Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


DynoJet tests- Suzuki GSX R 600 01'

 1-10 

Vecais_Archa 25. Apr 2009, 08:06

Pats no shitaam gudraam shtelliiteem maz ko sajeedzu,bet man sameeriija un visu sakaartoja taa,ka manam 954 uz pakaljrata ir 151 lops.Salikts Power com,K&N,taisnaa ipluude.Ruupniicas dotie liekas 155 no motora.Jaareekjina 15-20%noeed kjeede.Vispaar es par to,ka ir veerts.Atshkjiriiba starp veco 929 juutama.Nu tas gan ir pajaats gadus 4 pa traseem.Par to,vai kartinga trasee,vajag to visu,nezinu.Es pagaajshgad taas primochkas vinneeju gonkaas,taa kaa jaaliek bija.


trez0r 24. Apr 2009, 15:15

Telefons ir redzams uz tās izdrukas, kur atrodās - arī (333 trase). Atmērīties nekrīzes laikos bija 20ls, tagad moš var sarunāt lētāk. Regulēšana 40-50Ls (laikietilpīgs process). Sakarīgi čaļi.
Vēl - viņi parasti ir uz vietas durkas treniņu laikā - trešdienās ap 18. Bet tā uz vietas ir pārsvarā tikai tad, ja sarunāts darbs.

jachus 24. Apr 2009, 14:59

Cik sapiķoji par mocīšanu un kur precīzāk jādodas?

Savam pagaidām esmu uzlicis no neta novilkto karti konkrētajam komplektam.

trez0r 24. Apr 2009, 14:53

Iesaku tev aizbraukt pie tiem džekiem un atmērīties, lai zinātu, vai ir ok vai vajag bik pielaboties. Nav jau nemaz arī tik dārgi.

Ja brauc pa trasi (un piedalies sacenēs), tad varbūt tā jauda arī drusku kaut ko spēlē, taču nevaru apgalvot, ka kartinga trasē es varbūt būtu lēnāks bez visiem šiem pričendāļiem. Cita lieta, protams, ir gluda jaudas pieplūde, tā gan spēlē lomu.

jachus 24. Apr 2009, 14:44

Man ir līdzīga konfigurācija, tikai Akrapovich un laikam PC2 nevis 3 (nav ar USB bet seriālo portu). Nu savu lomu jaudas ziņā tā izplūde tur biki spēlē. Lai gan IMO tie 10Zs, kas pienāk klāt nav tās naudas vērti - vairāk jau skaņa un priekš tās pietiek tikai uzlikt slip-on.

Bet nu par powercomandieri varu teikt tikai labus vārdus. Stendā gan neko neesmu mērījis, bet atšķirību jūt jau braucot. Papildus resursu nekādu viš nedos, bet motors strādās ar savu maksimālo atdevi pie jebkuriem apgriezieniem.

Miroņa efekts zem 5000RPM samazinās, sanāk ļoti vienmērīgs paātrinājums

Nakamajam mopēdam pirmā lieta, ko likšu klāt noteikti būs PC.

trez0r 24. Apr 2009, 14:11

Sāksim ar to, ka no interneta novilktā karte bija diezgan optimāla, izņemot dažas vietas, kur AFR līkne lēkāja augšā un lejā. Pārāk trekns maisījums īsti neiet un benža iet zudumā, pārāk liess maisījums kaitē motoram. Maisījuma attiecībai vajadzētu optimāli būt starp 13 līdz 14 vienībām gaisa pret 1 vienību benzīna. Kā redzams pēc ķūna šī attiecība ir apmēram sasniegta.

Beigsim ar to, ka mocis bez pilnās izplūdes un PC kompja būtu par 10-15 lopiem nabadzīgāks. Vai tas ir iztērētās naudas vērts? Atkarīgs no indivīda. Es visas savas pekeles ņēmu lietotas par labām naudām ebejā. Un man patīk čikāties ar mototehniku. Secinājums: man bija vērts.
Kā būtu tev, Andreit, vai kādam citam - neņemos spriest..

Andreits 24. Apr 2009, 14:00

vienvārsakot nebija vērts p.sties un tērēt naudu. NĒ - Šķ(t)ūningam!!

spoks 24. Apr 2009, 12:15

laba un interesanta analīze

jebkurš rezultāts ir rezultāts, kaut arī nekādu lielo izmaiņu nav... liek aizdomāties

trez0r 24. Apr 2009, 11:48

Apdeitoju galeriju ar komentāriem

Remus 24. Apr 2009, 11:17

Varbūt vari mazliet apskaidrot, cik zirgi standartā, vai kas darīts mo, vai šie ir labi rādītāji utt.

 1-10 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties