Iegāziens beidzies!!
1-20 [21-33]
feciic 15. Jul 2010, 18:00
Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. KTM nav modeļa ko salīdzināt ar freewind lai varētu spriest par viena vai otra ražotāja izturību un uzticamību.Tiešie lc4 konkurenti te610 un fe650 man liekas ir tikpat uzticami/neuzticami, vel jau ir xr650r bet tā jau ir Honda
goodlive 15. Jul 2010, 14:36
dropman, es esmu braucis ar ktm, un pamēģini nobraukt ar savu nebegemotu tik cik es pa sezonu nobraucu, un tu sapratīsi ka mocis ir radīts braukšanai nevis labošanaidropman 15. Jul 2010, 13:34
Novēlu visiem begemotu īpašniekiem kuri apliek ktm kā sugu, iespēju kādreiz normāli iztestēt kādu 690-to vai 530-to vai arī 990-to (atkarībā no tā kāda braukšana tuvāka sirdij) un saprast ka kļūdātiesEs arī kļūdījos un tagad bija doma pastāstīt citiem ka ktm nav tāds kādu to apraksta tie kas ar viņu nav braukuši. Bet izskatās ka katram pašam tas jāsaprot
EEriks 15. Jul 2010, 12:57
uztaciamiba ir relativa,skatoties ar ko salidzini,nevar tak salidzinat cbr600 un lc4..jopt!goodlive 15. Jul 2010, 03:06
Morsītis ar cik saprotu KTMists? Tā kā tādi futbolisti, nedaudz trāpa pa kāju un uzreiz vārtās pa zemi it kā pus ķermenis būtu sašķaidīts, reāli jūtīga tauta futbolisti un KTMisti, kāpēc jūs nevaram atzīt-KTM ir zajebiss mocis, bet bieži gadās šaizes ar viņiem un nav uzticami. Man ir suzuki, es zinu viņa + un -, un man ir pie kājas ko saka par viņiem citi, bet kā aizskar KTM godu, tā uzreiz piz... karš līdz nāve mūs šķirs.Morsitis 14. Jul 2010, 12:07
goodlive - jūtīgi, ne jūtīgi, bet nu muļķus klausīties jau sāk kļūt apnicīgi ... galvenais, ka tieši ktm NELIETOTĀJI ir vislielākie speciālisti un zinātāji, kas un kad un kuram ir noplīsis bieži vien uzzinu, kautko jaunu par savu mocigoodlive 13. Jul 2010, 06:11
ar KTMistiem laikam labāk nerunāt par moto plīšanu un uzticamību, visi kā viens tādi jūtīgi paliekMIGs 13. Jul 2010, 00:58
goodlive - gudri dirst jau tu māki...peecis 12. Jul 2010, 18:44
bij man doma mainiit dominatoru uz mazo adventuri, bet taa kaa 90% dudinu, atmetu to domu un paliku ar arhajisku begemotu.fuxs 12. Jul 2010, 18:01
egoni viss kartiba rezerves dalas ir paldies rixmagicx 12. Jul 2010, 17:25
...savējam pārtinu ģenerātoru pie Krodziņa 4 promiles,blakus pagalmā 30,ls,jauns 340,-ls,lādē nekādu problēmu,a vācinu var sametināt bolderājā kuģu remontu rūpnīcā ,ja vajag info uzzvani...goodlive 12. Jul 2010, 09:58
es nevaru ar tevi, toč jautridropman 12. Jul 2010, 08:58
Jā, tie kas nopērk KTM grib "tikt pie noskrējiena" bet ak vai, tas nesanāk jo pusceļā uz austrāliju supermoto noplīst Esi taču reāls un saproti kādiem mērķiem kāds mocis ir domāts. Varbūt vēl aizej un pasaki motokrosistiem lai liek iekšā dominatora motoru un brauc trasē jo tas iet 20x ilgāk par pārtūnētu rfs...Starpcitu advrider.com bija viens labs topiks par ktm uzticamību (konkrēti par jauno 690) un tur arī daži troļļi tika nolikti pie vietas
goodlive 12. Jul 2010, 05:54
dropman, ar katru brīdi tu mani aizvien jautrāk uzjautrini es biju aizdomājies, kāpēc KTM moči parasti ir ar mazu noskrējienu, tagad man ir skaidrs, kā lai tiek pie noskrējiena, ka visu laiku kaut kas plīstdropman 11. Jul 2010, 22:02
Nedaudz ktm aizstāvībaiVar padomāt ka tikai ktm tā notiek. Vienkārši ktm parasti tiek nopietni griezts un ekspluatēts tā kā īstu supermoto jāekspluatē, nevis jādudina pie vecmātes uz Ludzu ar arhaiska dizaina nenokaujamu bezjaudas begemotu
goodlive 11. Jul 2010, 21:09
KTM uzticamība atkal tiek iedragātaArchy96 11. Jul 2010, 15:16
Pa dārgo ieberziensfeciic 11. Jul 2010, 13:13
Līmei tur ir jābūt. Man bija tāda pati šaize tikai ne tik smagi-izlidoja viena skrūve un cieta tikai statorsMIGs 11. Jul 2010, 12:52
Katrā ziņā var palūrēt repair manual, domāju, ka tur ir līme by default.MIGs 11. Jul 2010, 12:51
Normāli tur viss jau ir uz līmi.A tur tā viena skrūve izskatās nolauzta. Vai viān tur maļoties ir nolūzusi vai daļa vēl ir vītnē ?!
1-20 [21-33]