Ziemeļu robeža 2009
1-20 [21-21]
user 20. Apr 2009, 23:29
krauja laba!spoks 20. Apr 2009, 23:07
njā, žēl, ka Sporc ir pievērsies 4x4 braukšanai, jo laikam jau tur var sēdēt mīkstā lamas ādas salonā baltās krokodīla kurpēs, grozīt temperatūru, jaukt koktēļus, nezināt, kas ir lietus, un vipār gan jau kāds mājās aizvdīs! Tā vietā, lai virinātu normali ar paņurkkvadru ar normāliem steikiem!braalis 20. Apr 2009, 22:25
Pandai cepuri nostVecais_Archa 20. Apr 2009, 21:34
Stuulbi buutu jautaat ,vai Sporcmenam patika.Nu iistaa vinja stihija.Modrs 20. Apr 2009, 21:09
17. eptvArchy96 20. Apr 2009, 20:54
Normāls pasākums, man jau patīk, šad un tad ar sacu CRV arī pa poligonu un tamlīdzīgām vietām iztrakojos, tehnikas iespēju robežās, protamsSpOrcMeN 20. Apr 2009, 17:45
aceroties to norakto kalnu tad iedomajies ka tu ej normalaa hodaa pa ideali taisnu stigu 1,2 ,3 ,4 kalnaa augshaa smuki un uz 5 kalna ejot augshaa pekshnji priekshaa paradas krauja un kalns ir noraksts - visi 3 kopa PIZDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCC C, bet pizdec nebija un slava bogu ))Ekimons 20. Apr 2009, 14:50
patīkami redzēt LC īstajā pielietojumāNiksons 20. Apr 2009, 12:40
Man ir G-wagensSevi gan par baigo spečoku neuzskatu, bet par bloķiem varu pateikt. Iebrauc kādā pietiekami plašā un vēlams netīrā (smilšainā) laukumā ieslēdz bloķus un skaties vai stūri rauj no rokām ārā. Ja ar visiem bloķiem (w460 ir 2; W463 ir 3 bloķi) Gwagens paliek kā bobkats, tad viss ir pareizi
G standartā tomēr ir diezgan neliels klīrens (nu kā jau visiem - 20 - 22 cm) bet pozitīvi ir ka ir pilns internets ar dažādiem industriāliem un samopaļniem risinājumiem, kā uztaisīt ultimate 4X4. Un bez tam G wagens nepūst
Bet ir dārgs.
Andreits 20. Apr 2009, 12:30
sporc: 1. iespēja uzliftot ir novākt tos muļķīgos sliekšņus. 10 cm iegūsi Parakājies kautkur googlē, uzliftēt noteikti var, pie manis BE regulāri viens liftēts kruizeris braukājas, tiesa, liftēts viņš uzreiz izskatās pēc normāla dubļu bridēja, nevis pacana braucamā, respektīvi, zaudē "pačotu"uldens2 20. Apr 2009, 12:23
Cruiserus kaut kur somija liftoja ja nemaldos un pa normaliem cipariemupis 20. Apr 2009, 12:23
nah tev bloķi vajadzīgi braukāšanai pa asfaltu, dubļos ar G tu tāpat nebrauksi. Un ja tev vajag to "eksperta" viedokli tad pats arī zvani, numuru ziniSpOrcMeN 20. Apr 2009, 11:17
sedinats vinsh nav, uzliftots arii, standarta viss tur ir, kadas iespejas uzlifotot ir ???intereseeari kads spechuks pa G klasem, gribas vienu iekjert vajadzetu eksperta viedokli un uzmest aci tehnikai, vai blokji iet vai motors ruc ka vajag u.t.m., ja zinat kadu personazhu kas var izlidzet protams ne pa velti lai uzzvana man 26171717
Andreits 20. Apr 2009, 11:09
Nu ar sēdinātu lendkruizeri diezin vai kkur var izbraukt Vot čiriks LG-10SpOrcMeN 20. Apr 2009, 11:00
panda lidzigi ka mes brauca kur vareja piebraukt nelienot nepatikashanas, mes tomer meginajam un paris nepatikshanas iekulamies ))spoks 20. Apr 2009, 10:16
atkāl tā Panda starp lielajiem bezceļniekiem ...kkāds super autoSpOrcMeN 20. Apr 2009, 10:01
ar dubljaino seju bija tiem kvadristeim bilde, , bija jastumj nevareja visu laiku focheet )ainars 20. Apr 2009, 09:52
Pasākums bija,okModrs 20. Apr 2009, 09:50
egoniem pareizais nr . Bet pasākums, izskatās, ir bijis labsGrants 20. Apr 2009, 09:31
Jā, lēciens karjerā izskatījās diezgan elegants močiem arī negāja viegli, lai gan pievienojos saviem kolēģiem tikai pirmās dienas beigās - pārliecinājos ka BMW R1200GS nav krosa mocis1-20 [21-21]