Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


SVškas pārvērtības

[1-20]  21-29 

shkapars 20. Jan 2011, 15:04

bet nav vietas

shkapars 20. Jan 2011, 14:54

tik pat cik pakaļējo riteni pacēli, lai nemainās moča ģeometrija

eriksdrummer 20. Jan 2011, 14:53

Ja, tur jums protams taisniba, tapec priekseja daksa ari tiks laista zemak, ar domu daksu iegremdeshu dzilak tiltos. Varbut varat ieteikt par cik mm vai cm to vajadzetu darit? Un riepa dublinieku neskrapes, tur vel ir liela rezerve

shkapars 20. Jan 2011, 14:49

pa taisno būs stabīlāks, bet nevarēsi ielauzt līkumā vairs tik labi, jo esi palielinājis pr.dakšas leņķi un pazeminājis smaguma centru. 5cm ir ļoti daudz. kā arī iespējams riepa skrāpēs dubļinieku, jo amīša gājiens jau ir saglabājies tas pats, bet tikai sākumpunkts ir citā vietā

Archy96 20. Jan 2011, 14:49

Ja laid uz zemē pakaļu, tad jālaiž lejā ir arī priekša proporcionāli, jo savādāk izmainās priekšājās dakšas leņķis, kā rezultātā mocis kļūst noturīgāks uz taisnēm, bet sliktāk guldās līkumos, kas manuprāt ir liels mīnuss, saceņu močiem pat speciāli pakaļu cēļ augstāk, lai tas asāk guldītos.

eriksdrummer 20. Jan 2011, 14:45

Diski jau ir nokrasoti melni . Par sedinasanu, es gan esmu lasijis pretejo, jo tagad bus zemaks smaguma centrs, bet tad jau redzes, kad saksu pats braukt. Katra gadijuma uzlikt atpakal standarta dogbones nav nekada problema.

Archy96 20. Jan 2011, 14:39

Par dizainu vēl varētu diskutēt, bet vadāmība ar to sēdināšanu pilnīgi noteikti tiks sačakarēta

tom_b 20. Jan 2011, 14:35

laiks un nauda ieguldīta pamatīgi. diskus arī krāsosi melnus?

Fastarow 20. Jan 2011, 14:32

[1-20]  21-29 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties