Jawa.ES.1989.GADS
zakits 13. Oct 2011, 22:29
Tā arī bija.Vēl pieminēšu,ka motoru taisīt man palīdzēja Tālis Bensons.Viņš pie rūpnīcas RAF vadīja moču komandu.Tur braukt sāka arī visiem pazīstamais Agris Neija.Voicha 13. Oct 2011, 22:27
SUPER!Archy96 13. Oct 2011, 22:24
Nu ja, bet tajā laikā jau normālas divtakteru eļļas nebija, turklāt tādiem apgriezieniem, tāpēc arī noteikti dilazakits 13. Oct 2011, 22:13
Par tiem 185...Jā.No motora vibrācijas mocis praktiski juka ārā.Paceļot izplūdes lūku apgriezieni bija 10000.Ieplūdes kanāli arī bija paplašināti.Uz katra cilindra caur vārstu stāvēja krosa Čz 500 kubu karbiņi.Līdz 5 štukām mocis rīstījās,pēc tam bija riktīgā dziesma.Ar cieņu.dudino 13. Oct 2011, 21:53
Uhhh, lāāps !Tiešām visu cieņu autoram! Atceros savu laiku man tika vecākā brāļa Jafele 350(jau ar savu tūnu), tad nu es ar vēl pietūnēju būrim lielos žiguļa (to laik modernos)plastmasas spoguļus un biju pirmais džeks savā ģerevņā
Jāpameklē, kautkur vēl bija bilde
Indo 13. Oct 2011, 21:53
Veciit, tie NAV joki! Cepuri nost!Archy96 13. Oct 2011, 21:27
185kmh ar to lamatu, nereāls ātrums tiem laikiem, jo tas mocis jau pie 120 kļuva totāli nevadāms.Krekls 13. Oct 2011, 21:06
Der!Dod foto un tekstus arī garākus
filfinsh 13. Oct 2011, 20:57
labais atskats uz laikiem. davai otru daljuAndreits 13. Oct 2011, 20:43
vo tas ir īsts čalis. Par uzlīmi LATVIJA dziļi cieņas apliecinājumirichhz 13. Oct 2011, 20:36
old schoollabais
alpins 13. Oct 2011, 20:32
Protams respect ,bet bildes izskatās ,ka no vismaz 1. pasaules kara laikazakits 13. Oct 2011, 20:14
Jā.Paziņa pie manis restaurēja BMW .Ilgi mocijās,pat piedarbināja,bet cik atceros pēctam pārdeva.Par sava darba kvalitāti īpaši gandarīts nebiju.Motors tika stipri forsēts,regulāri trūka klaņi.Ļoti ātri dila čaulas,gredzeni u.t.t.Bet rāmis turēja.Pabraukt varēja(185km/h).Jā.Ķiveri arī pats līmēju.Bija arī izturības tests.Uzvilku galvā un čoms ar mietu bums.Bet vispār redzu ka daudziem ir patīkamas atmiņas par tiem laikiem.Archy96 13. Oct 2011, 19:58
Un kādreiz sestdienās Rumbulā bija moču tirdziņš, kur varēja iegādāt oriģinālās un krutkas detāļas visiem javas modeļiem, kā arī paštaisītos spoilerus n'shit, tas bija mas sapnis toreiz 8tajai jafelei pilno būri uzlikt ar kantaino moskviča lampu priekšā, bet tā arī neizdevās nepieciešamo daudzumu rubļus sakasīt un aprobežojos ar minimālu tūningu - mazais spoilerītis priekšā un beņķim "spinka" no moskviča galvas atbalsta, tas skaitījais baigais navarots un tūns tālajā 98. gadā Bļā, tāda nostaļģijaPauliic 13. Oct 2011, 19:53
liec vēl biužukusbluefire 13. Oct 2011, 19:52
Jā, atceros kā savā laikā čaļi pie daugavgrīvenes moču bodes pirka viens no otra no rokām paštaisītas "fantomenes "( tie kas nezin, tās bija paštaisītas ķiveres ar paralona polsterējumu), priekšējos būrus un citus plastmasas loriņus un nez ko kas nu kuram bija . Foršas bildesArchy96 13. Oct 2011, 19:51
Es skatos, ka esi jaffeles tūnēšanai piegājis nopietni un ar pilnu atdevi, principā jau tajā laikā nebija citu variantu, ja gribējās močīt ātrāk, kvalitatīvāk un ar glanci Rāmis pārmetināts, dakšas leņķis izmainīts, pareizie izpūtēji un pastiprināts pakaļējais majatņiks, arī paštaisītajam būrim nav ne vainas, un ja to visu kvalitatīvi paveic, tajā laikā varēji sevi uzskatīt par cēliena veci Motoru arī vīlēji????MIGs 13. Oct 2011, 19:45
Tas tev nav no tēta paņemt naudiņu un nopirkt veikalā akrapoviču un dynojet !VATERLAND 13. Oct 2011, 19:40
Labaak staasti vairaak par 4.fotoo foonaa redzamo BMW viencilindrinieku ar preseeto raami!!!!lockhead 13. Oct 2011, 19:32
Respect autoram!