Degvielas patēriņš (LV -> NO)
1-16
Modrs 09. Nov 2011, 18:40
pacankings paļubomu ir labāks
nemidoff 09. Nov 2011, 14:52
Karbīzers ir way to go,reizēm noraustās,nošķaudās,bet ir labi
Bet par šito galeriju es normāli ierēcu

Resnais 09. Nov 2011, 13:27
Ieliniekam varbūt šprice ir labāka, bet ne jau bezceļu aparātam. To apliecina arī Yamaha, jo savam 2011. gada 4x4 kvadrim ir atkal uzlikuši karburātoru. Šprices netur dubļus un ūdeni.
marcis 09. Nov 2011, 13:10
Tā jau ir, mūsdienās karburators ir anahronisms
Pieļauju, ka ūberoldskūlīgie raceri šobrīd izspļauj savu tējo, šo lasot, bet man ar karburatoriem nekad nav paticis

Archy96 09. Nov 2011, 13:04
Protams, nebija jau variantu, es to no pieredzes saku, ar visiem karburātormočiem, kas man bijuši, vienmēr ir bijusi čakarēšanās kaut kādā momentā, bet ne ar vienu inžektormoci
VATERLAND 09. Nov 2011, 12:45
njaaa....dazzam patiik pa zemi,skaidrs
Bettt,par shprici viennoziimiigi-gan ekonoomiskak,gan nekaadu choku.....
marcis 09. Nov 2011, 12:40
Archy, uz ko tad pirmo automašīnu un moču iešprices vadība būtu gājusi? Uz radiolampām?
Archy96 09. Nov 2011, 12:26
Karburātors vispār ir viens no visu laikmetu un gadsimtu stulbākajiem izgudrojumiem
Balzaks 09. Nov 2011, 12:16
Man jau pašam arī nepatīk, ka pie tik nelielām ātruma izmaiņām, degvielas patēriņš lēkā pa litriem.Negantelis 09. Nov 2011, 12:03
iešprice rullē.Labi ka man vairs nav karbūži mocim,braucu parasti gandrīz divreiz fiksāk a patēriņš tāds pats vai vēl mazāks.
DB 09. Nov 2011, 11:37

Manson 09. Nov 2011, 11:34
Jā, toč te viens ar plankingu aizrāvies
Balzaks 09. Nov 2011, 11:34
Tas bija jūlijā, kad vēl plankings bija nedaudz aktuāls.
UDT 09. Nov 2011, 11:31
Plankings tacu vairs nav modee - tagad ir betmenings.1-16