Dižķibele :D (Papildināts)
Modrs 25. Oct 2010, 15:07
dropman - gāzēšana ņeitralkā ir vnk bezjēga, bet matoram tas baigo skādi nenodara. OK, labāk to nedarīt.Viskaitīgāk motoram ir tad, kad trasē iemet pāris robus zemāk un atmet gāzi. tad uz virzuli AMP iedarbojas tādi inerces spēki+ retinājums degkamerā, ka klanis atspēries notur viņu.
Pie slodzes uz virzuli AMP iedarbojas degmaisījuma saspiešana un sadegšana, ZMP izplūdes gāzu izvadīšana.
osiic 24. Oct 2010, 23:01
Archy - nu ko tu man piepisies? Sataisiishu un braukshuJa gribi, tad paardod pats savu laimenieku mociiti
Archy96 24. Oct 2010, 22:56
sataisi un tirgo vien nost to grabažu, savādāk nākamreiz uzgāzējot vispār uz pusēm pārlūzīsosiic 24. Oct 2010, 22:49
Es jau iisteniibaa nestresoju - pagaazeeju, paspoleeju un kaut kas saluuza Ir taa kaa irModrs: paldies dievam tur ir gilza nevis nikasils un vinja ir vesela
dropman 24. Oct 2010, 22:06
10 sec pagāzēji ar čomiem, tagad būs ko ziemā darīt Cik nu man ir sajēga, nevienam motoram nepatīk tukšgaitā griešana līdz redlainam. Burnouts vēl būtu ok, jo ir slodze, bet tā gāzēšana neitrālajā gan nav prāta darbs. Tapēc arī iepriekšējā galerijā jautāju kāda tam visam bija doma.Modrs 24. Oct 2010, 21:34
vobšem pa dārgo garāžas burnauts. pārējie egoni, kas piedalījās, gan jau arī trīc tagadNiksons 24. Oct 2010, 19:54
normālas šķirbas.bmw:
Valve clearances with engine cold (max. 35 °C/95 °F): Inlet ......................................... 0.15 mm
Exhaust ................................... 0.30 mm
tāda izskriešanās jo sevišķi svarīga ir turbomotoriem. dieseļiem (par benzīniem nezinu) tas ir rakstīts manuāļos. Alfai vēl pieminēts, ka sagāzēt pirms noslāpēšanas ir
Modrs 24. Oct 2010, 19:34
un...cilindrā nikasils nav sačakarēts...? gan jau ka ir!martinss 24. Oct 2010, 19:12
Iisti profi neko nemazgaa... Te man naak atminjaa viens dzeks no kolchoza laikiem- jams kraveniekiem tiltus jauca... Visu izmetaa darbniicaas pa griidu, a taa ta nav operaciju zales griida, bet ar smiltiim uc drazu... Reguleeshanas starplikas snirksteja, kad lika kopaa... BET- vina reguleetie tilti nebija nokaujami, nekad negaudoja. Taa arii visi smejaas, ja tilts no kapitalaa gaudoja, jadod sirmajam pa griidu izmetaat.emils90 24. Oct 2010, 18:10
šitais ož uz 500Ls+ remontuosiic 24. Oct 2010, 13:38
Ir arii aizdomas par pusmeeneshiem, bet nu tagad vairs nevar paarbaudiit, jo vinji ir apdauziiti un salociiti Taadeejaadi arii visus pusmeeneshus nomainiishuModrs 24. Oct 2010, 12:37
moš visa bēda tajā, ka vārstu pusmēneši izleca ārā...?. ja vārsts notrūkst, tad viņs sadalenes pusē tik lielu šmuci var uztaisīt...?un es pilnībā piekrītu par to, ka pēc kārtīga kāviena matoram jāļauj padarboties tukšgaitā - lai detaļas atdziest un nepiedag eļļa pie viņām!
osiic 23. Oct 2010, 23:43
Ezeljgalvas juus Taapat viss tik izjaukts pilniibaa un pirms kopaalikshanas nomazgaats! Piekriitu ka vareeja arii pirms jaukshanas mazgaat, bet kad izjauktu, tad taapat viss buutu ar elljaam un atkal buutu jaamazgaa Es izveelos mazgaat 1reizArchy96 23. Oct 2010, 23:36
Kur ta šitas kalhozņiks kaut ko mazgās - apslauka un jauc tik ārā, kā normālā gaterībaikers 23. Oct 2010, 23:30
Nebūtu traucējis pirms jaukšanas dzinēju nomazgātosiic 23. Oct 2010, 22:44
Jaa - varbuut arii ka taa teorija ir reaala, jo atstarpes tieshaam man liekas ka gigantiskasIepluude: 0.1-0.2 mm
Izpluude: 0.2-0.3 mm
Tas peec origjinaalaa manuaalja
Archy96 23. Oct 2010, 22:38
Ir dzirdēta tāda teorija, ka šim te TL vārstu atstarpes ir dikti lielas jau no dzimšanas, un aukstam jeb līdz galam neiesilušam motoram iedodot čadu, sadalenes kulačoki vienkārši sadauza čaškas un visas no tā izrietošās sekasViks 23. Oct 2010, 22:37
arī jau taisnība.osiic 23. Oct 2010, 22:36
Viks: ir taa kaa ir un viss Man vienmeer ir paticis kraameeties ar motoriemViks 23. Oct 2010, 21:49
ņemot vērā garāžas burnu, reāla lieta. Bet nu izskatās traki. Kā tev vēl iekšās likt rēcīgos smailijus?