Treniņi Spānijā - Valencia / Cartagena
1-20 [21-35]
Niksons 14. Apr 2012, 22:17
Laba atskaite un ļoti smukas bildesRolanc 14. Apr 2012, 12:12
Paldies! Teicams ieskats! Fotogrāfam arī žetonsJZ 13. Apr 2012, 17:13
>deMarco2 priekšējās, 4 aizmugurējās, bet reāli es nenobraucu visas astoņas dienas.
edzulis 13. Apr 2012, 17:00
Labs reportsdeMarco 13. Apr 2012, 16:43
Par dilumu es īstenībā to pamanīju Renāra bildēs no Cartagena's.Cik apmēram riepas/komplekti aiziet uz šitādu pasācienu? Cik rupji tur tas asfalts ir?
zakits 13. Apr 2012, 15:02
Liels paldies par apjomīgo reportāžu.Bildes arī foršas.Un vispār jūs esat malači.Nerzaveika 13. Apr 2012, 01:49
Mugello ir verts aizbraukt,biju 2007,nevaru vardos istasti,atceroties zosada veljoprojam...ASSEN braukshu nakamnedel atbalstit Gariku 20-22.04Apakshklase zem WSBK
KTM EUROPEAN JUNIOR CUP
Archy96 13. Apr 2012, 00:46
Protams, viss atkarīgs no sava budžeta un mērķa, kas ir nosprausts, skaidra bilde, ka šāds Spānijas variants nebūs pa lēto un tīri no lietderīguma/ekonomiskajiem apstākļiem raugoties, labāk gasēt pa Čehu, Poļu, Slovāku trasēm. Bet šāds plezīrs jaunajā gadā pa moto līniju tomēr savā ziņā ir "priceless", ko reizi dzīvē vajadzētu izmēģinātJZ 13. Apr 2012, 00:15
>Archy96Nu taisnību sakot, ja grib tieši trenēties un gatvoties sezonai, lai piedalītos sacensībās, tad šāds brauciens īsti nav tas labākais variants salīdzinot price/performance, jo 8 dienas nonstopā braukt... nū, nezinu. Bet, ja ir vēlme ziemas vidū pakaifot un vizinoties ar močiem Spānijas GP trasēs sagaidīt Jauno Gadu, tad tas ir tas ir "real deal"!
Domāju, ka labākais variants, laio gatavcotos secenēm ir treniņi 3, maksimums 4 dienu garumā mēnesi vai pāris nedēļas pirms sezonas sākuma(ja nu vienīgi ir tik daudz kāposta, ka visu ziemu var katras trīs nedēļas maukt uz Spāniju un trenēties "ņeothadja ot kassi". Pie tam par to piķi, kas tika iztērēts tur, varētu aizbraukt uz gandrīz 3 track days tuvāk esošam trasēm, piemēram tādām, ka Poznaņa.
Archy96 12. Apr 2012, 23:57
Nu tā - ir uz ko tiekties, tāgad jāsēž un jādomā, kā vairāk naudas nopelnīt, lai var arī kādreiz tā ztvilkt pa skaistoJZ 12. Apr 2012, 23:52
>Vecais_ArchaNē, nē - tādos "track days" nekāda nolikuma attiecībā uz riepām nav (ja nu vienīgi piedaloties pašu "trac day" rīkotāju vietēja mēroga sezonas čempionātā).
Bet braucu ar gieztajiem D211GP, pirmkārt, tāpēc, ka Latvijas, Baltijas vai jebkurā citā FIM vai EUM čempī Superstock 600 klasē pēc nolikuma būs jābrauc tik un tā ar grieztajām riepām. Otrkārt, Dunlop nemaz nepiedāvā sliku uz man nepieciešmo izmēru priekšai 120/70 un aizmugurei 190/55. Dunlop sliki KR106 nāk izmērā 125/80 priekšai un KR108 195/65 vai 200/65 pakaļai.
Jā, protams, ka fonā esošā fūre ar tik pat iepaidīga izmēra piekabi ar milzīgām BMW emblēmām ir Papas Pap-mobīlis! Laikur mēs nebraucām, cilvēki uz šosejas citās mašīnās vai ielas malā skatījās atplēstām mutēm
Nē, Archa, abi Tevis krāsotie būri ir veseli un bez nevienas skrambas. Kā jau rakstīju - paveicās, ka vietā, kur trasē pazuda bremzes, bija asfaltēta nobrauktuve jeb trases daļa citai braukšanas konfigurācijai, pa kuru arī veiksmīgi aizbraucu bez vārtīšanās pa oļiem
Viks 12. Apr 2012, 22:21
par tiem grieztajiem arī aizdomājos! Pasākums jau izskatās fantastisks un apraksts arī lielisks!Vecais_Archa 12. Apr 2012, 20:57
Kāpēc brauci ar grieztajiem,nevis slikiem?Nolikums?BMW fūra Papas vai piestūmāt nofočēties?
Nu tad vienu būri,cik saprotu,piebeidzi.
Kopumā izskatās PASAKA.
shkapars 12. Apr 2012, 20:35
JZ, uz Mugello var braukt, kad būs vēl vairāk iekrāta nauda, jo tur iznīcina riepas tikai tā. ir viens gaaarš labais līkums kalnā, kur iet diezgan ručkā, laba saķere un viena puse riepai lupatās. Viss stāvlaukums bij pilns ar izmestām riepām, kam labā puse noplēsta, bet kreisā knapi piebraukta.kasinsh79 12. Apr 2012, 20:13
Lūdzu manu komentāru neuztvert personīgiIdeālā pasaule. Pieredzējuši un nopietni vīri. Vismaz vienu zinu kā nopietnu braucēju. Lielisks laika pavadīšanas veids. Nopietna tehnika. Viss skaisti, bet kopumā neaizrauj, sorry
Bet nu tik un tā, jaunajiem/citiem ir uz ko tiekties.
bluefire 12. Apr 2012, 17:16
Ir skarbi, bet atvilkt no sirds ir to pūliņu vērts. Neviens pludmales holidejs nestāv ne tuvu tam fīlingam.JZ 12. Apr 2012, 15:39
>marcis>jurro
>deMarco
Jā, par Pirelli varu teikt, ka Diablo Supercorsa ir ļoti labas riepas un ne ar ko nav sliktākas par D211GP. Vienam labāk patiks Pirelli, otram Dunlop. Tā pat ir jāpiemin, ka vienā trasē SC strādās labāk, savukārt citā D211GP.
Kā pluss Supercorsai ir tas, ka sākot braukt, viņa ļoti ātri uzsilst un jau pēc viena apļa var sākt braukt diezgan ātri. Kā vēl viens pluss ir tas, ka Pirelli vienmēr ir bijis lētāks nekā Dunlop (runājot par sporta riepām gan te LV, gan arī ārzemēs), tāpēc īsti nevaru piekrist Tev, jurro, par cenu.
Kā mīnusu var minēt to, ka pēc maniem novērojumiem, Pirelli tomēr dilst nedaudz ātrāk, kā Dunlops. Ja nu vēl gadās, ka ir nepareizi ģeometrijas vai amortizatoru regulējumi, tad laikus neizkontrolējot var noplēst to riepu 20 minūšu laikā. Bet tas attiecas ne tikai uz Pirelli, bet uz visiem ražotājiem. Protams, ja virsū stāv "hard" vai "endurance" sastāva riepas, tad tas nebūs tik izteikti.
Galvenā atšķirība starp Supercorsu (SC) un D211GP ir riepas karkasā. SC ir mīksts karkass, tā vieglāk lokās, līdz ar to ātrāk uzsilst. D211GP karkass ir stingrs, līdz ar to tajās var pumpēt zemāku gaisa spiediens, par ko pieminēja deMarco, bet abos gadījumos jau tiek panāksts tas pats - lai riepas karkass lokās un ģenerē siltumu, jo riepa uzsilst nevis no tā, ka gumija saskaras ar asfaltu, bet gan no tā, ka riepas karkas zem slodzes tiek deformēts (paātrinoties, bremzējot vai braucot līkumus).
Zinu, ka pagājušo gadu Pirelli sāka piedāvāt SC jaunu SC aizmugurējās riepas izmēru - 180/60 līdz šim pieejamās 180/55 vietā. Bet galvenās izmaiņas jau bija ne izmērā, bet riepas karkasā. Pirelli spēra soli Dunlop virzienā un jaunā riepa bija ar mazliet cietāku karkasu, bet ne tik cietu kā D211GP. Ar jauno riepu neesmu braucis, bet cik dzirdēju, jaunā riepa strādā ļoti labi. Kā piemēru var minēt Vācijas IDM, kur Supersport klasē visi brauc tikai ar Pirelli vai Dunlop. Pēc rezultātiem var redzēt, ka pirmajā desmitniekā spēku sadalījums starp abiem ražotājiem ir +/-50/50. Vienā sacīkstē uzvar sportists ar SC, citā ar D211GP.
Līdz ar to, ja mēs runājam par mūsu "vidējā braucēja" līmeni, kas piedalās Durkas, NotMīzing vai LaMSF C klases sacensībās, neredzu nekādu jēgu obligāti braukt ar D211GP, tikai tāpēc, ka, piemēram, Superbike ātrākie braucēji arī brauc ar tām.
Kā vēl vienu plusu par labu mīksta karkasa riepām var minēt to, ka tās, kā daļējs amortizācijas elements, labāk absorbē visas bedres un nelīdzenumus, kas Baltijas trasēs ir atliku likām. Līdz ar to, ja motociklam nav priekš braucēja atbilstoši amortizatoru regulējumi, tad braucot pa tiesm pašiem Biķerniekiem komfortablāk braucējs jutīsies ar SC. Vārdu sakot - mīksta karkasa riepas nedaudz kompensē trūkumus nepareizu amortizacijas "set-up" regulējumu gadījumā.
De Marco - Tavai piezīmei par nepareizu riepu dilumu nepareiza spiediena vai regulējumu dēļ var gan piekrist, gan nepiekrist (ja Tu runā par manu moci). Piemēram, Valensijā varēja darīt ko gribi -eksperimentēt ar spiedienu, mainīt "preload" un "rebound", bet kreisā riepas puse tika plēsta tik un tā. Un tas bija pilnīgi visiem braucējiem, un neatkarīgi no tā ar ko tie brauca - Pirelli, Dunlop, Michelin vai Bridgestone. Pats biju aizgājis uz trases riepu maiņas punktu un runāju ar riepu tehniķiem. Vienīgais risinājums uz laiku - "hard" satāva riepa.
bluefire 12. Apr 2012, 15:24
Ja kas, cik uz deguna apm šāda izklaide sanāca?1-20 [21-35]