Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Vfr1200x

 1-13 

cnn 07. Nov 2021, 18:27

Tiesi tā. Labs aparats visā tā dailumā.

agraiz 04. Nov 2021, 16:42

tā starp citu... nu jau esmu noplūcis 97000km ar savu, gan pa mežu gan pa kriminālām grantīm, gan arī faaantastiskos LV bezDceļus (tipa asfaltu) ne reizi pat neemu pārvilcis spieķus. Galvenais nemīzt un nevajag meklēt kašķi kur viņa nav

organizm 07. Oct 2021, 16:17

Owow.Cik jau atrakstījuši savu viedokli par spiekotiem diskiem..
Varu pateikt tikai divas lietas:viņš noteikti nav domāts bezceļiem,bet trasēs viņš iet ka tanks.

mezamaris 06. Oct 2021, 23:12

Nu nezinu,man pr.rats salasīts no Sāba rezerves riteņa aploces,Urāla garajiem spieķiem un virpotas rumbas.Nu jau gadi 12 ,bet kā saliku un novilku ,tā neko nedaru.
Ok,vienā pokerī sadūru kameru,dabūju pamocīties no Valmieras līdz Siguldai un mācoties no kļūdām,ar autiņu logu līmes palīdzību,uzveidoju bezkameru ratu.
Jā,tagad laikam pievilkt būtu problēmas,bet kāmēr viss darbojas nevajag iejaukties.

ABU 06. Oct 2021, 11:54

Hmm...Par tādu problēmu nebiju iedomājies. Paldies ka apgaismoji.
Kaut gan,es jau būtu tāpat regulāri pievilcis un droši vien nezinātu par tādu problēmu

mezamaris 06. Oct 2021, 00:23

Ok,sapratu.Manuprāt ideja nav slikta,slikts ir izpildījums.
Bet ražot mūžīgas lietas vairs nav modē.

Bagars 05. Oct 2021, 20:32

Sorre
Poh, būmeris vai vfr ... "vse na odno ļico"
P.s. spieķi jāpievelk regulāri
P.P.s. biežāk nekā eļļas maiņa
p.P.P.s. tas ir jāprot..

Bagars 05. Oct 2021, 20:27

Spieķotiem ratiem spieķi ar laiku kļūst vaļīgi.. Tas nav tāpēc, ka spieķa drāts izstiepjas, bet gan tāpēc, ka spieķi slogojuma ietekmē vibrē. Vibrējot dilst savienojumu vietas - rumbā un aplocē. Aploce elastīgāka par rumbu, tad aplocē vairāk. Normālai konstrukcijai spieķa skrūvējamā galva ir aplocē, galvai lielāks atbalsta laukums. Dilst gan skrūvējamā galva, gan aploce. Kas, regulāri pievelkot, nav jūtams. Konkrētajā konstrukcijai ir otrādi - spieķis ar mazu laukumu izgrauž savu vietu aplocē. Un to ir viegli izraut. + tas vēl ir tuvu aploces malai, kur tā vnk pārplīst.
Lielākā bēda ir priekšratiem, kur lielas masas mopēds ar mazu dakšas gājienu tiek likts pret piem. koka sakni, mala ielocās uz iekšu, spieķis atbrīvojas un sačakarē visu, ko var sačakarēt.
"Normālam" ratam spieķis ir aploces vidū un paliek neskarts. Jātaisno tikai aploces mala.

bet bagāts pērk būmeri, liek zampā un maksā "za tavo parņa"

Bagars 05. Oct 2021, 19:57

Vater! pat neskatos uz šitiem.

Labu gribēdams, vari iebraukt jaunas aploces iegādē kašķīgam klientam. Tās aploces mīkstas kā puņķis un spieķim ir tieksme izrauties cauri tai. Kā rezultātā aploces sāns spieķa vietā pārplīst. Te līku aploci (domāt nelielu 8-nieku) pat nav ko domāt ar spieķiem izvilkt, kā to var izdarīt ratam "parastajam". P.s. iespējams, mēdz būt arī citādāki gadījumi, kad var.
Bija man viens tāds sasists rats ienācies.. Paeksperimentēju.. Sapratu, ka labāk nē.
Bet kopumā, šī konstrukcija nav domāta cilvēkiem.

VATERLAND 05. Oct 2021, 11:49

MMāri - tur visa tā šaizīte pārspieķošanā, kas oriģināli notiek rūpnieciski.

Bagars, acīmredzot, nepamanīja tādu sīkumu kā kardāna piedziņu aizmugures ratam konkrētajam mo, kas automātiski nozīmē custom rumbu taisno standart spieķu versijā

mezamaris 05. Oct 2021, 10:53

Neesmu saskāries ar šo defektu.Var konkrētāk,jo pēc fizikas aplocei šādā izpildījumā ir labāks atbalsts.
Vainojami urbumi spieķiem,padara trauslāku?

Bagars 04. Oct 2021, 22:35

tāpēc ir lērums kantoru, kuri piedāvā iegādāties normālus spieķotos ratus

VATERLAND 04. Oct 2021, 12:14

O!Ārējie spieķi Tad gan bezceļos visu laiku jāuzmanās, lai neuzsistu aploces, savādāk būs tipiskā R1200GS bēdu ieleja, ka neviens neņemsies taisnot/pārspieķot.

 1-13 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties