Redaktors niķojas
1-20 [21-40]
McX 25. May 2011, 00:57
kjeede 50k? /2 buus reali. mazliet vairak var izvilkt dikti kopjot un leeni braucot.martinss 27. May 2010, 20:42
Andreits, esmu uz grantenes arii virs 160 senojis, nu cik mans nikulis iet.
Jebkuraa gadijumaa- keedei nav ne vainas, ne es vieniigais nobrauc tos 50000km. Tapec nevajag apgalvot, ka ar kedem ne velna nevar nobraukt. Protams, in genereal reduktors ies ilgaak un vinam ir jaiet ilgaak. Praksee, diemzhel, kaa redzams, iet visaadi.
Tapec es balsoju par kedem, lai gan, godigi sakot, dizhaa sajusmaa neesmu par valeju shada veida mehanismu.
peecis 27. May 2010, 17:10
And tak brauc ar bmw
Chrysler 27. May 2010, 16:47
Nu katrs kurkulis jau slavē savu purvu... Japāņu braucēji vienmēr slavēs japāņus, vāciešu mo - to braucēji, u.t.t.. Skaidrs ir tas, ka jebkurai tehnikai var gadīties kļūme - un atvainojiet, nu neesmu es nedz dzirdējis, nedz arī redzējis, ka tie rekuktori būtu vājā vieta! Man piemēram patīk, ka tur nav nekāda puņķaina ķēde, ap kuru var nosmērēties! Patīk un punkts! Un man neinteresē ka ķēde noiet 50 vai 80 tkm! Man patīk mocis ar kardānu!!!
and 27. May 2010, 15:59
Taaks, es kaa pieredzeejis gultnju lauzeejs pakomenteeshu. Bmw
Zobrati parasti nesajājas, esmu divreiz braukājies vēl meklējot kempingu bezmaz uz bremžu supporta pakaļējajam ritenim turoties. Vienreiz pilnīgā nekurienē Velsā, otrreiz kautkur Liverpūles apgabalā.
Abas reizes man palīdzēja džeki no www.ukgser.com ar daļām un otrajā gadījumā arī ar gāzes degli u.c. instrumentiem - GSisisti rulle, pa UK toch nav jaabaidaas braukt ja esi reģistrējies forumā

Andreits 27. May 2010, 15:58
martinss, cik lēni ir jābraukā, lai ķēde ietu 50 k
martinss 27. May 2010, 11:41
Andreits, man kede nogaja paari pa 50000 km pie visai neviizhiigas attieksmes pret vinu, kad veel 7-8k km? Un nekadas eljoshanas ar melnu muti. Padomju kedes tiesham vairak par 10000km daudz negaja pat slegtajos apvalkos.Andreits 27. May 2010, 10:56
par dakšas eļļu neko nezinu, neesmu skatījies, nah
Negantelis 27. May 2010, 08:32
zajebis šo operāciju veikt uz ceļa. ķēdes iekapāgenaadijs 26. May 2010, 20:16
afigena galerija
Sliktais 26. May 2010, 19:54
Cik zinu ap 55k km. Bet eļļu toč reduktorā labāk mainīt
Baracuda 26. May 2010, 19:18
Interesanti, nekur nemaniju, cik tad konkretajam pacientam isti bija nogriezti km pulksteni?
Andreits 26. May 2010, 18:21
ā, Grants, pamēģini vienkārši pievilkt skrūves, viņas bieži nāk vaļā un rodas play, ja braukā ar staigājošu riteni - reduktoram ātri pienāk gals
Andreits 26. May 2010, 18:17
nu es arī gaidu, kad beidzot man tas reduktors nobirs, moci nopirku ar 60 štukām uz pulksteņa, tagad ir 75cas, kā nelūzt tā nelūzt
martinss 26. May 2010, 12:53
Par reduktoru muzhu bija domaats tiem bmw, kuri domaati braukshanai pa sliktakiem celjiem, tur arii reduktoriem neiet viegli.martinss 26. May 2010, 12:52
Darkman, spriezhot pec komentariem, shodien sadas lietas jau izskataas peec kaut kaa loti neparasta, kadreiz tiesham taa bija normala ikdiena un reduktora/lidziigu mezglu parlasiishana nebija nekas ipash, arii spec shtrumu taisiishana. Manuprat, normals kartiigi paveikts remonts.
martinss 26. May 2010, 12:46
Cik nu sanacis ar pavecaku BMW ipashniekiem satuseet, tad ir teikushi, ka reduktoram bez remontiem ap 50-60k km sanaak. pec tam ka nu kuram, jamaina bliivslegi, kaut kadas gumijas veel... Gadas arii, ka nobirst vispar.Ir tomer reduktoram jaskatas loti citiigi lidzi vai blivsleegi veseli, elja ok. Ta tik kedi var pabraukt arii sausu kadu laiku un nekas, reduktoram taadi joki cauri neiet.

trez0r 26. May 2010, 12:12
Katram tādu fāteri!Darkman 26. May 2010, 11:49
Laba galerija


1-20 [21-40]