Stilfser Joch
1-17
UDT 27. Feb 2014, 10:27
Jaa tās grādu lietas nav tik vienkāršas, mums skolā bija viena pasniedzēja kas bieži mēdza teikt "Viņš kardināli mainīja viedokli par 360 grādiem"Kad aizrādījām viņa tāpat neierubījās
Negantelis 26. Feb 2014, 20:33
Sliktais 26. Feb 2014, 20:01
Mārci, Tu tak zini, ar ko nevajag strīdēties[quote]
27 Aug 2013, 15:50:25 Negantelis rakstīja:
Aizpagājušajās brīvdenās ae Motomeiteni un Archy laidām pa zeminiekiem. Nezinu kā viņiem bet manbpa labo zeminieku gāja 1.4-1.6 un lielāko ceļa daļu šķērsām.
[/quote]
marcis 26. Feb 2014, 11:46
Pitagor, Neganteli, par cik grādiem Tev jāpagriežas, lai apgrieztos pretējā virzienā?
Taisna līnija ir 0 grādi, pa kreisi, pa labi ir 90 grādi, atpakaļ ir 180 grādi, apgriezties un iet tai pašā virzienā ir 360 grādi.
Negribētu no Tevis saņemt norādes..
Negantelis 26. Feb 2014, 09:37
Es atvainojos par drukas kļūdu ka no kalna braucot divatā ir vieglāk nobremzēt, aizmdomājos.Bet tiktiešam nesaprotu par kādām rindām ir runa, esmu izbraucis šo pāreju ap 10 reizēm. Jā ja saulīte spīd un ir +25 ir daudz braucēju un kad ir +5 nav gandrīz neviena. Bet nav tā ka būtu rindās jāstāv lai līkumu izņemtu. Ok. Ja kāds smagsvars nāk lejā, tad jā.
Mēs kad divatā braucām arī š'du tehniku izmantojām ka pasažieris skatās pār plecu uz augšu kalnā jo raiderim to darīt nav visai ērti jo jātur trajektorija.
Bet vispār man nekas nav jāpierāda.
Te pieminētas temperatūras.
Lūk bildes no Stelvio IT/ Šweices robeža (kā zināms tas ir drusku zemāk pat pašu Bormio. Visas bildes ir bildētas Jāņos.
2010 gads
2011 gads
50m No Bormio zīmes.
Negantelis 26. Feb 2014, 09:10
Tagad Vater pasaki ka tu neesi dir%$&^, kad es tev pirms kāda gada vai diviem teicu ka Stelvio ir manuprāt tehniski sarežģītākā pāreja tu teici ka nekā tur neesot un tā ir huina. Tagad pats raksti "" Ne velti Stilfser Joch ticis ierindots kā viens no sarežģītāk izbraucamajiem Alpu ceļiem.""Un nevajag tagad d un sagrozīt ko esmu teicis. Es neteicu ka līkumus var uz 160 izņemt, tur ir līkumi kur pēc sajūtām ir 6kmh. Es teicu ka 160 var uzraut lejupceļā taisnītēs starp adatām (ne jau visām). Pat DL uz līdzenas virsmas rauj 100 3.4s, lejupceļā 160 var uzraut 7 sek no stāvoša. Un tas ir ar tūrisma moci, bet ar citu.. Starp citu Divatā ātrums lejupceļā pieaug vēl straujāk, tikai sabremzēt vieglāk.
Un atkal priekš Mārča kurš grib pablatot bet nav ar ko atgādināšu ka 180° ir taisna līnija.
baizels 25. Feb 2014, 20:52
Labais! Pavasaris šogad laikam tiešām būs agrs.osiic 25. Feb 2014, 20:12
Tu esi pelniijis pa dirsu liekot shitaadas bildesSliktais 25. Feb 2014, 18:00
Bildes foršasinteresani, kurš Vaterland vietā tekstus raksta
freerider 25. Feb 2014, 16:14
Izskatās ka esi ņēmis vērā publikas aicinājumu - Īpaši neuzlabot bildes, jo tās ir ļoti kvalitatīvas!Aprakst kā vienmēr- ekselents un lasot šķiet ka pats esi pa serpantīniem locijies.
jautruls 25. Feb 2014, 15:15
Labas bildes! +1DB23 25. Feb 2014, 12:53
Dīvaini cilvēki, ko var fanot par kaut kādiem celiņiem. Autobānis, vot tā ir lieta, tur ir adrenalīnsGoblins 25. Feb 2014, 12:31
Nu es biju tur 2010 gada oktobrī un bija +12marcis 25. Feb 2014, 12:13
BMW mašīnai sniegpārsliņa parādās pie +3, BMW mocim pie +2.5CBet Negantelis pateiks, ka Tavam mocim, Fāter, joprojām trūkst divu cilindru un divas olas, toties viņam vienmēr ir līdzi vesela olu brete
Skaisti nu dievīgi, bet man šitās tievās serpentīnu zarnas nepatīk. Taisni, 180, taisni, 180..nav nekāda braukšana, bet.. (nespēju neko asprātīgu izdomāt )
Vislabākie ceļi ir ielejās gar upēm. Ir gan ātri, gan lēni līkumi. Izlocīties var pamatīgāk. Uz tāda ceļa Francijā mani apdzina Ford Transit
Garders 25. Feb 2014, 12:10
Izrādās braucot slēpot uz Livigno, esmu šo ceļu braucis kādas 12 reizes, diemžēl visas ar lielo busu.motomeitene 25. Feb 2014, 11:00
Pazīstamas vietas.Pagajušo gad 2013. 25jūnijā, nebija arī baigi silti +3, un sniega kalni.
Bet skaisti gan tur))
Morsitis 25. Feb 2014, 09:20
skaists ceļš!1-17