Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Kā pārvadā motociklus

 1-20  [21-25] 

Andreits 14. Sep 2016, 09:57

Labākais nē, gudrākais gan

VSK 13. Sep 2016, 17:14

Andreit Tu esi Labākais,daudziem būtu ko pamācīties no Tevis.
Lai Tev veicās.

Andreits 13. Sep 2016, 10:14

VSK nosauktajā summā pagājušā gadā iekļāvāmies 2 personas, visu ceļu nobraucot ar moci un guļot viesnīcās maršrutā Rīga-Bavārija-Šveice-Francija-Monako, 13 dienas

VSK 12. Sep 2016, 17:34

Rīga - Kralicky Snežnik(Polija/Čehija) - Česky Krumlov - Hallstatt(Austrija )- Kranjska Gora,Triglavas nacionālais parks(Slovēnija) - Venēcija - Gardas ezers - Stelvio(Italija) - Karlovy Vary - Kutna Hora(Čehija) - Rīga
Auto - 5300km; moto ~1000km; velo ~200km
2 cilv. 16 dienas (6 naktis autiņā pa maksas ceļiem nebraucu) ~ 1300euro

Niksons 12. Sep 2016, 16:30

Nu jā - 6 dienas starpā


25/05


31/05

Šoreiz vienvirziens bija 225 €. Cenas gan staigā no sezonas un hvz no kā. Ir bijis arī 300 un 200 arī


Renars - es jau bendžu un viesnīcu ar skaitiju vienvirzienā. Rīga Milāna jau arī 2000 km sanāk


Ar piekabi braukt - imho solo nav jēgas. Tad ja izmaksas var dalīt ar 2 vai 3, tad jau ir labāk. Ja nopirkšu servisa busu, tad uztaisīšu vēl vienu kalkulāciju

Valkyrie 12. Sep 2016, 15:51

Jauki, ka mana replika par šovbaikiem, kuri paši nespēj pabraukt, izraisīja procesu - domāšanu
BET Alpu bildēs redzu valstu numura zīmes: D, I, F , kas atrodas turpat ... nu labi vēlāk arī NL, bet tur nav neviens no Uragvajas vai Paragvajas

RenarsB 12. Sep 2016, 14:01

Baiga atšķirība jau nav, bet varbūt daļai arī +/- 100/150 eur ir apsvēršanas vērti

RenarsB 12. Sep 2016, 13:58

Niksonam - man patīk gan ar avio, gan savā gaitā, vienkārši precizēju, ka avio plus fūre ir jāreizina ar 2, un brīnos, kas tā par lēto cenu līdz Milānai. Mēs braucām 9 gab un tikpat moči organziētā grupā tika transportēti uz Bergamo (precīzāk - Ornago, starp Milānu un Bergamo). Cipars bija 540 eur turp atpakaļ. Arī avio uz Bergamo sanācā vismaz kādi 250 eur.

JJJ 12. Sep 2016, 13:46

Niksons piemin divas iespējas:
a. fūre + ļotene
b. brauc ar moci
Bet eksistē vēl trešais variants "c"- braukt pašam ar savu autiņu un vest to 2 riteņu braucamo sev līdzi bagāžniekā, nevis uz piekabes. Līdz ar to var maukt pa autobāni ar maksimālo pieļauto ātrumu, kāds nu kurā valstī ir (ja Pl. 140, tad 140 un ne mazāk). Es nekādā gadījumā nesaku, ka tas ir labākais variants, iespējams, pats dārgākais, bet arī šāda iespēja "c" pastāv.
2015. gadā, lai 3 dienas ar rolleri vizinātos pa Pirenejiem, kopā 7 dienas ar kemperi braucu 700-1186 km/dienā (Kopā 9323 km 17 dienās). Saņemtā balva par šo skriešanu- 7 dienas "gurķošanās"- pastaigas, muzeji, u.t.t. pa Franciju, Spāniju un 3 pieminētās dienas vizināšanās ar rolleri pa kalniem.
Lēti tas nesanāca - degvielā vien 1523 eur (jo tika braukts ātri) + maksas ceļi, + kempingi, + ... (Kopā 2272 eur)
Bet, neapšaubāmi, šādam pasākumam ir arī plusi - braucu, kur gribu, kad gribu. Ja līst lietus vai vējš gāž no kājām, rolleri ārā nevelku, u.t.t.
Ja būtu jāvelk piekabe, ceļā paietu par pāris dienām vairāk, papildus izdevumi-piekabes riepu nodilums, problēmas ar manevrēšanu un parkošanos, u.t.t.

Andreits 12. Sep 2016, 12:34

un, jā, uz Ukrainu fūres močus neved

Andreits 12. Sep 2016, 12:33

fūre+ļotene it kā ir ok, bet mocis nav vismaz nedēļu pirms braukšanas un vismaz nedēļu pēc.

Niksons 12. Sep 2016, 12:28

Paldies par bildēm.

Vienā virzienā
a. fūre + ļotene
b. brauc ar moci

1. nauda.
a. Fūre līdz Milano - 200 € + avio ... ??? nu 100 €, taksis līdz noliktavai - 30 €. Kopā 330 €

b. bendža uz 2000 km 150 €, viesnīca ??? .. nu 2 X 40 €, riepas: 1/5 daļa no 10k km resursa = 1/5 daļa no 200 € = 40 € Ēšanas, dzeršanas, maksas ceļi utt. Kopā tā pat 300 € sanāks. Ok, var teltī un ar roltoniem. Nu mazāk pa 200 € tā pat nebūs.


2. laiks.
a. 3 st
b. 2 dienas

Katrs pats var izdomāt, kā kuram labāk

Lirika - aizbraukt jau ir mazā bēda. Tad kad esi kārtīgi izļurinājies, tad sākt tīt tos 2000 km līdz mājai gan ir besīgi.

Piekrītu, ka vēl jau var atrast fun faktoru Polijas mazajos ceļos, bet tas ir vēl vairāk laiks. Un ar enduro tipoloģiju maukt savā gaitā ir

Andreits 12. Sep 2016, 12:23

1)nakts mājas - nav aktuāli, PL nav tik liela, no rīta izbraucot, vakarā jau esi CZ/SK/DE; 2) norišņi ar lietus tērpu nav problēma; 3) parpalas - jo mazāk, jo labāk! Man 2 cilvēkiem tie 3 koferi parasti nemaz pilni nesalasās. Plus, ja ārzemēs saplīst auto, ir jāsauc evakuators un jāmaksā liela nauda, ja mocis - iestum sētā pie zemnieka, nokabini savus 3 koferus un brauc mājās ar autobusu

VSK 12. Sep 2016, 12:11

Ir vēl daži plusi braucot ar auto:
Nav jāsaspringst ar nakts māju meklēšanu(ja bookingā neko jēdzīgu tuvumā nevar atrast);par nokrišņu problēmu arī var neiespringt;var paņemt vairāk parpalas konfortam(jo nebraucam jau uz pāris dienām) un vēl šis tas.
Un naudas izteiksmē man auto ar gāzi ēd tikpat cik mocis ar benzīnu.

Andreits 12. Sep 2016, 10:02

Atļaujoties iesaistīties diskusijā par gargabaliem - motocikls primāri ir transportlīdzeklis, ar kuru braukt uz darbu/atvaļinājumā/vest sīko uz skolu/citur ikdienā. Poliju ar motociklu šķērsot ir krietni ātrāk (un jautrāk), nekā ar auto, kur nu vēl ar piekabi. Un lētāk (pieņemot, ka auto ar piekabi tērēs 10, mocis 5). Un kāda velna pēc vispār lai vasarā kāds gribētu braukt ar auto??

JJJ 12. Sep 2016, 10:00

"PASSATizhi: cik ta tas kemperis spiež ja apdzen piekabes?"
Mans specveltījums PASSATizhi
https://youtu.be/sfZQf0U0WEY
https://youtu.be/X9qOurD74DA

Andreits 12. Sep 2016, 09:56

viena no jēdzīgākajām pēdējā laika galerijām! Interesants tas 500 e vērtais audī, kurš velk 8 k vērtu bmw

Archy96 12. Sep 2016, 01:39

Mans personīgais rekords 1100km vienā laidienā. Varētu arī vairāk, ja vien nebūtu iepriekšējā naktī tikai 4 stundas gulēts. Pirmo un pēdējo reizi dzīvē tādu pasākumu daru, jo tā daudzo kilometru tīšana ir diezgan bezjēdzīgs un arī mokošs pasākums, kur viss kaifs beidzās pie aptuveni 600km, un tad sākās survival.
Katram motobraucējam ir sava izpratne par to, ko nozīmē "noķert kaifu ar moci", tas ir apmēram tāpat kā nopirkt 20L kannu ar lēto vīnu un lēnā garā vairāku dienu garuma viņu strēbt, atrodoties mērenā žvingulī, bet nesasniedzot kulmināciju, var arī nopirkt 0.7 labo visīti + cigāru, izraut viņu dažu stundu laikā un uzlidot kosmosā kopā ar Elvisu Presliju, tā teikt - maksimālas emocijas maksimāli koncentrētākā laika periodā.
Tie čaļi, kuri ved močus piekabēs ir visīša cienītāji, tāpat kā es, bet tie, kuri lepojas, ka uztinuši 2 nedēļās 15000km, tiem garšo vīns. Easy

PASSATizhi 12. Sep 2016, 01:13

tizli ir lielīties ar savu tizlumu vasarā taisiju nelielu tripu. 800km viena piegājienā. nekāda vaina, pat īsti nenoguru. ja pa vidu ņem viesnīcu, arī 1.5k būtu ok. nezinu gan kura brīdī paliek garlaicīgie tie kilometri. ar auto jā, ar moci nē.

Archy96 12. Sep 2016, 01:06

Tizli ir komentēt lietas, kuras pats nerubij. Lai aizbrauktu līdz tiem pašiem alpiem, kur sākās viss lielākais motosekss, ir jānorullē aptuveni 1500 diezgan garlaicīgu kilometru, tikpat atpakaļ, un ja to darīt braucot "svajim hodom", tu jau esi izbesījies gana, un paliek mazāk spēka un entuziasma baudīt motoseksu, tamdēļ variants vest moci kemperī jeb kā savādāk ir ļoti ok risinājums, pat vēl labāk ir aiztransportēt moci ar transportniekiem uz točku un pašam atlidot ar lidmašīnu, naudas ziņā tas pats vien sanāks pierēķinot vēl 4 bezjēdzīgi padirstas dienas turp un atpakaļbraucot.

 1-20  [21-25] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties