Atlaid savu muļķi NORGĒ
1-14
organizm 04. Aug 2017, 19:07
To Andreits,diezvai kiveres saslegs uz 200g kaut ko ietaupa kg,tomer pat Norvegija jutisies drosi ka neapstasies kada masina ar migrantiem lai panemt kiveri ,kam ir pramja izmaksas tur un atpakalGalerija tiesham superiga,un apraksts rakstits,entuziasta un celotaja stila,kas man loti impone, bet pasam nepietiek pacietibas vai iedvesmojuma lai pabeigt savu iesakto,savest kartiba )
freerider 22. Jul 2016, 13:36
Ļoti iedevsmojoš un izsmeļoš raksts. Paldies autoram! Būs jāmēģina pašam arAndreits 18. Jul 2016, 16:46
Es pilnīgi noteikti būtu ietaupījis uz ķiveru saslēgu, man tās drošības problēmas vienmēr liekas pārspīlētas. Pirms došanās ķivere vienmēr tiek uzsprausta uz spoguļa un jaka uzmesta uz moča. It sevišķi Norvēģijāz-puse 18. Jul 2016, 15:17
Paldies puiši par komentiem un galerijas vērtēšanu!To TheBear, Gantais, Reimis Paldies!
To Dartagnan. Tev taisnība. Stacionārs topkeis nav labākais variants, kad rodas nepieciešamība to noņemt. Savā braucienā pat neplānoju to darīt, jo teltī tam vieta nebija paredzēta, turklāt tas tika izmantots arī mantu glabāšanai pa nakti. Iespējams, ka lepnākās kastes ir gana stipras tomēr manējā uz monolock plates bija pietiekami ļumīga, lai es darītu to ko izdarīju. Pretējā gadījumā tā jebkurā gadījumā būtu papildu jānostiprina.
To Krauklis. Iespējams..iespējams..iespējams. Bet par cik manā muļķa atlaišanas pasākumā nebija ieplānots noskaidrot ir vai nav spļāviens jūrā, tad es dariju tieši to ko dariju - atbrīvojos no visa tā, kas man braucienā nebūs noderīgs
To Reimis. Nu mums jau arī bija 400+ (kumeļš 203 un paši ar mantām 220 (rūpnīcas noteikto 188 vietā). Droši, ka priekš litrīgā Varadero tas ir sīkums, jo tas mocīts tieši tam ir paredzēts, bet priekš mazā horneta ... hren viņu zina ... it kā jau viss jau bija OK. Atceroties pagājušo sezonu, ar mazāk apkrautu moci sāremā divas reizes pat (caur)situ aizmugures amīti (taisnība gan, amīts bija noregulēts uz 5 robu (no 7).
To Andreits. Ciest nevaru, ka kaut kas ir piestiprināts „kā pagadās”. Visam ir jābūt savās vietās un viegli sasniedzamam. Telts mietiem un spininga kātam kastēs vietas nebija. Bija iespēja siet no ārpuses, bet nebija vēlmes katru dienu muļķoties ar piesiešanu un atsiešanu. Izmantoju savulaik priekš gāzes baloniem sameistaroto trubu, kas pēc neliela apgreida bija „kā naglai pa galvu” priekš telts mietiņiem un copenes.
Par trubām. Jā Tev taisnība, gatavu variantu nav. Ir tikai vāki ko var pielāgot, bet arī nav īti forši. Izmantoju 25 gadu laikā (apzinīgā tūrista dzīvē) sakrāto katliņu un panniņu krājumus. Galeriju negribu papildināt, tādēļ provēšu nosūtīt bildes Tev pa tiešo, ja neizdosies atsūti e-pastu.
Andreits 18. Jul 2016, 13:06
es esmu savas mantas metis kur pagadās uz moča, un nekad tas nav jūtami iespaidojis vadāmību. uz topkeisa vismaz 1 mugursoma ir svēti OK, man jau tas dīvainais boxermotors, tur lielākais svars jebkurā gadījumā būs zemu. P.S. Vai tiešām vērts telts mietiņus likt atsevišķi? Ne viņi kaut ko sver, ne vietu īsti aizņem. Un kā tu aiztaisīji ciet kanalizācijas cauruli? Veikalā tādu gatavu risinājumu, kas derētu moto bagāžas pārvietošanai, īsti nemanīju.Andreits 18. Jul 2016, 13:01
coolinsh 17. Jul 2016, 19:55
Forši!Gantais 17. Jul 2016, 18:56
Forša, baudāma galerijaReimis 16. Jul 2016, 12:48
Laba galerija un apraksts.Pats tiko biju 10 dienu izbraucienā līdz Adrijas jūrai. Ar Varadero un kopā ar sievu. Pilnībā piekrītu 5 atziņām nākotnei. Tā kā braucu ar Varadero, tad moča svars + divi tūristi un nokrautais mocis, manā gadījumā par svara ietaupījumu nav ko domāt. Tāpat 400+ kg. Tomēr apziņa, ka esi izgājis cauri tehnikai un pievērsis vērību sīkumiem dod sirdsmieru ceļojuma laikā. Lai izdodas turpmāk ceļot un ceļojumu izbaudīt.
krauklis 15. Jul 2016, 16:28
6 kg tur ir spļāviens jūrā. Varēji nepūlētiesDartagnan 15. Jul 2016, 15:55
Stacionārs topkeis nav labs variants, man tomēr labāk patīk viesnīca iestiept visu topkeisu nevis skriet uz stāvvietu pēc katras lupatasNe reti savā topkeisā nākas vest arī autodaļas, piemēram akumulatoru u.t.t. Nekādu problēmu
z-puse 15. Jul 2016, 13:17
štrunts par topkeisa augstumu.centos izmest visu lieko masu. Par topkeisa plati - tā manuprāt ir pilnīgi lieka, jo kaste ar to svaru, kas tajā un uz tās jebkurā gadījumā bija papildu jānostiprina. Izvēlējos vienkāršāko variantu - plati nahren un kasti uz skrūvēm pa taisno pie kronšteiniem - iekšpusē vēl divas alumīnija loksnes (stiprībai) pie kurām vēl piestiprinātas štropes bagāžas savilkšanai kastes iekšienē un vietas atbrīvošanai citām mantām. kaut kā tāDartagnan 15. Jul 2016, 12:57
Pieeja pareiza - vienītī un bez konkrēta maršruta!Bet nu tas gatavošanās process ar AKB maiņu uz 2kg vieglāku...
Ja tik ļoti iespringi uz to lai topkeisu novāktu zemāk, tad kāpēc uz topkeisa piramīdu cēli?
TheBear 15. Jul 2016, 12:54
Well done1-14