Ukraina 2015 (Atjaunināts)
1-20
nagan 31. Dec 2015, 01:09
Es ar šovasar nedaudz biju Karpatos. Par ceļiem piekrītu - tās bedres apnika jau pēc pusstundas, bet ieplānoti ta kilometri trīssimts. Nobraukt var, bet šķērmi.Blokposteņi kalnos bija - pret LV numuriem ļoti draudzīgi.
Daudzi ukraiņi visādos benzīntankos atklāti atzina, ka ir benderas un visiem teica, ka sēž te un par sevi nekautrējas

Bija karsti - un biju pazaudējis kasti ar maiņas apģērbu
Īstos kalnu mēslos nelīdu - es braucu viens un forvardera iedzītā vagā purvā varu iebraukt tepat Ādažos vai kur citur Baldonē
Vispār, es tajā novadā dienēju okupācijas armijā un dažās pilsētiņās esmu gandrīz vietējais

baizels 23. Dec 2015, 08:06
Ukraina , kalni un māls, tas ir pats labākais. Ar parstākam enduro riepām ir ka ir, vislabāk pumpenes.baizels 16. Jul 2015, 16:20
Labs, gaidam tālāku notikumu atīstibu.
VATERLAND 16. Jul 2015, 11:43
Ir zināmi brauceji, kas sakrame savus nesmagsvarus busā un aizripinās līdz UA un RUA pierobezai un tālāk velk ar vieglo techniku pa Karpatiem. atšķirība esot iespaidīga, tur kur iepriekš ir nācies patērēt stundu ar F800Gs, nesmagsvari pieveic 15 min. Saprotu, ka konkretajai ekspedīcijai bija uzstādījums visu ņemt max līdzi.Negantelis 15. Jul 2015, 23:43
Vena vieta brīva rudenī un Maroku.Pieteikties personīgi.motoTurer 15. Jul 2015, 12:40
/// Ceļojums bez dzīvošanas teltīs, nav ceļojums///Resnajam 100% taisnība, tieši šādi braucieni,pa smago un ar piedzīvojumiem, paliek atmiņā uz ilgu laiku.

Resnais 15. Jul 2015, 09:40
Līdzi brauca viens BMW 650 dakar, kas bija pats vieglākais no močiem. Likās, ka šo būs braukt visvieglāk. Taču, ja paņem līdzi visas mantas 10 dienām, rezerves daļas, un mantas dzīvošanai teltīs un ēst pagatavošanai, vieglais BMW kļūst nevadāms, jo svars uz aizmuguri ir pārāk liels.Ceļojums bez dzīvošanas teltīs, nav ceļojums.

QQlis 15. Jul 2015, 09:19
Pienu kafijai

Gaidam video: ļoti labprāt gribētu redzēt/lasīt vairāk!

Resnais 15. Jul 2015, 09:16
Zemē bija visi moči, daži vairāk daži mazāk. 5 mīkstie (divas pārsistas priekšējās riepas un trīs sadurtas pakaļējās). Diezgan līkas priekšējās aploces.karpati ir tik lieli, ka nav jēgas uz viņiem braukt ar krosinieku, tad var "izgonkot" tikai kādu mazu reģionu, turklāt savu busu es pa karpatu "labajiem" ceļiem negribētu dzīt.
Lielais mocis ir smagāks, taču ja iemaņaas pietiek, tad uzbraukt var visur (to lieliski parāda Raimonds - Kinigadners jūsu kopējos braucienos). Ja kādam ir grūtāk, tad ieslēdzam komandas darbu un izdaram.
Resnais 15. Jul 2015, 09:09
Kā jau minēju, tad šis ir tikai īss ieskats. Vēlāk būs vēl, ar visiem apskates objektiem un detalizētu aprakstu.DOmāju, ka kopējais video būs vismaz stundu garšs, jo pa ceļam bija daudz dažādu notikumu, piemēram, riepu remonti, ķēdes maiņa, kalnu govs slaukšana (kafijai pienu vajadzēja

ArtisS 14. Jul 2015, 20:03
Superr gutVATERLAND 14. Jul 2015, 19:19
Hārdkors 250%

Negantelis 14. Jul 2015, 18:58
Izskatās zjbisEx 14. Jul 2015, 18:53
Labs, nav nekāda asfalta slīpēšana

Viks 14. Jul 2015, 16:22
Kruta!
kinigadners 14. Jul 2015, 15:38
Kā vienmēr pa foršo
krauklis 14. Jul 2015, 15:38
Prasījās vēl, gan aprakstu, gan video. Nepastāv iespēja, ka nestājoties policija var sākt arī šaut
1-20