44 dienas Eiropā
GB 26. Aug 2011, 11:12
Visu cieņu! Par izturību, par drosmi laisties tādā avantūrā praktiski bez nekā.andrr 23. Aug 2011, 21:15
super !SasperJods 20. Aug 2011, 22:34
Lielisks ceļojums .... smuki un nesteidzīgi, komforts gan ticis upurēts izmaksu altāra priekšāNegantelim ... visi jau netiecas piedalīties dzelzs pakaļas maratonā, bet var arī nesteidzoties baudīt ceļojumu caur svešām vietām.
kasinsh79 20. Aug 2011, 22:30
Ne jau motociklā ir vaina, bet gan gribēšanā braukt Vienmēr esmu domājis par šo, valda stereotips, ka ceļojumos jābrauc ar tūrisma/enduro moci, ka tas jānokrauj ar somām utt., bet gribas taču BRAUKT un baudīt tos ceļus. Pats ideālākais variants vispār būtu visas mantas atstāt viesnīcā kādā kalnu reģionā un izbraukāt (dinamiski, aktīvi) to apkārtni krustu šķērsu tā, kā tas tiek darīts ikdienā vai trasē, varbūt pat ar kārtīgu superbaiku. Vot tā ir atbalstāma štelle, nevis tās n'tās kastes, somas, bākas somas un citādi liberiņi priekšā un pakaļāNegantelis 20. Aug 2011, 21:09
mazohisms,bet apskaužams.Bez normāla ekipējuma,bez somām, ar nepiemērotu motociklu un vēl divatā.Bez Gps viss sanāk ļoti ilgi.Nav jau brīnums ka 44 dienās tikai 10,000 km. Man parasti sanāk ap 6,000 10 dienās.
Novēlu iegādāt piemērotāku motociklu un turpināt ceļot vēl ilgāk,nu uz mēnešiem 3.
un parādīt līdzbraucēju.
ivis-ktm 20. Aug 2011, 20:52
Super bildes, super apraksts un arī brauciens super.Bet kā to visu vienā braucienā var sagramot?Joske 20. Aug 2011, 09:12
Fantastisks ceļojumsmezamaris 20. Aug 2011, 00:41
Vienkārši lieliski!R3T 19. Aug 2011, 18:56
Respect! super brauciens!Sliktais 19. Aug 2011, 18:30
Nevar nepiekrist Vaterland, topkeiss ir baigi labā lieta, tā kā turpmāk par bagāžas risinājumiem jāpiedomā Skatoties bildes, tā vien gribas nākošo vasaru . Pats galvenais, ka pašiem patika brauciensVATERLAND 19. Aug 2011, 18:04
Jeezus Marija, un Sliktajam neienaaca praataa shim censonim ieteikt nopirkt Givi 52Litriigo topcase?!Es varu vien briiniities par taadu mazohismu, ja jaavaalee 10K un visur jaasataipa taas somas kaa kkaadiem Spriidieshiem par apkaraameeto braucamo var par nepiemineet.....
tas pats attiecinaams uz ekipu un Navigaaciju nu tajaa pat Niiderlandee, nu nav iespeejams normaali vaaleet,ja nav Satnava. Tur nav laika luureet kkaadaa kartee, kad apkaart mudzz satiksme un vairaakos liimennos vienlaiciigi + pieca joslas katraa virzienaa....
Par Warshavu - loooti ideaali ir tur maukt cauri pa nakti, un Poznan-Warshawa baanis ar saviem 160+km/h ir nesliktaakais veids, lai paaris h izpleestos uz Vaterlandes plashumiem. nevis vilkties caur taam djerewnnaam ar 2 radariem katraa....
Par pashu cellojumu - cmuki, diez kaadeell censonis brauca atpakall
Didii 19. Aug 2011, 17:20
Glītas vietas apskatītas, iespaidīgs ceļojumszum-zum-rrr 19. Aug 2011, 16:56
Es tik tagad "iebraucu" story, laikam žirafe. Patīk lasīt grāmatas - līdzīgs kā tev story ir Mikam Karteram (Mike Carter) "Uneasy rider" - tikai viņam nav meitenes, bet ir 40-gadnieka krīze. Lai veicas atrast darbu!peecis 19. Aug 2011, 15:21
es toč neizturētu divatā tādu gabalu
par Varšavu gan nepiekritīšu, šo to tur var atrast
varbūt ieliec karti ar aptuveno maršrutu?
Zais 19. Aug 2011, 14:20
+1Pats šovasar notirinājos pa pasauli 47 dienas (lai gan ne ar mopēdu), tāpēc zinu, kā tas ir. Ceļot ir forši!
zum-zum-rrr 19. Aug 2011, 14:18
Forši! No rīta atklāju un tas draudēja ar darba kavēšanu, bet pacietos - atnācu - izlasīju. Nu ļoti forši - maršruts, bildes un paveiktais. Malači! Zināma sajūta, kad ir tik daudz ko redzēt un baudīt, bet laiks braukt ... Vai nav tā, ka maršrutu varētu/gribētu pastiept uz, piem., pus gadiņu?Coool 19. Aug 2011, 12:51
martins, uz Himalajiem brauksi!martins 19. Aug 2011, 12:48
Paldies par labajiem vārdiem! Galeriju izveidoju iedvesmai, jo pats kādreiz esmu skatījies svešas galerijas un sapņojis.deMarco, ar couchsurfing visforšāk ir palikt kaut kur ārpus pilsētas, cilvēki nav tik bieži apciemoti un interesantāk. Vēl šur tur palikām pie draugiem. Un gadījās arī tā, ka nebija kur palikt, bet ja nāk miegs, arī pludmalē / parkā ir ērti. Kempingos palikām Šveicē. Tur dzirdējām daudz "laipnus" vārdus par telts neesamību, tomēr ne tikai tikām nosaukti par "stupid", bet saņēmām āra kafejnīcas lietussargu.
Bremzes turēja visur, tomēr Spānijā sapratu, ka kalnos priekšējās uzlikas dilst pārāk ātri, tādēļ iemācījos papildus bremzēt arī ar aizmuguri. Pēc pāris slīdēšanām trasē lietoju tikai priekšu, bet braucot divatā izsvarojums tomēr ir cits un bieži ir forši piebremzēt ar aizmuguri tā, lai motocikla bāze nesaīsinās. Atbraucot priekšā kreisajā pusē uzlikām jau bija robi izrauti, bet pietika.
Ekipējums nav vajadzīgs tikai ātrajiem gāzējiem, Alpos vai Vidusjūras piekrastē aiz nākamā līkuma var būt arī autobuss.
Minētās izmaksas ir uz abiem. Un līdzbraucēju bildēs neredzat (labi, vienā redzat, bet kurā - neteikšu), jo man patīk privātums, bet te tomēr ir atklāts internets.
Patiesībā vēl varētu rakstīt un rakstīt, jo piedzīvojumi gadījās katru dienu, katrs satiktais cilvēks bija aprakstīšanas vērts un vēl varētu zīmēt kartes, bet visu nevar uzrakstīt internetā, daudz kas jāizdzīvo pašam. Vai vismaz jāatstāsta ciemos atnākušajiem draugiem
drosele 19. Aug 2011, 11:58
Fantastiskišādiem dzīves mirkļiem ir vērts dzīvot un nevajag skaust, vajag pašiem saņemties un to atkārtot
Izmakas es teiktu pa lēto, es gan ar tādu ēšanas tūri ilgi neizturētu
bluefire 19. Aug 2011, 11:37
Apskaužams ceļojums