Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Trike for Dainis (atj.07.05.2012)

 1-20  [21-40]  [41-45] 

maniac 07. May 2012, 22:28

To VATERLAND:
-Nav domāts "nokrāmēt"! Nelielu stikliņu uz stūres un to zaļo detaļu apvilkt ar ādu, lai nepūš/nešļakstās uz kājām.
To spiegs:
-Nav ne vaina. Līdz 100 viss normāli un ātrāk nemaz nav brīv!
To Garaiss:
-tiks uzlabots ar atpakaļgaitu un vēl šo to.

Garaiss 07. May 2012, 21:32

Vinjsh ir pabeigts.... ?

spiegs 07. May 2012, 21:32

Baigais jaut tas uzbraucamais celiņš baigo buru netaisa ? viņu nevajadzētu no kāda tāda režģveidīga metāla uzlikt ? lai ir kur gaisam plūst cauri ?

VATERLAND 07. May 2012, 21:09

Maniac,vai ,tavupraat, nokraameejot to blakkeni ar saanu panelliem,vai pilno stiklu, tas viss nepaarveertiisies par baigo bermzeejosho buru,kas saaks vazaat visu konstgrukciju pa shoseju, uzdodot vairaak virsuu un nesausos laikapstaakllos?!

maniac 07. May 2012, 20:58

Paldies, Naits!
To awesome: iet pietiekoši labi! Jau ir mēģināts virs sotoka.

Naits 07. May 2012, 20:55

Topikā par to blaķenes tēmu jau tika spriests

awesome 07. May 2012, 20:35

Baigi malači, forši uztaisijāt!
Man tik radās tāds jautājums - parasti jau mocim blakusvāģis ir labajā pusē, jo vadītājs sēž uz moča un pa ceļu braucot sanāk, ka vadītājs ir takā labajā pusē, kā automašīnām. Šajā gadijumā vadītājs ir blakus vāģī, automašīnā tā būtu kreisā puse. Vai nevajadzēja, ka blaķene ir kreisā pusē mocim ? Tad sanāktu sēdēt vairāk pa kreisi un varētu vieglāk izdarīt apdzīšanas manevrus. Tagad sanāk braukt tākā Anglijā, ar stūri otrā pusē.
Bet jūs jau noteikti to visu labi pārdomāja. Es tik tā - aizdomājos...

Man prieks, ka tādu uzveidojāt, labi izskatās ! Ceru, ka arī labi iet !!!

maniac 02. Apr 2012, 17:22

To glupais:
paldies par bāciņas ieraudzīšanu un satura papildināšanu!
Labi, ka pamanīji bāciņu un nepamanīji demferi. nevis otrādi.

glupais 31. Mar 2012, 18:16

Stūrei derētu demferis, tad iespējams tos šarnīrus tā neizjātu. : hvz:
Arī es iemetu savu artavu bāciņā, lai uz atklāšanu viss izdotos!

maniac 22. Mar 2012, 11:45

To Chrysler:
Jau strādā! Sākumā bija doma ar šarnīriem, bet tika izmēģināts un izrādās, ka funkcionē. Nav jēga vēl kādu lieku detaļu cept. Jau tā ļoti daudz darba un laika ieguldīts. Ja vajadzēs ekspluatācijas laikā ko uzlabot, tas tiks darīts.

Chrysler 22. Mar 2012, 10:23

Es domāju, ka stūres stieni būs OK, jo ja neraussta stūri stāvošam, braucot BMW tā grozās ļoti viegli. Vienīgi man radās jautājums - tur tas ātrumu pārslēgs strādās, kā domāts? Nevajadzēja savienot ar kādu šarnīru? Man jau liekas, ka mehāniskā sviru sistēma būtu ij uzticamāka ij vienkāršāka... kaut gan ja jāpārsledz ar labo roku, pogas ir daudz izdevīgāks risinājums... Tās tikai manas domas... lai veicas!

maniac 22. Mar 2012, 09:31

To mezamaris:
Lieki. Pie esošajām slodzēm pilnīgi pietiekošs resnums. Vienalga šarnīri būs vājākais punkts.
Tas, protams, mūsuprāt.

mezamaris 21. Mar 2012, 22:20

Abas stures savienojosa svira manuprat vareja bur resnaka,teiksim no 20 mm caurules.Tas protams manuprat

mezavecis 21. Mar 2012, 20:27

Sajuga risinajums..varbut noder
http://www.ebay.com/itm/HYDRAULIC-CLUTCH...;vxp=mtr#shId

maniac 15. Mar 2012, 09:15

Tagad pētu vēl vienu variantu - kā tikt pie numura ar burtiem IZM? T.i.- izmēģinājuma.
Cik skatos- noteikumos baigi šķidrā informācija.

Chrysler 14. Mar 2012, 20:50

Malači! Dikti feini, ka vismaz kādi cilvēki pie mums ko lietderīgu dara un māk to! par to CSDD - es domāju, ka ar šo projektu jādara tā - ja neņem pretī CSDD, tad visai moto sabiedrībai ir kas jādara šinī sakarā! Cik var viens bars veču (CSDD) ņemt lielu piķi un ne par ko neatbildēt! Galu galā te ir standarta mocis ar standarta blaķeni!!! OK, drusku pārveidotu! Bet tad lai šie atrauj savas treknās pakaļas no beņķiem un vienreiz pārbauda to ķerru un uzņemās atbildību par savu pārbaudi! Citādāk ticiet man - ja ar kādu auto notiktu avārija dēļ kāda mezgla mehānisku bojājumu, CSDD neuzņemtos nekādu atbildību par to, ka autiņš ir bijis tehniskā kārtībā - tipa neatbilstoši ekspluatācijas nosacījumi vai nepareizā servisā uzlikta detaļa... Cik nav dzirdēts par šo piesiešanos pie veselām, bet vizuāli ne pārāk izksatīgām detaļām tehniskajās apskatēs! Tā ka ja nereģistrē CSDD, vajag publicitāti tam pasākumam un lai visa moto sabiedrība paprasa atbildību no šiem taukmūļiem!!! Lieta ta ļoti svētiga - domāju, ka arī ES pircēju tādiem pārbūvētiem močiem būtu daudz!!!

cbx650e 14. Mar 2012, 20:27

A nevar to lietu novienkaarshot ka uztaisa mocim dubulto vadiibu ? Kaa ar instruktora mashiinu ?
Lai sez viens it kaa liidzbrauceejs uz mocha un Dainis vaalee . Un uz TA jau var to otro stuuri nonemt nost .Tipa blakene lai vareetu invaliidu vadaat un viss!!!!!!
Kaut kaadu risinaajumu jau pret to stulbo iestaadi CSDD vajag atrast .

otomars 12. Mar 2012, 13:53

pashbuuveeto traktoru vairs nevar regjistreet jau pasen.max aatrums 50km/h

maniac 28. Feb 2012, 19:14

To cbx650e :
Nevar šo pārtaisīt par "traktoru"!
Un blaķene jau ir tur, kur viņa ir...
Sajūgs ar laiku varbūt arī tiks pārtaisīts uz hidrauliku. Ja būs problēmas ar pagarināto trosi.

cbx650e 28. Feb 2012, 17:03

Sveiki viiri !
Jau ilgaaku laiku lasu juusu info , bet tikai tagad nolemu registreties .
Nu jau ir par veelu bet Hondai ir daudzi modeli ar hidraulisko sajuugu , piemeram mana CBX 650e
Par to registraciju un TA , vai juus nav painteresejushies kaa buutu ja juus to verki registretu Traktoru inspekcijaa , cik es zinu tad tas ir daudz , daudz vienkarshaak . Vismaz pec manas informacijas agraak tas bij iespejams .Laikam tikai ar atruma ierobezoshanu buutu jaapastraadaa , jo laikam ka bij 80KMH ierobezojums. Es domaaju ka tad arii blakene drikstetu atrasties kreisajaa pusee kas buutu daudz izdeviigaak braucejam .Un galvenais ka tad vareetu visiem Mentiem paraadiit fakuci jo ir tak legaali viss .
Veiksmi
Guntis

 1-20  [21-40]  [41-45] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties