Testējam kvadru ar kāpurķēdēm.
1-20 [21-23]
xxxx 20. Feb 2011, 13:57
colonel: aizej uz kino un nopērc popkornu.osiic 19. Feb 2011, 15:07
Parasti kaapurkjeezhu komplekts maksaa no 3000-4000 eiro - atkariibaa no razhotaaja utt... Leetas vinjas nav - tas gan, tachu aarzemees vinjas arii nemaksaa nekaadas kapeikas, taa ka chill. Uztureeshanas izmaksas pieliidzinaamas nullei, ja pats vari uzstaadiit un peec tam nonjemt.Savaa praksee nav noveerota veel neviena sapleesta kaapurkjeede jau entos gadus! Piemeeram BRP Apache Track Kit uzstaadiishana un sareguleeshana uz kvadras maksaa 60 Ls. Ja kaadam tas liekas daargi, tad un pameegjini pats uztaadiit, un tad sapratiis ka tas nav viegli!
P.S. Ja grizlim luust prieksheejaas pusasis, tad taas Tatoo kjeedes ir bez pagrieziena ierobezhotaaja un to jau var pieskaitiit kaa vienu no buutiskaakajiem miinusiem!
er673 19. Feb 2011, 10:25
Aprakstam nav ne vainas - malači un tā tik turēt. Varbut nakamajiem apskatiem kaut ko no cipariem vairāk - teiksim kaut kādas uzturēšanas izmaksas- uzstādīšanas izmaksas. Kaut kādi +/- starp šī produkta ražotājiem u.t.t.Visu cieņu un paldies kad darāt!
Deep 18. Feb 2011, 21:29
Nodirseejiem par testu Sovjetus produktos naturalisatv 18. Feb 2011, 16:54
To sidars...Ar šo aparātu var iebraukt grāvi un izbraukt , bet ar sniega moci var tikai iebraukt.
Piekrītu.. cena vnk kosmsos...
Pie minusiem var minēt, ka grizlim ar ķēdēm, maucas priekšējas pusasis ārā pie noteiktas slodzes...Un tas jau ir beediigi...!! Pareejais ..oki doki...
Sidars 18. Feb 2011, 15:33
Nu nezinu ar sniega moci šo nesalīdzināsi, ne ātrumā, ne jaudā! par to naudu var nopirkt lietotu sniga moci!uldens2 17. Feb 2011, 18:21
Cik ilgi šita uzparikte kalpo Nav ta ka izjuk pec 5000kmMIGs 17. Feb 2011, 17:17
Malači, ka vispār kautko raksta un dara !A tādi, kā colonel var iet un ievērties atvilknē. Kretīns un skauģis tipiskais !
bluefire 17. Feb 2011, 16:55
Čaļi kā māk,tā cīnās. Labi ka kāds to vispār dara. Tad jau LV vispār neko nevajag darīt, jo redz te tak kaimiņi un citi pasaulē jau to dara.cik var spredžīt viens uz otru? Viss ir bumbās Atvar,Spider un pārējie kungi, cep tik rakstusfilfinsh 17. Feb 2011, 16:16
arii atradushi par ko spalvas plucinaat kas par diileru teemu- mazs mums tas tirgus, lai katram kam ir kategorija vai gribeshana zinaat, vai zhurnaaljugaam dot testeet, jo kaa likums, kad runa aiziet liidz pirkshanai,tad tam testam nav bijis nekaadas jeegas, jo naudinjas jau taapatas ta navamotoTurer 17. Feb 2011, 14:44
Šis kvadrs mani neinteresē, bet daži komenti gan ir tipiski latviski dīvaini. Ir ok, ja kāds vismaz kko dara, ne tikai sēž un kritizē.colonel 17. Feb 2011, 14:39
marcis paskaties kaut vai kādā krievu žūrnālā kur ņem līdzīgu tehniku uz testiem un tad izveic braucienus pēc pilnas programmas. Tad kopā ar bildēm var redzēt kur iet cauri kur nē, kas ir ērts, kas nav. Kas kaitina vai tieši pretēji iepriecina. Un vēl paspēj kaut ko salauzt utml.... Bet mūsu bāleliņiem nav naudas un vēl dīleri skopi un tad izbrauc labākajā gadījumā pa pļavu un mēgina kaut ko rakstīt. Diemžēl mūsu testētāju aprakstos bieži vien pat 1/3 daļu no tehnikas problēmām vai plusiem nevar atrast. Jā diemžēl mums jāsamierinās ka mums ir mazs tirgus un līdz ar to ar mums neviens īpaši nopietni nerēķinās. Un tieši tāpēc ir interesanti lasīt gan krievu apskatus gan arī Eiropas izdevumus. Kā jau teicu nevajag ņemt ļaunā esam mēs maziņi un ar to jāsadzīvo.eds 17. Feb 2011, 13:45
Atvaram (vai kurš tur tos rakstus raksta un testus veic) novēlu izdošanos, lai viņa rakstus publicē arī "ārzemju žurnālos" , jo tad colonel drīkstēs ieknābt sūdā.marcis 17. Feb 2011, 13:19
colonelMan, kā latvietim, gan gribētos lasīt pašmāju testus, kas veikti pa mūsu ceļiem ar mūsu bāleliņiem. Tu maizi arī pasūti no amazon.com
colonel 17. Feb 2011, 11:47
Atvar neņem ļaunā, bet šadus testus parasti var izlasīt ārzemju žurnālos un tur tie tiek veikti un aprakstīti daudz kvalitatīvāk un interesantāk nekā latvju bāleliņi to dara. Un arī internetā var labus aprakstus atrast un tie kas saka ka neprot svešvalodas var lietot tulkotājus. Atvar diemžēl tev būs jāiet kaut kas sakarīgāks darīt nekā taustiņus klabināt, jo ar šo naudu pelnīt paliks arvien grūtāk......Atvars 17. Feb 2011, 11:20
to osiic.Diemžēl moto dīleriem ( ar minimālu izņēmumu) atšķirība no auto dīleriem ir gluži vienaldzīgi - ir vai nav publikācija presē.
Tas izskaidrojams ar to, ka mediju testiem paredzētos motociklus, kurus ražotājs piešķir ar ļoti ievērojamu atlaidi- pārdot kā jaunus un gūst no tā labu peļņu.
Mūsu testētais grizlijs ar kāpurķēdēm bija privāts un nekādu atbalstu no Yamaha dīlera neesam guvuši, bet gluži pretēji. Man pat zināmā mērā gribētos, lai bāeliņu motobizness pārietu igauņu rokās. Pateicoties igauņiem esam ieguvuši testam Honda jaunos modeļus, bez jebkādas čīkstēšanas vai augsprātīgas lekšanās.
Savu iespēju robežās laikraksts "AutoInfo" turpinās publicēt moto testu.
osiic 17. Feb 2011, 10:28
Tieshi taa - tie autozhurnaali vareetu buut ka ir tagad pamodushies, jo jau ljoti sen cilveeki Latvijaa lieto kvadras ar kjeedeem, tachu tagad to pasniedz kaa kaut ko nebijushu un neredzeetu. Kur juus bijaat aatraak?atv 17. Feb 2011, 08:12
Ha ha ha... Vai tik šitas Grizly nav tads pats kadus Latvenego nupat iepirka??? Izskatas jau stipri lidzigs...eds 16. Feb 2011, 21:05
nezinu teikt par kaimiņu, bet tas mednieku kolektīvs diezvai būs veicis dajebkādus pierakstus par šo tēmu. tu domā viņiem to vajadzētu darītAtvars 16. Feb 2011, 20:43
to damm; eds !!!Kur var izlasīt "kaimiņa" un "mednieku kolektīva" testa rezultātu? Cik zinu Latvijas latviešu presē šis ir pirmais publicētais raksts par šo lietu.
1-20 [21-23]