Saimniek?! Normāla eļļa būs?!
[1-20] 21-35
baizels 17. Jul 2013, 15:58
Nezinu, es lietoju Motul 10w40 300v dubultesteri sintētisko. Savu Vari griežu līdz galam ,cik iet un vecīt neko sliktu es par so eļu nevaru teikt, Cita lieta ir tā, ka pie maksimalās slodzes biezi vien eļas līmenis var kristies un tas ir normāli. Var būt ka tiesi tas ir iemesls ka parāva ķīli. Lietoju šo eļļu jau trešo gadu un problēmu nav.marcis 17. Jul 2013, 15:44
Domāju, ka drīzāk skaties eļļošanas sistēmu, ēlļas spiedienu.Vai arī maini Vasju, no kā pērc eļļu.
kba-pro 17. Jul 2013, 15:15
Well Well well nu tad šitais vienreiz ir par tēmu eļļas... interesanti interesanti.Rezultātus nopublicēsiet?? Izskatās ka te prasās no laba padziļināta ekspertīze ar skaidrojumiem. Tās kuras es esmu redzējis vienkāršam no fizikas un ķīmijas tālu stāvošam lietotājam maz ko izsaka.
Tamdēļ skaidrojumi par rezultātiem būtu ļoti apsveicami.
Niere 17. Jul 2013, 15:08
jau tikko eļļu diskursā izrunāta tēma. nav runa par Motul, bet konkrētiem produktiem.BigMan 17. Jul 2013, 15:04
Paskaties, K-kaška, kā es Vella dzirnavas mocīju Smashā..... Motuls Esteris, pillā sintētika, sarkanā.Man domāt, ja Motuls būtu sūds, es pats ar moci mājās neatbrauktu.
Niere 17. Jul 2013, 14:36
ar 50-80ml ir gana. vēlams gan izliet visu, kas atlicis, un no tā saskalojot paņemt "vidējo".ok, tās tehniskas nianses, ko var aprunāt pēcāk.
K-K 17. Jul 2013, 14:29
Ir, karterī vēl ir. Cik daudz vajag analīzei? Labprāt izveiktuNiere 17. Jul 2013, 14:27
Jopcik, staļingrada, daile!Klau, eļļas bišķis nav saglabājies?? laikam jau viss asfaltā aizgājis.
Te baigi prasītos analīzi uzcept.
No tehniskā viedokļa:
Tur var būt un var arī nebūt eļļas vaina.
"Stunt" moči tiek ne tikai nežēlīgi griezti, bet arī pamatīgi karsēti. Divi jaudīgi ventilatori ir labi, bet tie var arī netikt galā.
Eļļa šādos apstākļos var būt pie vainas šādos gadījumos:
1. Daļēji sintētiska eļļa visai noteikti ir vēl vairāk pakļauta viskozitātes nenoturībai augstā temperatūrā un slodzē. Attiecīgi, eļļa iespējams nodilusi uz SAE ##W-30, kas dažos gadījumos var būt liktenīgi.
2. Degvielas kontaminācija jeb piesārņojums, kas sacīkšu, un visdrīzāk arī stunt močiem, var būt "normāla" parādība.
Arī degviela, protams, samazina eļļas viskozitāti, veicina viskozitātes modifikatora bīdes nestabilitāti un samazina eļļotspēju kā tādu.
Stunt ir viens no tiem gadījumiem, kad tiešām ir vērts apsvērt augstāku viskozitātes klasi karstajā galā. Proti, 10W-40 vietā kādu no ##-50 klasēm
(uzreiz piebilstu, ka ielas braucējiem to darīt ir ļoti neieteicams, ja vien nav kādas īpašas indikācijas).
Sacīkšu un arī stunt motoriem primārās prasības iraid viskozitātes noturība, tostarp degvielas klātbūtnē un virsmu aizsardzības spējas. Tādēļ tīri sacīkšu eļļas tiek pārbāztas ar virsmu aizsardzības piedevām, bet minimāli tiek lietotas piedevas, kas nodrošina garu nomaiņas intervālu.
Tāpat tīrasiņu race eļļas praktiski nesatur vai minimāli satur viskozitātes modifikatoru, kas padara eļļas viskozitāti stabilu jebkurā slodzē.
Bet ko konkrētu tur pateikt tiešām var tikai ar laboratorijas palīdzību.
K-K 17. Jul 2013, 14:06
Setup, ievērojot visu, iepriekšējais dzinējs nogāja 6 gadus.(ieskaitot iepriekšējo braucēju). Pie manis 3. Ja nebūtu ievērots eļļas līmenis, dzeses, utt., tas nebūtu izvilcis tik ilgi. TapēcSetup 17. Jul 2013, 14:04
upd.koments noņemts
Setup 17. Jul 2013, 14:03
Man arī domāt, ka motors izbeidzas ne jau dēļ eļļas markas, bet aiz tās neesamības. (gan jau pats zini, ka līmenis ir krietni jāpārlej, lai varētu pigorus taisīt).K-K 17. Jul 2013, 14:01
Eļļas sūknis ir labs, nav sadilis. Eļļa ~ 400 -500 ml virs līmeņa. Karterī savācējs tīrs un spīzdīgs.Dzinēja temp bija ap 105 / 106C un, tad protams strauji pacēlās, ebt bija jau par vēlu.
sudzhis 17. Jul 2013, 13:54
Iespējams, ka sakritība, bet man audim arī izbeidzās matōrs, aptveni pēc 2000, pēc eļļas maiņas- ielēju motul!K-K 17. Jul 2013, 13:54
Šajā momentā, netika griezts ierobežotājā, vai citādi speciāli kauts motors.Ja būtu, kāds no šiem apstākļiem, sēdētu klusu stūrītī un pīpētu.
elf 17. Jul 2013, 13:52
Hi umņiki....klaņi jau netrūkst eļļas kvalitātes pēc...bet trūkst tāpēc ,ka pilots neko nejēdz no motocikla![1-20] 21-35