Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunais ģimenes loceklis!

 1-20  [21-40]  [41-41] 

Philljones22 12. Jun 2024, 20:03

APK Pure is a popular website offering a wide selection of APK files for various Android apps and games, allowing users to download and install apps outside the Google Play Store. It provides a safe and convenient platform for accessing the latest updates and versions of your favorite applications. For more information you can visit: https://apkpure.es/

Andreits 20. Oct 2015, 09:10

manējam arī katalizators ir izravēts, bet drīzāk gribētu teikt, ka iet viņš dēļ tā sliktāk, nevis labāk

baizels 15. Oct 2015, 17:06

Marci, tas ir plus, minus. Tad kad es to nopirku bija pilnīgi garām un orģinālā izplūde ar katalizatoru un vārstu to tikai pastiprina. Tehnika ir dzīva jo ja Tu ar to sēņo motors paliks tups un nekad negriezīsies kā vajag, tāpēc tam ir jādod mizā un tad arī tas griezīsies. Man principā tas atvērās pēc Aphazijas brauciena un tur bija 9000 km

marcis 15. Oct 2015, 14:55

baizel, gribēju precizēt.. Pēc visiem uzlabojumiem pagāja 10k km un tikai tad tas motors atdzīvojās? No sērijas 'zirnekļus izdzenāja'?

Andreits 13. Oct 2015, 15:01

OK baizeli, par nelieliem uzlabojumiem Tu iepriekš neko neteici

baizels 13. Oct 2015, 14:06

Andreit Kad es viņu paņēmu pēts Vari viņš ari bija pilnīgs nikulis un es biju diezgan vīlies. Tad es cītīgi saku piestrādāt lai to atdzīvinatu un tika uztaisīta pilnīgi no jauna izplūdes sistēma uzlikts bezpretestības gaisa filtrs un mocis tika pakļauts nežēlīgai dresūrai visos režīmos tai skaitā meksimalos . Apmēram pēc kādiem 10000km tas saka dzīvot unpatreiz ir loti dinamisks. Manam dēlam arī ir tāda paša gada gsar mazaku noskrejienu un viņam arī tas ir kūtrāks kā manejais.QQlis to ,ka tas ir dārgs nenozīme penionaru, bet paša nevarēšanu saskrāpet piki lai to nopirktu. Mans vecakais ari nav nekāds rokfeleris un arī ne pensionārs , bet iespringa un paņēma motorradu.
Lainu kā pansionārs , dargs vai kūtrs, bet BMW pasaulē visi pazīzst un ciena.

QQlis 13. Oct 2015, 11:20

To, ka Baizelim GS slejās pret saulīti, esmu pats redzējis! apstiprinu. Bet pensionāru aparāts tas ir tik un tā - dārgs maita!

Andreits 13. Oct 2015, 10:00

baizel, nu vispār jau man ir tāds pats boxeris kā Tev, un ar GSiem esmu skrējies vairākiem, principā ieskrējienā un maksimālajā ātrumā nekādas atšķirības nebija. Iespējams, Mārcim taisnība par motora novietojumu.

baizels 12. Oct 2015, 13:56

Andreit Varu kaut tūlīt atbraukt, mani nav ,kas filmē. Tavējais tad ir pilnīgs nīkulis jo es savu ceļu ratā tikai ar akseleratoru pat neizmantojot sajūgu . Ja tev mo ir tik liels nikulis tad noteikti nevērtē pārējos motorradus pēc sava standarta.

marcis 12. Oct 2015, 12:23

Andreit, Tavam, pieļauju, ir zemāk novietots motors. GS ir augstāks smaguma centrs, tāpēc ceļas. Mans arī iet ratā ar atslēgtu pretbuksēšanu.

Andreits 12. Oct 2015, 11:25

Baizel nu ieliec kādu video, kur viņš iet ratā, gan jau vēl kāds grib redzēt. Es neapšaubu, pats braucis neesmu, bet uz ielas redzējis arī neesmu. Katrā ziņā mans r1100s ar tikai nedaudz mazāk jaudu kā jaunāks GS neceļas pat ne ar pirmo, nu, ja nežēlīgi atmet sajūgu pirmajā, tad drusciņ, kādus 10-15 cm var dabūt

baizels 12. Oct 2015, 09:31

Andreits Varam sarunāt tikties un es tev parādīšu kā tas slienās ratā. Piekrītu rills par penšu aparatiem to varetu saukt jo mocis ir dārgs un students ne katrs to var atļauties nopirkt. Kas atiecās us kardānu un ķēžu pārvadu. Ja tu nesekosi ne vienam ne otram līdz tad arī tie klāsies nost. Ķēdei ir viena priekšrocība , tā ir vizuāli redzama un tieši tādēļ ir ātrāk secināms ,kad tā noklāsies,kaut ir arī gadījumi, ka vīri kalnos maina priekšējo zobratu jo nav paanījuši ,ka tas ir nodilis. BMW reduktoram uzmanība ir jāpievērš aksiālai kustībai kustinot to ar riteni un pārbaudot lufti. Ja luftes nav, eļļa ir nomainīta, blīvslēgi netek droši varu teikt ,ka ceļojumā vari doties.

riils 11. Oct 2015, 23:52

Gan 1200GS gan Adventure 1190 abi ir pensionāru moči. Normāls jauns cilvēks tādu nemaz nevar atļauties nopirkt

Andreits 11. Oct 2015, 20:49

un kā ar foruma biedru, kurš šogad nopirka jaunu bmw, pēc dažiem mēnešiem devās ceļojumā un aizbrauca līdz polijai? Nē nu kas tur, var jau reduktoru atkal salabot un braukt tālāk .

Andreits 11. Oct 2015, 20:39

GS ceļas ratā?? Tas man ir jaunums. Eiropā katrs otrais mocis ir GS, bet ratā neesmu redzējis nevienu. Vai arī otrs variants, brauc pendžas (bet to iepriekš diskusijā noraidīja )Vai trešais - taupa reduktoru (to arī noraidīja )

BonyFace 11. Oct 2015, 11:29

priekšējā riepa pilnīgi ačgārni stāv

dzerrais 10. Oct 2015, 22:31

Možka pārbūvēsi ?

VATERLAND 10. Oct 2015, 16:12

Baizel, Archy ar viņa 2T krosa/enduro pieredzi ir āķis lūpā uz KaTavuMāti un viņaprāt 97% fun fucktoru

baizels 10. Oct 2015, 13:27

Vēl ko gribēju piebilst Archy96 .Ja runa ir par pensionāru braucamajiem tad tas varētu būt kāds čoperis teiksim HD. Motorrada gadījumā varu teikt pa savu ,ka mans bembis ratā ceļas vēl ar trešo robu un domāju ,ka pensionāram ne katram tas ir vācams, bez tam ne katrs tevis iedomātais jauniešu dampis trešajā ratā celsies.Tas tā lai neveidotos nepareizs steriotips.

baizels 10. Oct 2015, 13:16

Apsveicu un pa reduktoru nav ko klausīties muļķibas. Esmu nobrauci jau 30000km ar esošo pilnais nobraukums 71000km un nav problēmu. Tie ,kas brauc ar kardāna piedziņu netērē ik pa 50000km zobratu un ķēžu iegādei, plus vēl ja vajadzība pēc slaideriem un ja parēķinā ,cik tiek iztērets uz ķēžu ellu tajā
periodā, tad par BMW reduktoriem nevajag saspringt ne mirkli. Lai labi braucās.

 1-20  [21-40]  [41-41] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties