QUADRIX.LV prezentācija @333
CivikS_new 06. Nov 2012, 22:27
Njā, tie onkas uz tiem tīņu kvadriem izskātās amizanti! ;dMan ari šķiet, ka šis drunduļets ir sūds, bet jaunie padsmitnieki jau būs ar laiku pie tiem pieraduši, jau šobrīd gados jaunie brīvi perk dacia, Hyindai, sengyong un citus crap, ko manas paaudzes cilvēki par sūdu uzskata, un man ir zem 25.
Jaunie 16 gadnieki uz Hyndai un šitādiem brīnumiem skatās savādāk.
Plus būs mehāniķiem ko darīt!
ilmars 02. Nov 2012, 12:03
Taivāna tā pati Ķīna vien būs. Žēl, ka netiku, bet par rokeriem uz kvadrām var pasmieties, arī skatoties bildes.Niksons 01. Nov 2012, 22:34
Mans bračka dzīvo 2 kvartālus no bmw berlīnes midzeņa. Arī garām braucot var redzēt, ko un kā tur izgatavo.Mazie endūriķi ir dabas kļūda, kuriem kaut kāda pārpratuma rezultātā pielipināta bļemba
peecis 01. Nov 2012, 14:59
mārci: tante wikipēdija saka, ka 650cc motorus divus gadus loncin ķīnā lipināja kopā.marcis 01. Nov 2012, 00:22
Taivānā (nevis Ķīnā) ražo vien 450ccm motorus mazajam endūram.Nikson, guli mierīgi
shiirs 31. Oct 2012, 21:45
baizelim 100% taisniba. varbut kads bagats un dumsh kapeikpisejs ari tadus pirktu, bet nu mulkju jau pietiek...Valdez007 30. Oct 2012, 13:15
Es saskāros ar CFMOTO brīnumu, kurš pa lielam ir no vienas puses sūds, no otras - normāls aparāts. Rezultātā izdarīju priekš sevis secinājumus, BET, ja kāds grib pabrauktāties ar JAUNU ielas kvadru pa 2000Ls, why not?? Nu jāskatās līdz, nedrīkst pārslogot.. Jāpievelk skrūves, bet kamoon - JAUNS pa 2000Ls, ņem un vālē! Garantijas laiks taču ir.tipin6 30. Oct 2012, 09:28
archy ++++marekovich 30. Oct 2012, 09:05
Ir tā, ka ķīnietis prot arī labas lietas uztaisīt. Viss atkarīgs no pasūtītāja.Archy96 30. Oct 2012, 03:16
Niksons tūlīt sirdstrieku dabūs par tiem Ķīnas bmw motoriemhla 29. Oct 2012, 23:00
nava bijusi saskare ar shitaadiem eksemplaariem, bet dedziigiem aisztaavjiem vajadzeetu pameegjinaat uzdaavinnaat savam sencim kaadu unjkjinkai laapstu vai cirvi un kautvai fiskars patenteeto...p.s. par labi sanaakushiem PSRS razojumiem neiet runa
SpOrcMeN 29. Oct 2012, 22:59
man vairak liekas smiekligi shitas bildes ?? Kapec uz kvadram nav deputati bet kaut kadi bardaini egoni - kursh ir merkjauditorija shitam kvadram ??? ))) vajadzeja rigasdinamo sasedinat uz tam lamatam.ParaTr00per 29. Oct 2012, 22:25
neko nezinu par kjiinieshu kvadraam, bet man seetaa ir 1988. gadaa pirkts jauns kjiinieshu traktors xing tai 120, kuru veel tagad var ar iekurbuleet jebkuraa laikaa. un tagad pastaastiet man kautko par suudiigajiem kjiinieshiem... un jaa, arii sachs mopeedam nebija nekaada vaina, kameer vieteejie latvieshu baalelinji liekot motoru kopaa neatstaaja nepievilktas skuuves tur iekshaa...probleema gan vairaak ir "balto cilveeku" alkatiibaa. aiziet pie kjiiniesha un prasa - "vari pa 100$ kvadru uztaisiit?", kjiinietis saka "jaa, luudzu". un uztaisa neviens jau tam kjiinietim neprasa "uztaisi man *labu* kvadru", a targasham parastajam interesee tikai vairaak leetu nopaardot. attieciigi arii rezultaats... un kaa jau te mineeja, kjiinaa taisa arii ljoti labas un augsti tehnologjiskas lietas, kautvai tos pashus jablofonus. arii bmw mochu motorus taisa kjiinaa.
Smoke 29. Oct 2012, 18:26
Pašam ir bijusi pieredze ar 3 Ķīnas kvadrām, pirmais iet joprojām 110cm3, 5 gads, vairāk nekas par apkopēm nav darīts, sīkie gāž ka prieks, otrais bija šausmas 250cm3, izbraucot pa mežu, līdz mājām labi ja stūre bija palikusi rokā! Trešais 200cm3 iet jau trešo gadu un īsti nekas nopietns nav noplīsis! Nezinu, laimes spēle, ķīniešu garastāvoklis stāvot pie konveijera, vai kas cits. Bet vienmēr būs kas pirks dacīti(dacia) un kas pirks audi(nevajag salīdzināt mašīnas) un katrs rīkosies pēc savām iespējām un patikas un kamēr ķīniešiem būs veselība, tikmēr kādam te būs darbs to visu labot. Kā teikt ir pieprasījums, ir piedāvājums! Citēšu Lauri - ņem to visu vieglāk!Eimen!
guntizx6r 29. Oct 2012, 17:07
2000Ls ir neadekvāta summa. Es kā ķīnas tehnikas pazinējs to apliecinu. Galvenā problēma visiem made in china aparātiem ir materiālu cietība. Viss kam jābūt cietam ir mīksts, un viss kam jābūt mīkstam ir ciets. Nav jau tā kā izklausās, bet nu metāli ir mīksti (lūzt rāmji,motoru stiprinājumi,aizmugures ass, stūres pirksti) un plastmasas kurām jābūt elastīgām ir cietas, kā rezultātā lūzt uz nebēdu. Šiem aparātiem neko,atkārtoju, NEKO nedrīkst pievilkt ar spēku - stūres pirkstiem apraujas vītne, sveci vispār jāskrūvē ar pirkstiem. Karburatoriem ķīlē iekšā adatas, kā rezultātā puse degvielas cilindrā, otra puse uz ceļa. Īsumā runājot, ķīniešu tehnika man ir sabojājusi visu jaunību. Un nobeigumā citēšu ķīniešu kvadru pārdevēju Modri no Dārzciema ielas: "es zinu, ka es tirgoju sūdus, bet cilvēki zina ko pērk un pie tam pērk daudz"Morsitis 29. Oct 2012, 16:14
Morgen!100% piekrītu it visam kas te sarakstīts, gan pozitīvais, gan negatīvais. Arī aizspriedumiem. Baizelim daudz kur ir taisnība, un arī mēs paši par dažām lietām jau esam izsecinājuši, ka garantijas gadījumā dažas detaļas pat ir vienkāršāk un LABĀK dot taisīt (uzražot) mūsu pašu meistariem, nekā pasūtīt no aizdīķa, no nezināmas izcelsmes metāla trubiņām...
Rezuss 29. Oct 2012, 13:05
to IvisMums likumdošana ir pakārtota tirdzniecībai nevis ražošanai. Tapēc vienmēr būs izdevīgāk tirgot nevis pašiem ko ražot. Tapēc arī latvijā būvēti auto un moči braukā ar igauņu un leišu nummuriem.
ivis-ktm 29. Oct 2012, 12:58
Ieraudzīju.. QUADRIX.LV nodomāju, beidzot latvieši sākuši ko labu taisīt, bet nē. Izrādās Ķīna. Vai tišām mums vairs nav ne gudru galvu, ne prasmīgu roku?!?!Rezuss 29. Oct 2012, 12:54
Ir tāda lieta kā dizaina ekonomika, tāds jauks priekšmets, kur māca par to ka nevejaga ražot lietas kas ilgi neapnīk un vel ilgāk kalpo.peecis 29. Oct 2012, 12:46
imho viss ir atkarīgs no aparāta noslodzes. man lētais fleksis, urbis un vēl šādi tādi štrumi kalpo n gadus, jo tos lietoju reti, gan jau profa rokās tie izjuktu dienas laikā. līdzīgi ar auto/moto tehniku - ja to ir paredzēts minimāli noslogot (daudziem motocikla nobraukums sezonā ir zem 1000-3000 km), kāpēc lai tā kvadra nekalpotu?