Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Atgriešanās vēsturiskajā dzimtenē

 1-18 

Niksons 03. Jun 2009, 09:38

2black - kas nebija ripzāģis, bet ķēdenieks.
Meklē youtūbā "V" & "chainsaw"

2MMM: nav nekāda vaina. Esmu nobraucis no 0 līdz 50k km. Jātzīst, ka ir baigi dūšīgais. IMO labākais no "parketa". Var būt pat dažiem stock lielajiem bobikiem iekabina offroudā. Pilsētā ir gana manevrīgs un viegls. Man patīk. Ja ir iespējams kompromiss starp mežu un pilsētas džungli, tad tas ir frīlanders.

No sliktā - nobruka bagāžnieka atvēršanas poga... tas laikam arī viss.
Landroveram savas ceeenas - par krīzi neko nav dzirdējuši Vēl pareizinātas ar baltikmotora koeficentu Otrajā apkopē (48k km) mainiju bremžu klučus pakaļā - 130 Ls

MMM 02. Jun 2009, 22:40

starp citu, kā Freelanders iet? kādas atsauksmes?

black 01. Jun 2009, 08:51

kkur shtatos (kur gan citur) viiri bija uzkonstrueejushi ripzaagi, kur par pamatu njemts viper v10 dzineejs. balki ar metriigu diametru paargrieza ~1,5 sekundee vai taml.

Niksons 29. May 2009, 21:01

Nav jau baigi slikti virs 200
Komforts pazuud.
Pielauju ka 4 cyl sporc uzvedas ieveerojami savaadaak kaa boxereets raise tuurens

Niksons 29. May 2009, 20:48

1. Braucu uz darbu nevis pleziiru. Bija jaanjem liidzi gan ancuki gan koleegi
2. Nebiju baigi paarliecinaac ka viss taa labi sanaaks
3. Ar labu piekabi nav nekaadu probleemu. Nebuutu dabujis to bokmanu, nebuutu braucis

JIHAD 29. May 2009, 19:55

nu jā, laikam laikam.

Andreits 29. May 2009, 19:33

kāds vēl gemarojs ar piekabi Ja piekabi normāli uzkrauj, to vispār nejūt. It sevišķi, ja jāvadā tādi viegli priekšmeti kā motocikli. Laikam neesi ar piekabi braukājis

JIHAD 29. May 2009, 19:01

Jūs līdz Hanoverai ar piekabi braucāt? Kāpēc nestartēji no Rīgas, tā piekabe taču nenormāls gemorojs. Par vibrāciju... Tiešām BMW pie 180 km/h viss slikti? nu HVZ... es braucu ar K1200 S 220-230 arī pa bāni un nekāda vaina. Viss bumbās + ērta gulēšana uz augstās bākas.

Andreits 29. May 2009, 14:26

Manējiem sīkiem līdzsvara noturēšana nesagādāja problēmas, grūtākais bija ieborēt pedāļu mīšanas noslēpumu

bluefire 29. May 2009, 13:59

Mettalica? Tipa jauna grupa .Labi tas taa,a kapeec duceli vajadzeeja ,vareeji jau ar mo vilkt no pasas Rigas.

Niksons 29. May 2009, 12:57

martinss:
norm ritens jau ir un jau tiek gāzēts pa rajonu. Vajadzēja stilot ar Nespēju atteikt

Aaa un aizmirsu baigo fintu. Brauciena beigās, jau velkot tukšu piekabi no garāžas atpakaļ uz nomu nolūza tas āķis, kas tur kasti uz dīseles (šī piekabe ir ar paceļamo kasti). Iedomājos, kas būtu ja tas sū būtu nolūzis uz bāņa

martinss 29. May 2009, 12:24

Airmirsu pierakstiit- tas ir BMW kidsbike.

martinss 29. May 2009, 12:22

Ja meita veel neprot lidzsvaru tureet, tad vinjai maciishanai vajag sho BMW:




Vinjam ir nonemami pedalji un tad stumjas tikai ar kajam. Bez pedaljiem pakalejais ritenis ir ieskruvejams augstaak, kaa sekas, dakshas iznemums lielaks un veluks stabilaaks... Kad iemacas tureeties, riteni var palikt kedes/pedalju pozicijaa lai siicis atkal iemanaas, jo vadamiba mainas jutami. Pec tam liek pedaljus un brauc. Nekadus sanu riteniishus!

Mans trisgadnieks pirmaa dienaa iemacijaas braukt liidzsvaraa. Pec paris nedeljaam lunoshanas, pieliku pedeljus ari un aizbrauca ta, ka nemetas. Atri saka meginaat likumus ar celiiti nemt.

Niksons 29. May 2009, 12:00

virs 180 viss paliek slikti.
Stūres vibrācija nav, bet jūt ka motors iet "na raznos"

spoks 29. May 2009, 11:26

atskaite pa skaisto ...par pīlēm bez un ar spārniem labi ierēcu

Andreits 29. May 2009, 11:16

Njā, es arī nesen novilku vienā dienā 800 km tikai pa bāni, galva dunēja visu nakti klau, bet vai Tavam bembim arī lielākos ātrumos vibrē pekas un stūre? Manējam pēc pārsimts nobrauktiem km tas paliek diezgan neciešami... Motori mums it kā vienādi, bet Tavējais ir tūrismam domāts, moška vairāk piestrādāts pie komforta

Niksons 29. May 2009, 11:01

Man bija tūnētā brusu kurpe - ar saplākšņa vaigiem

Polijā ir labi - biju pārsteigts.
Vācijā jāmauc nost no bāņa un jāvelk pa mazajiem ceļiem - ir jautrība, ir ko redzēt. Uz bāņa atvilku 15 min pilnā ručkā. Bezjēga. Mocis kratās, riepa paliek plakana (kā viens itāls teica - riepu un degvielas izmaksas ir vienādas), ausīs dārd Nu i nax.
Kad braucu pa mazajiem ceļiem, biju aizmirsis foču mašīnā Uzskrēju virsū cmykām ainavām
Vācijas B ceļi ir foršāki par poļu, jo tomēr ir kvalitatīvāki un drošāki.

Andreits 29. May 2009, 10:52

respect Kad es vilku moci uz beļģiju, piekabē neizmantoju brusu kurpi, bet vienkārši pie grīdas paralēli pieskrūvēju 2 gab. 3collīgos dēļus Lai gan brusu kurpe ir labs variants.
P.S. Polijā viss ir labi, man caur turieni labāk patīk braukt kā caur DE. Pirmkārt, tur viss ir lēts, tai skaitā degviela, otrkārt ceļi tur tagad ir ļoti labi, labāki kā LV jau nu noteikti, treškārt vidējais ātrums man parasti sanāk tāds pats kā uz vācijas bāņiem, jo 100 punkti uz bāņa būs vismaz 5 sastrēgumi, kuros stāvēt vismaz 2 stundas

 1-18 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties