būvēju trasei GSXR1000K5 (papildināts 11.03)
[1-20] [21-40] [41-60] 61-80 [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-174]
Fastarow 06. Mar 2012, 11:06
Ģenētiski mutējušais Škapars... ai nevaru...Coool 06. Mar 2012, 11:05
mezavecis, varbūt shkapars ģenētiski mutējis. Daudz visādi vestibulārie aparāti organismāmezavecis 06. Mar 2012, 10:40
Nu nez vai shaja foruma sez "kads" kam ir tads skils lai sajustu 2mm..bremzejot daksha cik cm ieiet ieksha un par cik gradiem mainas dakshas lenkis..uz to visu pamanit 2mm..varbut 10mm jau ko saks spelet..P.s tas vairak atgadina skatu- pieiet mehs pie dzelza pagrabinas ar atslegu un skruvgriezi neko nedarot..racers izgaz apli,jaaa nu tagad ir super..
Gan jau pec kada menesha bus laboratorijas darbs un rezume shim visam..Veiksmi!
shkapars 06. Mar 2012, 07:51
nu, mežamāra mocis kā arī daudzi BMW tiešām atšķirās .. tāpēc jau ar tādām konstrukcijām nebrauc pa trasijo, lai iegāztu moci līkumā, ir vajadzīgs, lai bremzējot priekša iesēžas un uztaisa stāvāku dakšas leņķi, kas atvieglo moča sagāšanu un savukārt taisnē izstiepjas, kas uztaisa lēzenu leņķi un palielina stabilitāti taisnē
shkapars 06. Mar 2012, 07:46
jā, mainās izsvarojums gāzējot un bremzējot, tāpēc svarīgi mocim ir pareizas atsperes atkarībā no braucēja svara, braukšanas stila un trases īpatnībām.2mm moto ģeometrijā maina daudz. ne tikai šosejā, bet arī motokrosā. piemēram CRF250, līdz 07 gadam offset ir 24mm, 08-09 ir 22mm un 9-10 ir 20mm. Uzliku savam 06 tiltus no 08 un pat ar savām motokrosa iesācēja spējām sajutu, ka mocis ir krietni izmainījies. krosā gan ir savādāki principi, ko un kā maina offset, jo gandrīz nekad ritenis neripo pa gludu virsmu, tāpēc grūti novilkt to līniju, kas šosejas gadījumā iet vertikāli caur riteņa ass centru uz leju vai uz riteņa atbalsta vietu pret zemi. Krosā riteņa atbalsta punkts vairs nav vertikāli zem riteņa ass centra. Pamēģini par 2mm izbīdīt štokus ārā no tiltiem, arī jutīsi, ka mocis izmainās.
mezamaris 05. Mar 2012, 23:59
Bremze vai gaze,pie manas daksas nemainas nekasmezavecis 05. Mar 2012, 22:48
Mulsina jau vairak fakts ka geometrija mainas ik bridi drocijot gazi un bremzu hebeli..mocis klust isaks un garaks un aridzan svarojums..bet 2mm??? var jau but...Archy96 05. Mar 2012, 22:44
Motocikla ritošās daļas ģeometrija vispār ir ārkārtīgi filigrāna štelle, kur no svara ir vesela čupa dažādu parametru, kur katrs piešķir savu niansi vadāmībai, katrs motocikls vadās savādāk, kaut gan uz aci tie visi šķiet ļoti līdzīgi, eksperimentējot ar visiem šiem parametriem var ļoti daudz ko izmainīt, tikai jāzin, ko gribās sasniegt.shkapars 05. Mar 2012, 22:36
jā, 2mm offset maina daudz.mezavecis 05. Mar 2012, 22:25
Gadus desmit atpakal ari projektejot vienu kukaini bija baigas pardomas par dakshas lenkiem..palikam pie praktiskajiem testiem testejot dazadus razotajus un dazadus lenkus,lidz atradam kas uzrunas..P.S domaa tie 2mm ko mainis???
Coool 05. Mar 2012, 21:36
eds, kamēr neiet visu laiku redlainā . Tikmēr nekas netiek modificēts, tikai uzkrāta informācija.shkapars 05. Mar 2012, 21:35
oj, Fāter, laika man daudzeds 05. Mar 2012, 21:33
interesanti kādi argumenti šito nedarīt būs fallamellam.shkapars 05. Mar 2012, 21:29
vajag abus divus, priekšā pagarinātājus un aizmugurē šaibu zem amīša stiprinājuma. to jau tev katrs virpotājs uztaisīs, sliktākā gadījumā saver tur virsū kaudzi ar šāibām, lai kopējais augstums būtu apmēram tāds pats kā par cik esi ielaidis štokus tiltos. tiesa, aizmugurei vēl jāņem vērā, ar kādu riepas izmēru vai pareizāk kāds ir riepas augstums, nevis skaitlis uz riepas, bet reālais riepas augstumsCoool 05. Mar 2012, 21:24
Tāpēc nevarēju saprast kāpēc eBay pilns ar tiem pagarinātājiem. Labāk jau pagarinatājs nekā šeibas?shkapars 05. Mar 2012, 21:13
nē, K6-7 600-750 ir problēma ar smaguma centru. tas ir jāceļ krietni uz augšu. tāpēc šem modeļiem taisa dakšas pagarinātājus priekšā, lai var iebīdīt dakšu dziļāk tiltos un liek zem amīša stiprinājuma šaibu. vajagot apmēram pacelt par 15mm, tad esot pilnīgi cits mocis.VATERLAND 05. Mar 2012, 21:10
Beigaas Galerijas galvenais kopsavilkums buus taads, ka no :slimniica,es jau naaku/braucu,b*e: tomeer ir kaada jeegabet nopietni runaajot,pa kuru laiku tas Shkapars shito visu viilee?!
Coool 05. Mar 2012, 21:08
Tad gribi teikt, ka arī 600 un 750 K6 - K7 ir trail problēma, kas K5 - K6 1000!StraiF 18. Feb 2012, 08:45
Škapars, līdz šīm gadijumā neplāno ?Coool 17. Feb 2012, 23:23
Galvenais, lai tas špers gala rezultātā nesadalās pa detaļām.[1-20] [21-40] [41-60] 61-80 [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-174]