NORGE-LATVIJA-NORGE
1-20 [21-30]
martinss 12. Apr 2012, 12:51
KM tiishana celojumos nekad neesmu sapratis, uz tas pashas klints pec kapiena nosedetajm kadas paris h lai vnk tiesham sajustu, ka esi tur bijis, mierigi paseedi, pa dziivi padomaa, ar kolegjiem aprunajies... Tada mieriga pabushana celojuma vietaas arii veido to sajuutu par celojumu.martinss 12. Apr 2012, 12:48
GB, saperkot pareizo paiku, istenibaa mums pat pari palika nedaudz no ta apjoma ko var koferos panemt- un paeedushi bijaam pietiekami. Nav jau arii celojumaa japierijaas nemiitiigi liidz uukai.Uz vietas pirkam tikai maizi shad un tad.
A telts likshana istenibaa nekadu ekstra laiku nepanem, kamer sildaas uudens teejai un kads gatavo ko est, cits pa to laiku saliek mantas. Ikdienaa to darot atri tas notiek.
varisons 11. Apr 2012, 15:55
tā mērīšanās ar nobrauktajiem km, cik nu katrs var. lai mērās bet tad kad apjautājos vai redzēji šo vai redzēji šito tā iestājas kapa klusums nu ko man tur vairāk komentēt.elf 11. Apr 2012, 15:14
Kāpiens uz Kjerag tas ir super...kalnus var izjust pilnībā. Un kad pārvari bailes un uzlec uz akmens,zem kura brīvais kritiens ir 1km...tad tāds adrenalīns.... kā gonkās būtu vinējis.Hi...laba maize tur maksā 3Ls kukulītī
Ūdeni var pasmelt no kalnu upes...
GB 11. Apr 2012, 13:28
Var redzēt, ka daļa no komentētājiem uz Norge vispār nav bijuši. Savai pārtikai līdzi kastēs ir objektīvs iemesls. Ja tās nav tad ir trīs varianti - vai nu dzīvo pusbadā, vai pērc vietējo pārtiku, kas maksā vismaz reizes četras (ar ļoti retiem izņēmumiem) vairāk kā LV, vai arī nokrauj moci ar konservu bundžām un minerālūdens pudelēm kā vjetnamiešu gans uz tirgu braucot ar savu skūču. Pirmie varianti ir vienkārši ideotisms, trešais varbūt, iespringstot pie plānošanas iet cauri, bet katrā nakšņošanas reizē stundu pavadīt izpakojoties un no rīta atkal sapakojoties. Un vēl.. ja mērķis ir tikai nokāpt no moča, pāris momentfoto ar kalnu fonā un duj tālāk, tad var nobraukt daudz. Bet Norvēģijā ir vērts pastaigāt uz objektiem. Kaut vai kāpiens uz Kjeragu turp-atpakaļ aizņem vismaz 6 stundas. Un tā nav pasatiga pa taciņu, bet reāls kāpiens pa kalniem. Līdzīgi ir citi objekti. Ja tas viss neinteresē, tad protams, nav atšķirība vai tu brauc pa Vācijas bāni vai pa Norvēģijas mazajiem celiņiem. Protams, katrs dara pa savam, bet besī katrā galerijā šitie, "da es tik un tik novelku dienā". Lai dienā nobrauktu 800km, tad vismaz 9h ir jābrauc ar maksimāliem 90km/h. Zinot Norvēģu sodus, jābūt nereāli biezam, lai atļautos pārkāpt, pat ja skills ļauj serpentīnus izvilkt ātrāk. Tad cik paliek objektu apskatei, ēšanai un gulēšanai.GB 11. Apr 2012, 11:46
Vai tiešām, Negantel, vienīgais mērķis ir nostiept maksimāli daudz km? Man liekas, ka ceļot brauc, lai apskatītu apkārtni, vietas, nevis tikai primitīvi skaitītu km odometrā.martinss 10. Apr 2012, 17:39
Norvegijaa arii 300 km pa dienu var maz nelikties... Paiku arii mes vedam lidzi, tikai gan ne auto, bet viena mocha koferi bija pilni ar paiku.Tapat par kempingiem nav ko smieties, mums vienu vakaru sanaca, ka telti vnk nav kur nolikt, tad arii gajam uz kempingu.
edzulis 10. Apr 2012, 09:17
Trolstigenā vai Geirangerfjordā bijāt? Skatos esat tieši garām braukuši, bet bildēs neredz.mapo 09. Apr 2012, 23:29
jurro 09. Apr 2012, 21:09
Norvēģija ir forša vieta moto ceļošanai ar saviem plusiem un mīnusiem. Mani secinājumi pēc iepriekšējās vasaras ceļojuma.+
nav jābrauc cauri Polijai
arī ar nedēļu pietiek
Fjordi pa skaisto
-
Dārgi
Laikapstākļi bieži sūkā
Nevar ātri pabraukt. Dienā 700 jau ir daudz.
Viesiem iesaku. Lai veicas.
Zais 09. Aug 2011, 13:16
Skaisti. Skatos, ka te cepiens par laikiem un attālumiem utt. Bet var taču arī nedēļu braukāt pa LV ar nelieliem pārbraucieniem? Pareizi - katram sava pieeja. Pats es noteikti nebrauktu ar produktu mašīnu pakaļā un gulēšanu viesnīcās un kempingos. Tik slābans vēl nejūtos. Bet par apskates objektiem man vienmēr prieks. Un vēl labāk, ja tie ir mazzināmi un nost no pierastajām tūrisma takāmLai veicas!
Endurotraveller 07. Aug 2011, 10:04
katram savs motoceļojuma formāts un pārliecība.gala rezultāts viens - ceļā redzētais un piedzīvotais.
Negantelis 06. Aug 2011, 21:55
Nu neapvainojaties.Es jau uzreiz atvainojos.
Vnk. tās lielās RImi kastes un glaunie apartamenti...
Būtu bez tās pavadošās mašīnas braukuši,tad vēl būtu okiDoki.
Protams ja tas ir jūsu pirmais motoceļojums tad esat pelnījuši uzslavu TiKunTā.
Ja ieinteresēja motoceļošana apmeklējiet ss.lv un tieciet pie normāliem arkliem,tādiem ar ko braukt nevis tikai fočēties.\Kutgan ir jau kadri kas arī ar Jaweli pus pasauli apbraukā.
varisons 06. Aug 2011, 21:12
Katram jau savs celojuma meerkis. Citam vajag 170 km/h pa serpentiiniem un neko neredzeet. Dienaa nobraukt 1000 km lai justos varonis utt, bet mums meerkis bija atpuusties, pastaigaaties un vienkaarsi apskatiit norveegiju. Taa kaa katram savs.Simcha 06. Aug 2011, 19:32
jēziņ, kas par smukiem skatiem Gribētos arī kādreiz šitā aizlaistkasinsh79 06. Aug 2011, 18:05
Neganteļa koments nevietā, tu esi rūdīts kadrs, kurš, ja vajadzēs, arī līdz Portugālei aizbrauks (nedaudz smeldzošu pēcpusi droši vien ).Citi tikai sāk ceļot ar moci. Šis ir ideāls piemērs, ka ne jau tehnikā ir štelle, bet gan gribēšanā. Kompānijai respect
Rx 06. Aug 2011, 14:18
Nožēlojams komentārs NEGANTELI !!!Cilvēki brauc izbaudīt braucienu un viņiem tas patīk. Kāda Tev daļa, cik dienā nobrauc?
Un galerija
Negantelis 06. Aug 2011, 11:08
es protams atvainojos,bet izskatās kā mīksto laimenieku pasākums. Līdzi auto kas veda pārtiku .2500km braucienam>Hahahaha.\350 km dienā un vēl prasij
ās 2 dienas kl
āt.
2500km
Tādu attālumu es parasti nobraucu trijās dienās.
Es jums novēlu kādreiz doties īstā motoceļojumā.
velreiz atvainojos.
varisons 06. Aug 2011, 09:54
Nobraucaam 2847 km pirmajaa dienaa 500 km pec tam katru dienu 350 vienaa dienaa tikai 245 km. Principaa bez kuga bija 6 kempingi. Ja godiigi tad prasiijaas 1 vai 2 dienas klaat1-20 [21-30]