Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


FreuNde am fahren (c)

 1-10 

marcis 29. Jun 2016, 13:35

Es arī tur biju
Apstiprinu, ka Vaters astē baigi nekarājās, visur tika līdzi un pasākumu kuplināja ar savu nevīstošo personību

Atrix 28. Jun 2016, 14:48

Paldies, Vater, par skaidrojumu. Iedomājos, ka f800r un gs sērijai noteikti ir atšķirīgas pārnesumu un ķēdes zobratu attiecības. Man 700gs ļoti patīk - jaudas tieši tik, cik vajag - vismaz vienam braucot. Otrkārt, mocis nekad nav pievīlis - piešķīlies un braucis no -7 līdz +34, lietū un peļķēs iet kā tanks, nekas neslīd un neļurkājas. Tas ir pirmais BMW produkts manā tehnikas parkā, es lieku 'ieskaitīts'

VATERLAND 27. Jun 2016, 23:12

Atrix - pasākums startēja un ilga 28.Maijā.
Par bremzēšanos ar motoru - kā jau teicu, man tā padarīšana šķita dikten dīvaina, jo salīdzinot ar pieminētajiem V-veida dzinējiem vai 4 nieka rindenieka motoru vertikālais 2 nieks nu aizdomīgi elastīgs.

Tā kā konkrētais mo bija aprīkots ar šosejas riepām un pie Rīvas kroga nācās nolīst nost pa lēzenāku grantenes posmiņu, nevēlamās bremzēšanas vietā izvēlējos sabremzēt mo ar motoru, lai tikai nedaudz piebremzētu pašā galā. Tad nu arī tā vietā lai cmuki bremzējoties ar motoru noripotu līdz izvēlētajam apstāšanās punktam motors vnk noģība....ar manas korozīvās klasikas V2 tas pasākums notiktu gludi.

Taču, mani ne mirkli nepameta doma, ka patiesībā ar pareizām riepām F800R būtu tas kas vajag arī uz grantenes, tieši dēļ manevrētspējas un salīdzinoši mazā svara. Tikai tur uzreiz nāktos atslēgt pilnībā ABSu un ASC opcijas, lai uz grants nesapurgātu braukšanu.

savvy 27. Jun 2016, 18:28

Paldies par atsauksmi, Vater. Būs jāpiesakās uz testdrive.

Atrix 27. Jun 2016, 12:34

kurā datumā tad pasākums bija? hmm.. man uz 700gs (tas pats dzelzis iekšā kā 800 R) ar motora bremzēšanu gan viss kārtībā

Mr-Scorpion 27. Jun 2016, 12:00

Fāter - paldies par bildēm un īso rezjumē. tagad nu tiešām atliek mazliet savest moto tehniku kārtībā un atkal izplānot kaut ko līdzīgu - parastu viendiennieku.

VATERLAND 26. Jun 2016, 23:39

Par F800R - ja nav uzstādījuma par kardãna piedziņu un ķēde nemulsina, tad šis mo pilnīgi noteikti sevi attaino, jo īpaši pilsētā, kur nozīme ir gabarītiem un dinamikai. Tieši mazā svara un uzrāviena ziņā F800R ir apsvēršanas vērts- līdzvērtīgi ceļ ar visiem GS-iem un GSA.
Virs 140km/h dēļ neesošā vējstikla ir diskomfortabla braukšana. Akselerācijas drosele diezgan jūtīga pret ceļa segumu un bedrēm, bet tas acīmredzot vertikālā dubultcilindru motora īpatnība. Neierasti pēc V-veida kā arī rindas 4-nieka notrstēt motora bremzēšanos, kas zemā pārnesumā vnk ģībst nost nevis vienmērīgi un ar jūtamu pretestību sabremzē moto.

Taču neskatoties uz visu, F800R veras vaļā virs divīša, kas atvieglo jebkurus apdzīšanas manevrus, it īpaši normālā vilcienā, bet pats galvenais pluss- tas mo teju iet uz gaisu, apbrīnas cienīgs patēriņš , pat velkot virs tradicionāli ierakstiem ātruma režīmiem. Andreitam patēriņš noteiktu būtu
Tikamākais no apsvērumiem, ja atmet neesošo kardānu.

savvy 26. Jun 2016, 22:21

Kādas atsauksmes par to F800R? Salonā apskatīju, ļoti iepatikās.
Man pa pilsētu pamatā braukšana, bet šāda tipa īso tripu pa LV arī gribētos izlaist ik pa laikam.

tuchka 26. Jun 2016, 14:42

No Līgo keine Kopfschmerzen
Brauciens labs, kompānija super, laiciņš wunderbar!
Jāatkārto!

Richs 24. Jun 2016, 19:55

nais van. Tas posms Kolka-Vpils ir tīkams braukšanai.

 1-10 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties