Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Beta 4T RR 390 Racing

 1-5 

JohnnyB 25. Apr 2024, 11:10

390cc vs 350cc grieze ir lielāka. Šim vēl ir ok, bet var uzlikt tādu mapu, kas daudz netapaliek no 450cc EXC-F. Man tāda ir otram mocim, bet ar to enduro tehniskajās sekcijās braucu ar lietus mapu, jo pilnais režīms der tikai ātrajiem posmiem (CC un krosa trasē). Par slāpšanu vs 350 grūti teikt. Iepriekš braucu ar 450cc un pret to gan mazliet ātrāk slāpst pie zemiem rpm.
Eļļa sadalīta vienādi - pa 0,75l katrā pusē (dzinējā/sajūgā). Kopā tad 1,5 litri, kas ir vairāk kā EXC-F 350 (ja nemaldos, tur bija ap 1 litru). Karst kā visi 4T dzinēji, tādēļ tiek uzstādīts radiatora ventilators.
Paņēmu šādu otru tikai MY2023. Lielākā atšķirība ir piekarē - KYB arī aizmugurē. Labi strādā priekš tehniskāka enduro. Gribēju pamēģināt, jo atsevišķi tas amītis ~2k eur maksā. Attiecīgi nav jēgas pirkt tikai amortizatoru. Šim MY2022 gan pēc k-tech upgreida piekare palikusi gandrīz tāda pati. Atšķirības gandrīz nav - ievērojami mīkstāks gājiens pret stock. Tā kā atšķirība tagad ir maza, tad varu notirgot arī 2023, jo 2 mopēdus man nevajag. Tur gan cena būs augstāka. Otra atšķirība starp gadiem ir izplūde - MY2023 ir tāda pati kā jaunākiem EXC-F ar lielāku loku priekšā, kas dod vēl papildus griezi pie maziem rpm. Lai gan 390cc tā jau pamatos galīgi netrūkst. Pats vairāk orientējos uz tehniskām enduro sekcijām, tādēļ vairāk apsveru pāriet uz triālu. Tādēļ arī man tā piekare vienmēr likusies svarīga.
Uzreiz varu pateikt, ka Betai pret stock EXC-F vai Husky (līdz MY2023 ieskaitot) piekare noteikti ir labāka. MY2024 beidzot arī KTM grupa daudz ko uzlaboja un tur jau būs līdzīgi.

Raven_4T 24. Apr 2024, 14:29

Kā šī beta ir salīdzinājumā ar EXC 350, FE 350 varbūt ir nācies pabraukt... Tehniskākās vietās pie zemiem rpm šis motors mazāk slāpst nekā ktm/husquarna ? Motoram ir sadalīta eļļa, tilpumi uz pusēm nav tā ka motors pie maziem ātrumiem vasarā karst ? Tīri pēc specifikācijas šis atgādina RFS EXC 400 kurš mežam takām parasti bija vairāk rekomendēts nekā EXC 450/525.... Autors pats pārgāja uz 2T ?

visva123 17. Apr 2024, 16:37

Detaļu pieejamība protams svarīgs faktors.
Gaidam jauno dīleri

JohnnyB 17. Apr 2024, 10:29

Domāju, ka normāla dīlera neesamība. Ir izplatītājs Pro R motors, bet viņi tur kādus 1-2 gab. pa gadu nopārdod.
Attiecīgi citi veikali netur stoku rezerves daļām. To par Moto Parts teica, ka nav jau jēgas, ja gada laikā viņiem tur uzvaicās pāris reizes.
LT un EE jau ir diezgan populāri, bet mums LV pa lielam reti kurais zin kaut ko vairāk par KTM grupu (domāju enduro, ne motokrosa disciplīnu).
Ar galvenajām rezerves daļām nemaz tik slikti nav - bremžu klučus var dabūt, zobrati ktm/honda, ķēdes kā visiem, Nissin bremzes kā Hondai, Brembo sajūgs kā KTM, gultņus un blīvslēgus var piemeklēt utt. Plastmasu komplekti un citas lietas jāsūta no jebkuras citas valsts. Ir liela izvēle un pieejams viss nepieciešamais. Tik mazliet savlaicīgāk jāplāno tādi pirkumi.
Izturības ziņā tur viss ir ok. Protams, kā jau visiem ražotājiem, tad ir dzirdams kādreiz par kādu ražošanas brāķi, bet citādā ziņā viss ok, jo komplektācija jau ir no labām daļām. Šiem, manuprāt, ir forši, ka ir dalītais dzinēja korpuss - eļļa kārbā un eļļa dzinējā ir nodalītas. Attiecīgi dzinējā nemaļas sajūga dabīgā nolietojuma daļas.
Starp citu, runā, ka LV tūlīt būs jauns dīleris Betām. Tad vajadzētu situācijai uzlaboties.
Kopumā emu izmēģinājis dažādus moto un, piemēram, par KTM man šis patika daudz labāk, jo piekare pret KTM 2022 (bija 450 EXC-F six days) ir ievērojami labāka. Jaunajiem KTM beidzot viņi daudz ko uzlabojuši, bet nu cenas tur ir ļoti augstas.

visva123 16. Apr 2024, 23:35

Kādēļ šie Lv ir tik nepopulāri motocikli, ka neviens negrib pirkt
Dīlera neesamība? Detaļas nevar dabut? Lūzt un plīst? Vēl kāds cits variants?
P.s. mocis smuks

 1-5 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties