Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunie CSDD eksāmena motocikli arī mums 105 Zs

 1-20  [21-24] 

Andreits 01. Apr 2014, 17:00

Vaterlands ar helloween visu pareizi pateica

Negantelis 01. Apr 2014, 15:17

Vater,tu dažreiz radi iespaidu ka esi gudrs vai gudrāks par mums Latvijā mītošajiem. Vai atceries laiku kad gāji augstskolā? Kas tā bija par skolu.

VATERLAND 01. Apr 2014, 11:47

Negantais varbūt tomēr būs pamanījis, ka visi braukt gribētāji un apmācāmie nav vienādā līmenī ne teicamnieki, ne atpalicēji. Instruktora talants kā pedagogam šajā gadījumā ir īstā vieta,kur izpasusties.
Loģiski, ka vienmēr pastāvēs braucēju grupa, kas būs atsaldēti un ar aizkrītošu širmi, un tur nebūs svarīgi vai tādam braucējam ir vai nav konkrētā kategorija, un tādi pietiekami ātri sev sarīkos skuju taku.

Ja instruktors neredz perspektīvu ar šāda vai citāda problemātiskā personāža apmācību,kas potenciāli pazeminātu instruktora sekmju rādītājus - naudas atmaksa un novēlējums meklēt piemērotu instruktoru. Vismaz tā tas notiek civiliētajā Vakareiropā.
Bet ņemot vērā LV reālijas - nosacītos 3 mēnešus gadā bez aukstuma un limitēto apmācāmo skaitu, ir arī izskaidrojams kāpēc CSDD nomaina eksāmena mo un kādēļ var atļauties filosofēt par eksāmenu vairākkārtīgu pārlikšanu. Un runa nav par kkādu freieru taktiku, bet adekvātu apmācību pret konkrētu rezultātu par konkrētu samaksu.

Plus pievienojos Niksona domu graudam, labāk N reizes nobietēt mācību placī nekā 1X ar kategoriju kabatā un zem Kamaza.

Niksons 01. Apr 2014, 08:19

Tādas duālas izjūtas.
No vienas puses liekas tāds kā overkill, bet kad redzu čaļus trennuškās uz cbr-a, kas līkumā izstiepj pakaļkāju, kā ar krosaču braucot ... Nopietni, esmu redzējis tādus "meistarus", kuri jebkurā līkumā spēj saglabāt 90 grad pozīciju attiecībā pret asfaltu

Jauniešus vajag trenkāt. Un labāk, ja tie laukumā noliek bieti, nekā zem kama3 riteņiem

Negantelis 31. Mar 2014, 22:48

Vater un Heloween es no jūsu postiem jūtu, ka neesat pazīstami ar situāciju kad 5x saki dari tā, bet dara pilnīgi pretējo un tad var prātuļot par mācību kvalitāti cik uziet. Protams kāds teiks ka pat pilnīgu atpalicēju labs skolotājs var iemācīt mācību vielu ja ne gluži saprast tad vismaz nojaust par ko tur runa. Bet ir viens liels bet, liela daļa skolnieku nāk ar iepotētu domu "es braukšu 8h un tad es mācēšu, tad es varēšu". Diemžēl cilvēki pagrābj vienu skaitli no rindkopas un pārējo liekas neredzam un kad mēģināsi tādu "nesekmīgo" pavilkt līdzi klases līmenim lai viņš sekmīgi nokārtotu eksāmenus, tu kļūsti par slikto jo nedari to par brīvu.

Viņš labāk ies 2 vai 3x kārtot eksāmenu un par 5 min samaksās to pašu ko pie instruktora būtu maksājis par 2.5 stundām ar iespēju pilnveidoties, bet nē, labāk pamēģinās, a moš tiks cauri.



Lūk tāda ir padomju domāšanas ietekme mūsu sabiedrībā, visam jābūt par brīvu, par minimumu.Kvalitāte,drošība- kāpēc? Gan jau kaut kā.

Piemēram. Klases nesekmīgie noteikti nebūs sajūsmā par fizikas skolotāja prasībām un norādēm, bet klases teicamnieki noteikti būs sajūsmā un ar prieku iesaistīsies tādu procesu apspriešanā kas ir virs vidējā līmeņa.

Dii 31. Mar 2014, 22:36

eddie, jaunais Kawasaki ir 805 mm, Honda - 800 mm. Kawasaki kā kuram rādās specifikācijā, jāskatās pēc gada. Vietām specifikācijās parādās, ka jau no 2009. gada Kawasaki sēdeklis ir 805 mm, citur rakstīts, ka līdz 2011. - 790 mm. Hondām līdz 2007. gadam - 789,94 mm. CSDD iepirkums ļauj A kategorijas eksāmena kārtošanai izvēlēties motociklu ar sēdekļa augstumu no 770-820 mm.

eddie 31. Mar 2014, 18:48

Hmm, Kawasaki ar augstāku sēdekli? Skatos bikez.com - Kawai seat height: 785 mm, Hondai 800 mm.

Dii 31. Mar 2014, 18:09

Nu, nezinu. Normāls motocikls. Vismaz tagad līdz stoplīnijai varēs labi ieskrieties. Un īstenībā jaunie Kawasaki ER6N ir smagāki un ar augstāku sēdekli, ņemot vērā, ka Horneta sēdeklis ir drusku platāks, tad augstuma attiecība man rādās ļoti līdzīga. Un, ko tad lai saka par Honda CBF500 svaru?
Godīgi sakot, pēc normālas instruktora apmācības, ER6N uz šosejas man likās par vāju.

Heloween 31. Mar 2014, 17:26

Es domāju, ka svarīgākais faktors šajā visā procesā ir instruktora sniegtā apmācības kvalitāte, kuru, diemžēl, nevar aizstāt ar svaigiem moto

VATERLAND 31. Mar 2014, 17:25

Andrejin,pirmkārt neviens instruktors automāta nedos zaļiem gurķiem ar 0 priekšzināšanām par praktisko braukšanu uzreiz 102Zs agregātu;labi ja 125cc.
Otrkārt,mācīties un iemācities ir 2X lielāks gandarījums un jēga, ja tajā visā ir challenge.

Treškārt, tieši šādā gadījumā arī ir iespējams noskaidrot, vai Instruktors ir uz ko derīgs vai ne un vai samaksātā nauda atbilst iemācītajām zināšanām.

andrejins 31. Mar 2014, 17:11

Vater, gan piekrītu, gan nē... Liela jauda un maza pieredze... Tā ir reāli nāvīga kombinācija. Atceros tos skaus uz laukuma, kad kawa lido sāniski pa gaisu... Diemžēl cilvēks ekstrēmā situācijā nedomā, ručku attaisa līdz galam (ieķerās stūrē) un dara visu pilnīgi pretēji tam, kā būtu jādara. Miers uz moča nāk tikai un vienīgi ar iemaņām un pieredzi, kas rezultējas apmācību procesa laikā... +30 lopi būs vēl vismaz n nodarbības klāt...

VATERLAND 31. Mar 2014, 16:26

Lelde, man domāt, ka Dāmas ir arī augumos virs 1,65m pieejamas un pārējais jau ir instruktora darbs gan iemācīt pareizi sajūgu vaļā laist, gan dozēt droseles vaļā vēršanu. Savādāk sanāk 19.gs. loģika par KKK(Kinder,Kueche,Kirche), ja Dāma pēkšņi nespēs mo no zemes pacelt, vai saprast ko darīt,lai mo celtos vai neceltos rattinenā Emancipācija

andrejins 31. Mar 2014, 16:06

Matemātisks aprēķins no oficiālajiem datiem

motomeitene 31. Mar 2014, 16:01

Meitenēm nudien šie motocikli mācībām nav piemēroti.
Sēdeklis arī plats, augums 1,65m jābūt, lai zemi aizsniegtu.
Smagi pacelt no guļus stāvokļa, ātri var pacelt uz 1 rata vertikālajā .
Bet A2 pastāv vienmēr un tur mocīts piemērots.
Vai nu ielās brauks labākie no labākajiem, vai eksāmenu nokārtot ar 2,3reizi visiem atļas .
Tīrā matemātika vi aprēķins???

andrejins 31. Mar 2014, 15:41

andrr bugatti veyron jaudas un svara attiecība (grand sport versijai) ir 736kw/1888kg = 0.3898

Šitai hondiņai 76kw/185kg = 0.4108

Izskatās, ka ne M5, ne Lancers nederēs :P

andrr 31. Mar 2014, 14:53

Toč CSDD galīgi atrāvušies no realitātes..
B kategoriju tad jau drīz vajadzēs kārtot ar BMW M5 vai arī ar turbo-ļurbo Imprezām un Evolūcijām

VATERLAND 31. Mar 2014, 14:38

Motokursantes var apsveikt ar jauniem 102 Zs dāmu mo Lai labi ceļas ratā!

eddie 31. Mar 2014, 13:37

Heh, bet pareizi Andrejins raksta - grūti mācībā, viegli kaujā. Pēc mācībām ar ER6, man tagad ar Transalpu iet kā pa sviestu, ne mirkli nav bijusi sajūta, ka mocis pa lielu vai sūdīgi vadās.

andrejins 31. Mar 2014, 13:08

Zini Soulfreak, šoreiz varbūt tiešām viņiem vjadzēja uzreiz litru, to vismaz varētu pamatot ar to, ka visi pēc tam var uzreiz uz viņa sēsties

soulfreak 31. Mar 2014, 12:38

Ko nu tur ar 600c, vajadzēja uzreiz ņemt CB1000 kā saka, par maz toč nebūs vismaz jaudas līkne ir ļoti patīkama, nav jāzāģē

 1-20  [21-24] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties