Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Mans 1.treniņš

 1-20  [21-24] 

kasinsh79 12. May 2012, 09:18

+ arī www.motoaplis.lv

Vecais_Archa 12. May 2012, 09:14

Viss info par treniņiem 333 un ne tikai,durka.lv.

VATERLAND 11. May 2012, 06:29

Shitaa ir lloti veetiiga shtelle. Labpraat dariitu ko liidziigu,citaa vieta un apstaakllos.

asdf 10. May 2012, 23:01

Skaties diskusiju Slēgtas teritorijas/ trases treniņiem. Tur arī linki uz Durkas un Motoapļa lapām.

Putnis76 10. May 2012, 22:45

es akal atkārtošos, kur infu var dabūt par šitajiem treniņiem?

bluefire 10. May 2012, 15:05

Viss ir labi, tikai par daudz vienādu bilžu

xmax 10. May 2012, 13:47

Pēc savas pieredzes varu teikt, ka ir jābrauc uz trasi patrenēties - sajust savas spējas iebraukt līkumā un pats galvenais iemācīties bremzēt - to liekākā daļa neprot - ko var ļoti labi novērot treniņos!!! Domāju ka vienu daļu no bājāgājušamiem tas glābtu...

Negantelis 10. May 2012, 13:25

Archyjam ir šādas tādas iemaņas motorus jaukt un krāmēt kopā uztrenētas.

cnn 10. May 2012, 12:20

Motobraukšanai tāpat kā seksam - nav robežu!

Archy96 10. May 2012, 01:01

Nu es varu pateikt iz savas pieredzes, kad gūtās zināšanas un iemaņas trasē, ir vairākas reizes mani izglābušas uz ielas no pamatīga crasha, kur bija jārīkojās ātri un pārliecināti, reāli izvērtējot esošo situāciju un savas iespējas. Pilnveidoties vajag un man tas patīk. Tagad pēc 15 gadiem uz šosejnieka, uzkāpjot uz krosača, atkal saprotu, ka ne sūda braukt nejēdzu, bet nu jau pusgada laikā šadas tādas iemaņas ir iegūtas, tā kā motobraukšanas ziņā - attīstībai nav robežu

MIGs 10. May 2012, 00:38

rukitis - nesaskatu jēgu šai tavai tukšajai runāšanai, ka tu tam visam nesaskati jēgu.
Ja tu nevēlies pilnveidoties tad tā ir tava problēma un nefig brīnīties, ka citi vēlas attīstīties !

deMarco 09. May 2012, 23:57

rukit, kā jau te minēja - iemācīties braukt ar moci ir ļoti liela nozīme, ja gribi galā nonākt sveiks un vesels.
Tikai iebraucot trasē tu saproti, ka īstenībā ne sūda nemāki braukt ar moci.
Vislabāk to saprot 1. treniņā, kad kāda dāma uz moča aiziet garām kā stāvošam
Protams, trase nav iela, bet liela daļa no moča kontroles principiem jau nemainās.
Saproti savas, moča un riepu robežas; ko vari darīt un ko ne.
Piemēram, to, ka bremzēt mierīgi var arī līkumos un to, kur skatīties uz ceļa, lai līkumā neaizmauktu pa taisno (kā jau Škapars te minēja)

rukitis 09. May 2012, 23:14

jā jā, aktīvie braucēji, mums tas ielas nav tādā stāvoklī, lai pa tām 'aktīvi' braukt, ejot nepārredzamā līkumā tu nevari paredzēt vai tur būs smiltis, eļļa vai kāda pagale ceļa vidū.

TB 09. May 2012, 23:13

Par cenām pie Shkapara... nav nekas tāds ko katrs no mums nevarētu atļauties

rukitis 09. May 2012, 23:10

nez, man ir pretējais variants uz līkumiem, pirms līkuma mīziens, a līkumā saproti, ka pa lēnu

The_Fireman 09. May 2012, 23:01

Un cik tad tads viens treninsh maksa?

kidd 09. May 2012, 22:47

333, kad ir slapš, tad ir samērā briesmīgi. tikai vienreiz tur esmu braucis uzreiz pēc lietus - brūno rāvu nonstopā. Bet es jau arī braukt nemāku

TB 09. May 2012, 22:46

next 3dien būšu uz strīpas, ja lietus nelīs... vēlāk arī būs jāmēģina pa slapjo

shkapars 09. May 2012, 22:43

jā, TB bij progress gana labs, tagad galvenais, lai neaizmirstās

shkapars 09. May 2012, 22:42

arī nebraucot uz trasi jēga būs tad, kad pienāksi pie kāda līkuma un .. bļ .. par ātru .. aha, izsēžamies, paspiežam tur, nenobīstamies, jo trasē braucu vēl ātrāk, skatos tur un mierīgi izbraucu līkumu. nevis ieķeras bremzēs un pārgrieztām acīm brauc taisni.

 1-20  [21-24] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties