Pēcpirkšanas remonts.
1-15
mazais83 16. Mar 2012, 14:20
Paldies par ieteikumiem...Man par to Afrikas pakalējo daksu jau ir teikusi, laikam taa arii buus jaadara bet kad naudinas paraadiisies pagaidām tā jau daudz sanācis ielikt SIIKUMOS
Pa krosa trasi gluži nedomāju braukt, bet pa mežiem gan kā zinām nesanāk jau visu laiku pa cietu virsmu braukt, tāpē nākamgad jau padomāsim par pārbūvi NOPIETNĀKU.
Negantelis 15. Mar 2012, 18:03
jau eju skrūvēt turbīnuArchy96 15. Mar 2012, 02:40
OK, uz šo sezonu būs sportiskāks braucamis, tad varēs salīdzinātNegantelis 14. Mar 2012, 16:30
A man patīk.Kā redzēji var pa kalniem, var nobraukt dienā virs 1100 un pakaļa nenokrīt un ikdienā aiz kursantiem pa bruģi visu dienu laist.Kur vēl labāku universālo mo.Zirgu 100 Nm arī 100.
Neiet jau runa par to kas tevi saista vai nē, katram jau savs patīk.
Vai tā braukšana kas bija Austrijā un It bija mierīgā touringošana? Tad kāpēc tu nebrauci manam ziloņizmēra mocim kilometru pa priekšu,bet blakus vai aizmugurē ar sakostiem zobiem.
martinss 14. Mar 2012, 16:08
Aizmugureejaas dakshas gultniishiem veel nav tik traki, visvairak javaktee prolinka triijstuura gultniishi, IPASHI tas, kura amortizatora gals nak klaat- tur delj nepietiekamas vietas ir planaaki blivsleegi kaa parejos divos punktus. Rezultataa vini atri izbeidzas. Principaa rekomendeeju visus triijstuura bliivslegus nopirkt jaunus, daudz letak kaa gultnjus mainiit.Par stiklu panelim- labak no kada polikarbonata izgriezt, gan jau kads kantoris kaa kvillers to izdariis.
Ja gribi mezhus art, motora sargu vajag nopietnaku, es ipashi nealejos pa mezhiem, bet man vinsh apakshaa ir lupataas jau. Plus shis "sargs" nepiesedz visu motora apakshu, var to pashu eljas filtru sasist...
To blekja kedes sargu ieteiktu pret orginalo samainiit, vinsh meedz noluuzt vietaas, kur pieskruuveets. Orginalais plastmasas iztur daudz vairaak un nepaliek salociitaa stavoklii pec negadijuma.
Tapat iesaku padomaat par africa twin pakalejo dakshu, ja nedomaa moci pec paris gadiem pardot.
Archy96 14. Mar 2012, 12:27
DLs ir taisīts kā universāls motocikls, lei derētu visam, bet kā mēs zinām, kas der visam, tas neder nekam. Nu tādai mierīgai tūringošanai vēk OK, bet pa lielam man šādi motocikli absolūti nesaista, tāpat kā visi ziloņveidīgie BMW boxeri, kuriem ir vesela apdauzīto fanu armija.Atvars 14. Mar 2012, 12:07
Odometra stikliņu vari taču stiklinieku darbnīcā izgriezt!Negantelis 14. Mar 2012, 00:00
man gan liekas.ka tas ir viens no jēdzigākajiem.un tagad pierādi pretējo
Archy96 13. Mar 2012, 21:50
Neapvainojies Neganteli, bet Tavs endūrs, ja to tā vispār varētu nosaukt, ir viens no nejēdzīgākajiem motocikliem ever.Negantelis 13. Mar 2012, 18:34
Archy kad tev būs endūrs.Piemēram tāds kā mans, kā tu teici autobuss.
elf 13. Mar 2012, 15:04
Aizmugures dakšas gultnīšus izmazgāji ,sasmērēji vai gaidīsi kamēr sarūsē un sabirst!Tāpat ar priekšas dakšas gultņiem.Freak 13. Mar 2012, 13:31
Savam arī dugas gatavoju ,jānomaina eļļa un tad jau būs gatavs Latvijas bezceļiemArchy96 13. Mar 2012, 13:26
Tā ir, es te pagājušo gadu biju baiku izrāvis uz ielas līkumu izmest - tāds raskolbassfreerider 13. Mar 2012, 09:48
Jā, tā ir Neganteli!Latvijā ar vien mazāk paliek ceļu, par kuriem var komfortabli braukt ar šosejniekiem.....
Esmu iegādājies līdzīgu šim soft enduro, nesteidzīgiem ceļojumiem un pārbraucieniem pa Dzimtenes ārēm un mežiem.
Pirku Anglijā(paldies Zigmundam), vecu kā pasaule(15gadi)Aprilia Pegaso 650 (1997.), bet ļoti, labi koptu ar smieklīgi mazu nobraukumu un pašlaik tiek pabeigti pēdējie servisa/tūninga darbi(riepas, dugas, koferis, eļļa,filtri, ķēdes, zobrati utt
Negantelis 13. Mar 2012, 08:57
Jēē.Varbūt tās ir tikai manas iedomas, bet liekas ka pēdējā laikā arvien vairāk braucēju kas izprovējuši gludā ceļa braucamos ir sapratuši ka LV nav tā zeme kur nesaspringstot un nekratoties braukt ar citu NE enduro moci. Vidējo un lielo endūru kļūst vairāk?
1-15