rindām. Un.., tas ir bīstami, jo autosi pat skatoties labo pusi labāk pārredz. Vai tiešām idejas atbalstītāji nav redzējuši manevru, kad no aizmigušas rindas kāds izlec uz sabiedrisko, lai apsteigtu visus pie pēkšņa zaļā???

cnn, 04. Oct 2018, 12:54

Palasot komentus, saprotu ar vien vairāk, ka latviešī ir tādi īgņas.. A varbūt nebūs. A varfbūt nevajaga. A kāda jēga.. Un tā arī ir biznesā. A ja nesanāk. A ja neizdodas.. Tādā ziņā mums jāņem priekšzīme no krieviem. Viņi daudz nedomā. Ir ideja, daram. Un arī krievi ir vairāk veiksmīgi uzņēmēji, nekā letiņi.
Davaj latvieši, beidziet īdēt. Daram!

Piekrītu spokam!

spoks, 04. Oct 2018, 08:56

man liekas, ka motobraucējam ir drošāk braukt pa A joslu, nekā līst starp auto, līdz ar to jau pēc šīs būtības es atbalstu.

RudaisVells, 04. Oct 2018, 08:37

Man gan par manabalss vienmēr ir bijis šāds iespaids:
http://www.cehs.lv/myballs/

mezamaris, 04. Oct 2018, 00:20

Baigā jēga malties pa šo joslu kopā ar sabiedrisko transportu,takšiem,elektromobīļiem un velosipēdiem?
Plika diršana.Asociācija kārtējo reizi rada ilūziju,ka pūlās Tavā labā.

Ki, 03. Oct 2018, 23:48

Laba ideja sačakarēta ar nepareizu tehnisko izpildījumu. Valsts šim nekad nepiekritīs, jo "autobusa josla" uzliek konkrētus pienākumus pret Vīnes konvenciju.

Tā vietā jāprasa ļaut uzstādīt papildzīmi - moto.

Valkyrie, 03. Oct 2018, 23:42

Vai tad pa A joslu jau tagad nevar/nedrīkst braukt visi motociklisti, kuriem vārdā vai uzvārdā ir A burts?

S19, 03. Oct 2018, 21:37

Neesmu pārliecināts ka tas ir nepieciešams kamēr mums ļauj braukt sastrēgumos un ne tikai starp rindām

 1-20  [21-22] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties